Citat:
Ursprungligen postat av
Teerix65
Kollade klippet med fina Steffi i studion. Med all respekt för deras situation och att den inte går att föreställa sig för den som inte själv upplevt det... men är det inte lite överdrivet med de hysteriska gråtkalasen när nån åker ut?
Det är ingen som dör och de är väl medvetna om alla alla förr eller senare måste gå ut? Det är inte så lång tid det handlar om heller. Vad är alternativet? Att de ska bo där, instängda i BB-huset forever?
Jag fattar att de saknar Steffi men tycker det är lite larvigt med SÅ kraftiga reaktioner.
Dom klämmer väl fram dessa patetiska krokodiltårar för att kunna håva in ett gäng sympatiröster från till exempel dom sentimentala idioterna i mammagruppen kanske?
Eller så är deltagarna så här psykiskt svaga numera helt enkelt?
Är då en jävla skillnad mot hur dom reagerade i dom första, riktiga årgångarna.(om jag minns rätt?)
Missförstå mig rätt, tycker absolut inte det är fel att även vuxna fäller en tår ibland men under rätt jävla omständigheter!
Inte konstant böla som 5åringar som inte får som dom vill för minsta lilla skitsak, det är ju enbart oerhört löjligt.
Och som sagt dom åker för helvete bara ur en dokusåpa, men verkar ju som deltagarna tror dom kommer bli avrättade med giftinjektioner av Araxa direkt dom kommer ut till studion?