2021-04-14, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Nä , tycker det är WT varning och ser inget gulligt med henne alls. Visst jag kan hålla med om att hon är jämn i humöret men helt ärlig med vad hon tycker och tänker är hon inte.

Nej för man behöver inte alltid vara ärlig med det man tycker och tänker. Varför ska man göra det om det sårar någon och inte ger någon fördel till någon. Då kan man lika gärna hålla käften. Älskar Tanja just nu, hon har inte varit min favorit men efter deras vidriga skitsnack så vill jag att hon vinner över dom alla dagar i hela fucking veckan
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Nä , tycker det är WT varning och ser inget gulligt med henne alls. Visst jag kan hålla med om att hon är jämn i humöret men helt ärlig med vad hon tycker och tänker är hon inte.
Håller med KnullTanya vet exakt vad som skall sägas på rätt ställe
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag hatar det rosa sovrummet nu. Jag kan t.o.m. rösta kvar gamnacken och Judith om det får någon i det rosa sovrummet att lämna.

Hahahaha håller med, förutom Joel han var inte med på skiten
Medlem
SphincterAnis avatar
Bara jag som är förvånad över Pedrams val? Trodde han ville ha Mergim på sin sida.
Eller kände han verkligen att eftersom att Simon och Tanja redan valt Mergim så kommer det med största sannolikhet bli han som väljs?
Medlem
Här tyckte man Grima Ormtunga i Sagan on Ringen var en så överdrivet falsk karaktär att det blev tröttsamt då den inte är trovärdig för fem öre.

Mergim: Hold my beer!
2021-04-14, 11:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Med tanke på att produktionen riggar en sån här uppenbar omröstning som alla vi kunde se att Simon ej var tvåa i,

hur lätt riggar de en måndagsfinal då?

Stämmer Emelie var solklar två igår.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tror Mergims mål är att få gruppen emot Tanja då hon ses som den självklara vinnaren. Simon har redan spunnit på detta några gånger så ett fyllesnack med honom ikväll och Simpan är på Mergims sida. Emelie har han redan då hon är....Emelie och drar sig till skitsnack likt flugor till gödsel. Även NArdos är med Mergim. Bara en tidsfråga innan hon säger att Tanja var "drivande" i att välja honom.

Skitstormen är nära nu folk. Håll i hatten.

#backaTanja

Alltså du är så jävla klockren !! 👏👏👏
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ja alltså nu är jag FÖR-E-BANNAD.

Slår lite för hårt på tangenterna. Oerhört provocerad.
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
ALLTSÅ PREACH!!!!!!!!!
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Känner med dig!
Jag måste stänga av ljudet ibland för att det här programmet drar upp känslor inom mig som nog inte är så hälsosamma för mitt hjärta
"Har vi inte smågnabbat mer än vanligt på senaste tiden?"
"Det är nu folk börjar visa sina riktiga sidor"

DET HÄR ÄR
DET
SJUKASTE

det som hänt är att DU kommit in och förstört gemenskapen med ditt jävla gnäll och skitsnack, KUKMERGIM

jag mår FÖR dåligt av det här
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Här tyckte man Grima Ormtunga i Sagan on Ringen var en så överdrivet falsk karaktär att det blev tröttsamt då den inte är trovärdig för fem öre.

Mergim: Hold my beer!

Hahahaha.
2021-04-14, 11:19
Medlem
Contragulationss avatar
Joel är lika malplacerad i ett paktspel som Patzy
Medlem
Jag kommer faktiskt rösta kvar Mergim framför Jackie denna veckan om de hänger löst, även om jag inte gillar honom speciellt, han kommer inte vinna ändå, men det händer lite grejer och blir lite kul att se på🤪
Medlem
herpesvårtas avatar
Pinkroom 2021 är nu ett faktum. Är det något med den där cerise färgen som gör människorna i den till vidriga skitsnackare? Eller dras de bara automatiskt till den?

Mergim, Emelie och Nardos kan alla dra åt helvete 🐍🐍🐍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in