2021-04-15, 15:36
Medlem
Sa Madde just att hon la EN röst på turkosa. Så andra på Dennis.
Medlem
Nardos och Mergim försvann fort till bikten
Medlem
ziggarillens avatar
Verkar som att det är Tanjas fanclub som sitter här och kommenterar. Ett djävla ältande om hur fin hon är. Jag står fast vid att hon har stora likheter med en babian och är varken snygg eller skön person. Om man ska rösta på den som ska ut så blir det hon. Kommer be alla jag känner att logga in och rösta bort Tanja.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Fy fan vad Mergin vill ha intriger, va fan skulle han i detta hus att göra?
Har alltid avskytt den där dåren, men fick nån slags psykos för nån dag sen och tyckte det var bra när han skapade bråk.

Har dock nu sett ljuset, 🙏 och extrem-ändrat mig, Mergim ska ut ASP!

Han är ju Antikrist för fan! 👹
2021-04-15, 15:37
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Sitter Mergim säkert??

Ja!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Har alltid avskytt den där dåren, men fick nån slags psykos för nån dag sen och tyckte det var bra när han skapade bråk.

Har dock nu sett ljuset, 🙏 och extrem-ändrat mig, Mergim ska ut ASP!

Han är ju Antikrist för fan! 👹
Halleluja!
Medlem
elimes avatar
Och sen sitter DEN FALSKA JÄVELN och säger att han inte tycker att de ska prata om vem som nominerade vem. Hade Mergim blivit nominerad hade han KRÄVT att få veta vem som nominerat honom, jävla svin UUUUUUUUT MED DIG
2021-04-15, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Ja dom är såna mesar. De valde dom som vart där kortast. Hade inte Mergim haft sitt snack igår hade han suttit ist för typ Tanja tror jag.

Och Mergim fortsätter sprida skit för att göra folk osäkra på varandra.

Det tror jag med. Tårarna gjorde mycket. Vill se honom och Simon i en grinduell båda kan vara skräckinjagande när de är ledsna/nedstämna. Läskigt med det där svarta i blicken.

Det jag hoppas Tanja lär sig av detta är att hon mfl. måste spela spelet för att vinna. Eller så trillar hon av spelets pinn med sina värderingar i behåll.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Det jag tycker många här inne missar är den psykiska påfrestningen av att vara isolerad med främmande människor. Det pratas mycket om det sociala experimentet men ingen nämner det psykiska.

Man kan inte förvänta sig att de ska bete sig som normala människor. Jag hade fått psykbryt och gått bananas efter en vecka. Ingen mental stimulans. Ingen mobil, dator, tidning, böcker, tv nyheter. Inga vänner, ingen familj, ingen trygghet och inget "normalt".
Så ska man sitta inlåst med massa främlingar som oftast saknar minsta form av allmänbildning och är extremt omogna (är ju dom som söker till programmet).

Om någon av dom är någorlunda normal på utsidan så blir dom knäppa i huset. Det har ju typ alla tidigare deltagare vittnat om.

Naturligtvis. Jag håller med om din påäng. Jag utgår från tidigare säsonger med människor med bättre självförtroende generellt. Den här gruppen har i princip bara väldigt svaga individer. Väldigt okunniga dessutom. Ingen vågar snacka om elefanten i rummet. Albanen är ju i princip smartast av alla där inne. Han drar i rätt trådar och alla köper det. Nu säger han dessutom att vi behöver inte prata om hur man har röstat och alla följer som får. Själv skulle han ställa alla mot väggen. Han är smartast helt enkelt.
Medlem
Rösta ut : Dennis
Rösta kvar : jackie
så enkelt är det
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Om det blir rösta ut måste ju vi som har Tanja som favorit komma överens om vem som ska ta rösterna. Att sprida ”rösta UT” på flera, kan bli farligt för Tanja om alla övrigas ”fans” väljer att rösta på henne. Det borde de göra om de vill ge din egen favorit chansen att vinna.

Kommer rösta kvar Madde
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Ja Madde,Dennis,Tanja och Jackie.

Sitter inte Mergim löst också?

Nej, han blev bara blockad från att nominera. Pedram sitter säkert.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in