2021-04-15, 12:24
Medlem
dANiis avatar
Får så många härliga skratt av användarna, verkligen inget filter på dom, Älskar det.
2021-04-15, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Fick du 3st avstängningar innan dom stängde av dig. Eller var det bara Hej då direkt?
Fått flera avstängningar o varningar men tillslut rann bägaren över. Nu e de knas
2021-04-15, 13:40
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Fått flera avstängningar o varningar men tillslut rann bägaren över. Nu e de knas
som man säger gubben fjärde id gillt låna farmor agdas id
2021-04-15, 17:30
Medlem
blablablablabla1s avatar
Ok men på riktigt, är det ingen vars samvete det tryter för ibland? Om så hur tänker ni eller gör ni för att komma över det?
2021-04-15, 17:52
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blablablablabla1
Ok men på riktigt, är det ingen vars samvete det tryter för ibland? Om så hur tänker ni eller gör ni för att komma över det?
Hur menar du?
2021-04-15, 19:31
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Jag tänker inte på att man måste ha dåligt samvete. Jag har alltid blivit uppfostrad att man måste vara lojal mot sin arbetsgivare. Det brukar alltid fungera väldigt bra utan massa konstigheter.
2021-04-15, 19:37
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag tänker inte på att man måste ha dåligt samvete. Jag har alltid blivit uppfostrad att man måste vara lojal mot sin arbetsgivare. Det brukar alltid fungera väldigt bra utan massa konstigheter.
Exakt. Spelar ingen roll vilken typ av säljarjobb har. Du säljer så länge kunden är där och ansvarar inte för dennes plånbok.
2021-04-15, 19:49
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Exakt. Spelar ingen roll vilken typ av säljarjobb har. Du säljer så länge kunden är där och ansvarar inte för dennes plånbok.
Jag tycker att det är mer synd att på man kan lägga en hel bil på en dating i flera år utan en date.
Det finns många spännande trevliga exemplar på alla olika datingar. Hur man ens kan lägga en tusing på detta är mig konstigt.
Jag tror att man hoppat från närmsta bro för att dränka sina sorger ärligt. Faan sjuka pengar utan att man ens kan inse hur livet är.
2021-04-15, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag tycker att det är mer synd att på man kan lägga en hel bil på en dating i flera år utan en date.
Det finns många spännande trevliga exemplar på alla olika datingar. Hur man ens kan lägga en tusing på detta är mig konstigt.
Jag tror att man hoppat från närmsta bro för att dränka sina sorger ärligt. Faan sjuka pengar utan att man ens kan inse hur livet är.
Fimpa holken och fokus på TEXT i RUTAN som en vis man brukade skriva här i tråden. Palla dividera om livsfilosofi liksom, in och dansa naken istället med er. Skål
2021-04-15, 20:19
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Fimpa holken och fokus på TEXT i RUTAN som en vis man brukade skriva här i tråden. Palla dividera om livsfilosofi liksom, in och dansa naken istället med er. Skål

Vad kan jag säga, är väl en känslig jävel. tycker som den skrev tidigare att det är fan synd om gubbarna ändå, PENGARNA liksom wtf. Men fick lite bra tips i alla fall
2021-04-15, 20:46
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Vad kan jag säga, är väl en känslig jävel. tycker som den skrev tidigare att det är fan synd om gubbarna ändå, PENGARNA liksom wtf. Men fick lite bra tips i alla fall
Jag kan hjälpa dig på traven att säga att du kommer att bli immun. Det tar ett tag innan man kommer över sådana saker. Försöka se det positivt att sommaren kommer och livet leker.
Sedan om allting fungerar bra så landar lönen på kontot
Tuta och kör på och öka tempot brukar fungera.
2021-04-15, 21:09
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Har kompisar som suttit på Tinder och alla möjliga skitsidor och heller aldrig träffat den stora kärleken 😂 Själv fascineras jag hur dom här gubbarna blir så kära i alla.
Skit i dom och tänk på pengarna och all glädje du ger dom. Utan oss hade dom aldrig fått snacka knulla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in