2021-04-14, 22:40
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Inget märkvärdigt hände dom bytte samtalsämne fort. Nardos tyckte att Tanja fejkar sin positivitet och att hon har hört att Tanja var annorlunda i paradise hotel, Tanja höll inte med. Sen var det över och dom pratade om annat.

Typiskt denna säsong.
Haha va? Samtalet höll på ett bra tag och ämnet byttes aldrig.
2021-04-14, 22:41
Medlem
Rudiebois avatar
Lugn nu Juddis, vi vill inte bryta lårbenshalsen på någon.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nu finns klipp i appen på Tanja och Mergim. Inget med Nardos.
Produktionen skyddar Nardos till varje pris. Jag tror att vi inte kommer få se Nardos beteende i avsnittet imorgon. Allt kommer handla om Tanja och Mergim.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Inget märkvärdigt hände dom bytte samtalsämne fort. Nardos tyckte att Tanja fejkar sin positivitet och att hon har hört att Tanja var annorlunda i paradise hotel, Tanja höll inte med. Sen var det över och dom pratade om annat.

Typiskt denna säsong.
Nja, liiiiite mer har hänt. Blockera Mergim föll inte Narcos i smaken. Sedan 3 timmar tjat om ”följare” och att Narcos är äkta, Tanja ute för att vinna blablabla furrrrschtoor DU... typ.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Da fuck.
Upp med Nardos med BB!!
2021-04-14, 22:42
Medlem
Citat:
Produktionen vill såklart inte visa hur mycket Nardos skämde ut sig, det visste vi redan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Homofil 100%
Stort ja på den! 👍
Medlem
Anonym396s avatar
Jag förstår produktionen då de vill att Nardos ska vinna. Hon var helt jävla hjärndöd i diskussionen med Tanja och blev verbalt slaktad. Det såg ut som en vuxen människa argumentera mot ett barn.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Hoppas du inte missade Maddes lapdance, AD fick för cirkus 10 min sen. Då hade AD blickarna riktade mot Mergim och händerna i luften som ett autistiskt äcklat litet barn. Sjukaste jag sett och då har jag inte sett mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Stolt över dig, min son.
Gracias Papi.
Jag såg fiaskot. Just nu kan jag endast tycka synd om mmmm Madde som som har ögonen på en störd person. Fattar att huset gör så mot henne. Utanför går hon vidare efter lite gråt med sina polare. Känns som hon tar det rätt bra redan. Ge det en vecka till så är hon frisk.
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vänta va? Fan, man kan inte lämna liven en sekund bara för att gå på toa utan att man missar nåt JUST DÅ! Sa han det?

Ja jag trodde han skämtade. Det började med att Simon sa att han känt på Tanjas klittpiercing då sa Mergim att han har en också, en ring i ollonet och att han gjorde den 2018 😜 han sa inte specifikt i ollonet men någon annan sa det och han sa ja. Det är inte så vanligt bland straight killar vad jag vet, möjligtvis emos eller PH-folk.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Homofil 100%

Ja något allvarligt fel är det.

Nu är det Juddans tur att få en lapdance av Simpa.
Kunde han inte smällt av en rejäl blöt brakare i ansiktet på henne, när han väl hade chansen.
Dock skulle odörerna stannat kvar inne i dom tighta instängda jeansen.
2021-04-14, 22:43
Medlem
Rudiebois avatar
Mad respek till dom fyra tunna stolsbenen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in