2021-04-14, 22:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Säg vad du vill. Jag vet nu, baserat på vad ni svenskar skriver i tråden, hur jag i fortsättningen ska bemöta er IRL.

Kränkt på flashback 😅😅😅😅
Njut av kvällen istället, hoppas det spårar ur..
2021-04-14, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Säg vad du vill. Jag vet nu, baserat på vad ni svenskar skriver i tråden, hur jag i fortsättningen ska bemöta er IRL.
Det blir skitbra. Kööööör! 🤣🤣🤣👍
2021-04-14, 22:37
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Adrian ser sjukt mycket mer taggad ut på Pedrams lapdance än på maddes
2021-04-14, 22:38
Medlem
Adrian är så snygggggg.... Men hans personlighet är avtändande. Han är enbart ögongodis.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Undrar fortfarande, hur dags tjafsade Natdos med Tanja så man kan gå tillbaka och läsa?
Eller om någon pallar sammanfatta vad det handlade om?
Vill veeeeeta!
Inget märkvärdigt hände dom bytte samtalsämne fort. Nardos tyckte att Tanja fejkar sin positivitet och att hon har hört att Tanja var annorlunda i paradise hotel, Tanja höll inte med. Sen var det över och dom pratade om annat.

Typiskt denna säsong.
Medlem
Rudiebois avatar
AD blir helt till sig nu i både trynet och trycket under byxan.
AD hade chansen att vidröra Madde, men händerna var åt sidan i ren och skär förskräckelse.
Här ser AD helt sugen ut, när Preddot torrjuckar arslet mot honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Adrian ser sjukt mycket mer taggad ut på Pedrams lapdance än på maddes
Mmmm.
2021-04-14, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Inget märkvärdigt hände dom bytte samtalsämne fort. Nardos tyckte att Tanja fejkar sin positivitet och att hon har hört att Tanja var annorlunda i paradise hotel, Tanja höll inte med. Sen var det över och dom pratade om annat.

Typiskt denna säsong.
Ok, tack!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Undrar fortfarande, hur dags tjafsade Natdos med Tanja så man kan gå tillbaka och läsa?
Eller om någon pallar sammanfatta vad det handlade om?
Vill veeeeeta!
Svårt att säga. Men vid 11 i morse var skitsnacket igång ser jag när jag går tillbaka på mina inlägg. Så börja typ där kanske?
Medlem
Nu finns klipp i appen på Tanja och Mergim. Inget med Nardos.
2021-04-14, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
AD blir helt till sig nu i både trynet och trycket under byxan.
AD hade chansen att vidröra Madde, men händerna var åt sidan i ren och skär förskräckelse.
Här ser AD helt sugen ut, när Preddot torrjuckar arslet mot honom.

Homofil 100%
2021-04-14, 22:40
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Är det inte illa som fan att den bästa och intressantaste kvällen denna säsong var när Therese och Pedram tjafsade och Therese viftade finger för mor och fosterland?

Så tidigt i säsongen så att Tanja inte hade kommit in ännu.

Tvåa bästa händelse var veckan då alla satt ihop med någon och Judith rök ihop med Joel pga svartsjukan att Joel satt ihop med Tanja. Tjafset varade knappt fem minuter men det var en underhållande händelse.

Knappt märkvärdiga grejer och ändå är det säsongens "grymmaste" encounters.

Den som castade denna säsongen bör aldrig mer få casta till Big Brother, eller något annat för den delen. Fyfan vad skamligt. Jag är inte ens i branschen men hade nog lyckats bättre. Jag förstår även att alla deltagare förmodligen ljög om hurdan dom är, ingenstans i deras presentationer sa dom att dom gillar att lösa situationer, hatar tjafs och hatar kumbaya - tvärtom. Alla sa att dom var så jävla flippade, galna, backar inte för bråk o tjafs blabla håll käften...

Nardos är den enda som håller måttet men hon tvingades att tagga ner redan efter första veckan för alla andra är så konflikträdda. Hoppas att ingen kan göra karriär som influenser efter programmet dom alla är precis som alla Svenssons i detta land.

Du har alla indianer i kanoten, så att säga.
+1 000 000

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in