Citat:
Ursprungligen postat av
Yamman
Absolut, det är jag helt med på.
Om du vill in är det perfekta tillfället i en större allmän korrektion, typ som när JPow snackar.
Alla aktier bör handlas på det viset men uranet får sig en extra jävlig smäll då det är en s.k terietary asset.