Citat:
Ursprungligen postat av
bajssprutan
John Borshoff fån Deep yellow pratar rätt sansat om vad som pågår.
Jag trejdar inget heller men avvaktar med inköp tills peak gnäll inträffar i forumen på nätet.
De här dagarna kan man nästan se vilka aktier som har fans när etf:erna backar medan vissa grönar.
Tydligen ska kraftverken till förhandlingsbordet i början av Oktober.
Vad tror du Bajsis, DNN & UUUU blöder ner min portfölj. Vet att du skrivit att du sitter på DNN också, vad tror du kommer vi se en studs uppåt 2 dolares i oktober eller är vi på väg ned mot 1 ?
Gambling för min del så lider inte av nedgången mer än att jag blir irriterad.
CLF verkar, förmodligen, kanske, förhoppningsvis, mot förmodan... röra sig uppåt även om denna dag är rätt lam. Intervjun med LG var lite rolig, hans irritation över återkommande frågorna på CNBC om att de var ett järnmalmsbolag