2021-04-15, 02:17
Medlem
Ridnes avatar
Nardos "HELLOUW vi måste visa respekt när folk vill sova!!!11" håller låda fastän alla uppenbarligen vill sova/sover.
2021-04-15, 02:20
Medlem
.
Senast redigerad av Saris123 2021-04-15 kl. 02:59.
2021-04-15, 03:21
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Känner mig äcklig att skriva detta

Men sjöodjuret erkände att hon o Julia gjorde något

Julia la upp på stories tidigare idag att hennes mamma mår bättre o att Svante mår bra

Jag är 99% säker på att hon lämnade pga sjöodjuret pullning

Antagligen...

Det skrevs ju här att en bikt Julia gjorde dagen efter #Pullgate läckt ut i liven och att Jullan sagt:

"Jag sade ju nej först men sen var jag så himla full.. men ni behöver inte ta med det"

Eller något i den stilen. Så visst hände det något.
2021-04-15, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Känner mig äcklig att skriva detta

Men sjöodjuret erkände att hon o Julia gjorde något

Julia la upp på stories tidigare idag att hennes mamma mår bättre o att Svante mår bra

Jag är 99% säker på att hon lämnade pga sjöodjuret pullning

Så hon skulle ha lämnat pga skuldkänslor då? Borde inte BB krävt tumme upp? Kan tycka det skulle va Juddan som lämnade pga skuldkänslor i så fall. Har väl varit prat om rovdjudith och varningar några ggr!
2021-04-15, 06:51
Medlem
ziggarillens avatar
Att bli påsatt och pullad av den vidriga Judit borde ge men för livet. Judit ser jag bara som ett stort fett mongo. Hon är där för att kladda och sätta på fruntimmer. Knubbsälen fick napp på Julia och jag skulle skämmas ihjäl om jag var henne. Förstår att hon drog hem och inte vill visa sig mer. Usch!
Senast redigerad av ziggarillen 2021-04-15 kl. 07:01.
2021-04-15, 07:01
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ni har säkert redan avhandlat det men i kvällens avsnitt när de visade upp några "grottmålningar" som Mergim inte vet vad det är..och Nardos inte ens kan sin Adam och Eva var det skämskudde upp! "här står Adam och Eva och trädet, Eva tittar på när ADAM äter äpplet
Ja, allmänbildningen är total med dom här framtida nobelpristagarna och logiska är dom verkligen också!
Som Joel när han skulle förklara sin "grottmålning" och sa att den stora branden i Umeå var på 1980 talet, han hade ju endast fel på ganska exakt ett sekel? 🥴

Hundra år hit eller dit?
2021-04-15, 07:03
Medlem
Händelselös kväll/natt ser det ut som i tråden?
2021-04-15, 07:08
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Att bli påsatt och pullad av den vidriga Judit borde ge men för livet. Judit ser jag bara som ett stort fett mongo. Hon är där för att kladda och sätta på fruntimmer. Knubbsälen fick napp på Julia och jag skulle skämmas ihjäl om jag var henne. Förstår att hon drog hem och inte vill visa sig mer. Usch!
Julia MÅSTE ju fått nån slags hejdundrande jätte-psykos? (borde kanske inte lagt av med sin Ad-Hd medicin?)

Vore jag henne skulle jag genast öppnat en nagelsalong uppe vid Treriksröset, och ta emot sina 2 kunder per halvår iklädd lösskägg och solbrillor.
2021-04-15, 07:20
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Antagligen...

Det skrevs ju här att en bikt Julia gjorde dagen efter #Pullgate läckt ut i liven och att Jullan sagt:

"Jag sade ju nej först men sen var jag så himla full.. men ni behöver inte ta med det"

Eller något i den stilen. Så visst hände det något.
Ja det är ju klart att ett NEJ tolkas som "JA, kom och ta mig!" i vedervärdiga Judiths av brunst helt förvridna sexpsykopat-hjärna!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-15 kl. 07:23.
2021-04-15, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja det är ju klart att ett NEJ tolkas som "JA, kom och ta mig!" i Judiths av brunst helt förvridna sexpsykopat-hjärna!
Ja om man är beredd att förblint förlita sig på en trådsanning.
2021-04-15, 07:28
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Händelselös kväll/natt ser det ut som i tråden?
Nja, din hjärndöda narccissist drottning Nardos visade ju hela gårdagen sitt rätta, vidriga jag!
Så nu får du allt trappa upp med dina sjuka och fanatiska hyllningar av henne, hon kommer verkligen behöva det nu! 😉
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-15 kl. 07:31.
2021-04-15, 07:30
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Mergims och Nardos vidriga beteende mot Tanja igår var fullkomligt absurt. De skrämmer de andra så inte en jävel vågar nominera dem, härskar genom att visa vad som händer om någon går emot dem. Mergim ska ut först sedan Nardos, detta är inte drama eller kul att se på någonstans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in