2021-04-14, 22:44
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Precis. Jag köpte inte skiten CMORE för myskalas. Jag köpte det för KAOS och KNULL!
Tjackie har heller inte varit elak mot någon. Därav förstår jag inte den förbaskade avskyn gentemot henne.
Nä hon har ju inte gjort nån något, snarare tvärtom.
Skulle väl vara isåfall, att hon har helt obefintlig social "timing" sas?

Om du tänker på ogillandet mot henne i huset, är det säkerligen nåt grupp-psykologiskt fenomen att när det kommer in nån ny, som dessutom är faller ur ramarna och är lite.....skum? så är det nog vanligt att en grupp "går ihop" för att (tyst givetvis) ignorera och göra sig lustiga på hens bekostnad?

Är ju förjävligt osmakligt och nåt man blir riktigt förbannad över!
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Gracias Papi.
Jag såg fiaskot. Just nu kan jag endast tycka synd om mmmm Madde som som har ögonen på en störd person. Fattar att huset gör så mot henne. Utanför går hon vidare efter lite gråt med sina polare. Känns som hon tar det rätt bra redan. Ge det en vecka till så är hon frisk.

Ge henne en vecka med dig och hon kommer bli helt återställd från sin AD-psykos.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Ok, tack!
Hahah lyssna inte på "Tanakh", hen får betalt för att försvara Nardos.

Nardos spenderade ungefär en timme på att rent ut sagt psykiskt misshandla Tanja genom att bryta ner henne och gaslighta. Det var vad som hände.
2021-04-14, 22:45
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Undrar fortfarande, hur dags tjafsade Natdos med Tanja så man kan gå tillbaka och läsa?
Eller om någon pallar sammanfatta vad det handlade om?
Vill veeeeeta!
18:23 började deras samtal. höll på till ca: 19. Kolla mina inlägg.
2021-04-14, 22:46
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Den har redan fallit för oss det räcker. Men han spelar snyggt därinne praktarslet. Det får man ge honom. 30 är Phew.

Jepp.. oss lurar han inte Grodis Tönten är genomskådad. Blir ingen mille eller ens topp tre för honom!
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Nä hon har ju inte gjort nån något, snarare tvärtom.
Skulle väl vara isåfall, att hon har helt obefintlig social "timing" sas?

Om du tänker på ogillandet mot henne i huset, är det säkerligen nåt grupp-psykologiskt fenomen att när det kommer in nån ny, som dessutom är faller ur ramarna och är lite.....skum? så är det nog vanligt att en grupp "går ihop" för att (tyst givetvis) ignorera och göra sig lustiga på hens bekostnad?

Är ju förjävligt osmakligt och nåt man blir riktigt förbannad över!

Precis. Gör ont i mig att se fina personer bli utfrysta. Ingen förtjänar det. Nästan ingen.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Saker vi aldrig får glömma här inne:

2:a världskriget.
Första månlandningen.
Att hålla distans (Covid 19).
Den industriella revolutionen.
Att Nardos, Emelie och Mergim MÅSTE ut.

Tack.
😂 Hahaha, men du glömde Judith?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nu finns klipp i appen på Tanja och Mergim. Inget med Nardos.

Otroligt, men varför blir man ens förvånad längre.. Nardos har ägnat HELA DAGEN åt att snacka skit om Tanja och misstänkliggöra hennes positivitet, och försöka utmåla det som att hon blev överkörd av Tanja och Simon om att välja Mergim - ETT VAL ALLA MED TVÅ HJÄRNCELLER FÖRSTÅR OCH HÅLLER MED OM! - och att hon egentligen hade velat välja någon annan.. men att Tanja och Simon hade redan bestämt sig, och Pedram sa ingenting, så hon var helt maktlös.

Inget av detta kommer visas eller framgå i avsnitten, det kommer bli klipp på hur Nardos "tar diskussionen direkt", "ja e sån här som peschon föschtåru?", "du är inte det, du tänker taktiskt, man får göra det om man vill men jag kan inte spel HALLLLÅÅUUU!"

2021-04-14, 22:47
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Ja jag trodde han skämtade. Det började med att Simon sa att han känt på Tanjas klittpiercing då sa Mergim att han har en också, en ring i ollonet och att han gjorde den 2018 😜 han sa inte specifikt i ollonet men någon annan sa det och han sa ja. Det är inte så vanligt bland straight killar vad jag vet, möjligtvis emos eller PH-folk.

Nä men sen är han väl inte straight heller?
2021-04-14, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Ja jag trodde han skämtade. Det började med att Simon sa att han känt på Tanjas klittpiercing då sa Mergim att han har en också, en ring i ollonet och att han gjorde den 2018 😜 han sa inte specifikt i ollonet men någon annan sa det och han sa ja. Det är inte så vanligt bland straight killar vad jag vet, möjligtvis emos eller PH-folk.
Menar bögrim piercingen i örat....? Han är så dum i huvudet så det är nog så. Jämför det med Tanja för han ska ha sista ordet etc...💩💩💩
2021-04-14, 22:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jepp.. oss lurar han inte Grodis Tönten är genomskådad. Blir ingen mille eller ens topp tre för honom!

Inte i närheten av topp tre.
2021-04-14, 22:48
Medlem
Varför vill fläsk Judith bada hela tiden för? Varför kan hon ALDRIG bada själv utan måste ha med tjejer ner i polen.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in