2021-04-14, 11:20
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Haha.. Ja, det är som den där norska julkalendern (Nissene på lovet??) där samma person som blir utröstad kommer in dagen efter igen till allas förvåning... Självklart vinner han hela skiten den 24 dec också.... De kan göra likadant här.. In med alla som har åkt ut alt de gamla vinnarna. Och gärna dag 99...
😂😂😂😂
Vad i guds namn var det för julkalender då!?

Ska vara norskjävlar till att göra en slags dokusåpa-julkalender?

Och varför plågas du med en NORSK julkalender?😁
Medlem
Att Mergim tar illa upp av valet
1. Han kom sist in
2. Han har varit med sen tidigare

Han hade gjort samma val om det var han förra året, sån orm
Medlem
thepizzakingggs avatar
Har någon blivit blockad ännu för att vara med på immunitetstävlingen?
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Bara jag som är förvånad över Pedrams val? Trodde han ville ha Mergim på sin sida.
Eller kände han verkligen att eftersom att Simon och Tanja redan valt Mergim så kommer det med största sannolikhet bli han som väljs?
Alla där inne vet att det är en osynlig pakt mellan sovrummen men ingen har vågat säga det.

Titta bara hur rosa sovrummet har fått panik när Pontus och Simon har velat byta rum för att blanda människorna.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Varför förstår ingen i huset att den pissiga stämningen har accelerat dag för dag sedan Mergim kom in, vågar ingen säga det?
Dagens bikter hade varit intressanta att lyssna på.

Lilla Joel är den som visat stake idag.

Judith gick direkt och slickade rent Mergims analgång.
2021-04-14, 11:21
Medlem
hittanemoos avatar
Jag måste erkänna att Joel växer som den ENDA i sovrummet som vågar säga emot Mergim. Kanske därför Mergim hatar honom så.

Hoppas Madde och Adrian ser hur falska de är med när de ger sig på Tanja. Tanja av alla människor, och Mergim spelar på att de ska ha sagt så mycket som de inte vet om. Skicka honom på direkten, han ska inte avslöja saker han vet (ljuger om).

Hoppas de nominerar Tanja och glömmer bort Simon. Tanja kommer alltid räddas. De slösar sina röster på att lägga dem på henne. Och hon räddas för att hon är rakryggad och en genuint bra människa. Att Nardos inte ens stod upp när de skulle presentera vem de valt är så mesigt, till och med gamnacken var mer rakryggad.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Jag kommer faktiskt rösta kvar Mergim framför Jackie denna veckan om de hänger löst, även om jag inte gillar honom speciellt, han kommer inte vinna ändå, men det händer lite grejer och blir lite kul att se på🤪
Du är också Kosovoalban så vi förstår
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepizzakinggg
Har någon blivit blockad ännu för att vara med på immunitetstävlingen?

Plöj senaste 25 sidorna så är du bra uppdaterad
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Fy fan. Skriv orden i PM till mig!! jäääävlar som han kokar nu när Peddi kom in. Han är ju lika lack på AD så det ska bli väldigt spännande hur det utvecklar sig i det där vidriga rummet

Hahaha men fatta mot Tjackie. Marek kommer vara så jävla säker på att han ska bli räddad av sina följare. Tjackie o andra sidan kommer tro att hon lyckades fylla annexet med spirituella änglar som mirakulöst räddade henne
Hahah vågat att uppmuntra mig att skicka PM jag missade när Pedram kom in MEN KAN TÄNKA MIG. Ja, det lär ju knappast lägga sig under dagen i alla fall, snarare tvärtom. Och det kan bli intressant.

Hahaha SANT. Snälla låt det ske. Kommer bli ett nytt Anty vs. JoBba KroPp-moment!!!!
Medlem
Perhaps-Probablys avatar
Hoppas dom fortsätter med skitsnacket om Tanja. Inte för att jag vill ha ut Tanja, utan för att jag tror det bara kommer att missgynna dom som snackar skit då Tanja är väldigt omtryckt av tittarna.
Medlem
lillaflippens avatar
Vad fan händer i huset?

Inget schema?
2021-04-14, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Man märker verkligen hur produktionen styr allt och inte tittarna. Jag kollade röstningen en stund innan den stängdes och då var det helt klart Tanja och Emelie som ledde med några procent. Produktionen bestämmer!

Håller med om att det är märkligt med tanke på hur siffrorna såg ut ända in i det sista, men säger varken bu eller bä angående eventuellt rigg. Men det kan vara intressant att spekulera i, med tanke på att det med största sannolikhet hade blivit ett annat utfall av immunitetsblocken. Tror Jackie hade blivit vald då, men även Simon hade nog legat i riskzonen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in