2021-04-14, 11:25
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Nu får vi se hur Judith står upp mot mobbing och skitsnack 👮🏽‍♀️

Japp, nu blir det jobbigt för "Skurt" framöver....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perhaps-Probably
Hoppas dom fortsätter med skitsnacket om Tanja. Inte för att jag vill ha ut Tanja, utan för att jag tror det bara kommer att missgynna dom som snackar skit då Tanja är väldigt omtryckt av tittarna.

+1
Tanja är inte fake överhuvudtaget! Hon gör ett eget medvetet val att se allt positivt och ta allt med en klackspark. De andra är bara jävligt avundsjuka på hennes förmåga att lyckas med det.
Jag tror dock att hon kan ryta till om hon känner att det skulle behövas
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
Nej för man behöver inte alltid vara ärlig med det man tycker och tänker. Varför ska man göra det om det sårar någon och inte ger någon fördel till någon. Då kan man lika gärna hålla käften. Älskar Tanja just nu, hon har inte varit min favorit men efter deras vidriga skitsnack så vill jag att hon vinner över dom alla dagar i hela fucking veckan

Falskhet sårar mer än ärlighet. Nu påstår jag inte att Tanja är falskheten själv men hon är inte ärlig heller. Hon håller definitivt tillbaka med vad hon tycker och tänker vilket är bekvämt för alla inblandade.😉
Medlem
htsolna08s avatar
snart är klockan 12 och de har inte börjat med dagens tema ännu...
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ingen mobbare lr skitsnackare har nånsin vunnit Big Brother.

Carolina Gynning. Hade offerkofta på sig och låg i sovrummet och snackade skit och knullade hela dagarna.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
KÅKKAS det i huset? Funkade inte rövslickeriet? Är det tillbaka i gamla hjulspår?
Vad chockad jag blir
Det kåkkas som aldrig förr, föränderliga Mergim sprider etter som en gödselspridare i 180 km/h
2021-04-14, 11:26
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Jag måste erkänna att Joel växer som den ENDA i sovrummet som vågar säga emot Mergim. Kanske därför Mergim hatar honom så.

Hoppas Madde och Adrian ser hur falska de är med när de ger sig på Tanja. Tanja av alla människor, och Mergim spelar på att de ska ha sagt så mycket som de inte vet om. Skicka honom på direkten, han ska inte avslöja saker han vet (ljuger om).

Hoppas de nominerar Tanja och glömmer bort Simon. Tanja kommer alltid räddas. De slösar sina röster på att lägga dem på henne. Och hon räddas för att hon är rakryggad och en genuint bra människa. Att Nardos inte ens stod upp när de skulle presentera vem de valt är så mesigt, till och med gamnacken var mer rakryggad.

Helt sant. Joel besitter den egenskap som Marek saknar, ödmjukhet.

Hoppas han fortsatt vågar stå upp mot ormen. Marek behandlar honom riktigt illa.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
+1
Tanja är inte fake överhuvudtaget! Hon gör ett eget medvetet val att se allt positivt och ta allt med en klackspark. De andra är bara jävligt avundsjuka på hennes förmåga att lyckas med det.
+1
Medlem
Vem blev blockad från tävlingen?
Medlem
Alltså man får tycka vad man vill om Mergim, men utan att han och skitsnacket/dramat han medför hade alla suttit runt lägerelden och sjungit kumbaya. 🙄 Alla klagar på en tråkig säsong men när han nu kommer in och börjar göra grejer intressanta (vända folk mot varandra, säga saker ingen annan vågar, starta drama som gör det hela lite mer spännande) så får han skit? Tycker det är senaste veckan nu som grejer börjat bli riktigt intressanta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
+1

Hon har inte blivit utmanad än .🤣
Medlem
Citat:
Ingen mobbare lr skitsnackare har nånsin vunnit Big Brother.

Tveksamt va, Jessica vann ju. Och hon var inte speciellt rumsren. Men det är klart i dessa PK tider där man inte får ha en åsikt som skiljer sig mot andra så hade de nog inte funkat idag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in