2021-04-14, 04:54
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Vill inte ens kommentera om dom här två söttrollen.
Men jag måste hålla med!

Han är en hal orm och han står inte högt hos mig men det är sant det du säger.

Sluta tuttinutta med mmmmm madde och inse att hon igentligen är lika sliskig som Alex om inte mer. Hennes vackra utsida har lyckats förtrolla alla sunkigt snuskiga gubbar här inne. Hade Jackie haft ett liknande beteende så hade det vart andra toner på er pervon.

Exakt, det beror på vem som är den som förföljer.
Påminner om en dokumentär som jag såg i usa, en otroligt snygg kvinna som terroriserade sitt ex och hans nya.
De var inför domstol flera gånger för han ansökte om kontaktförbud flera gånger.

Men han var tvungen att skaffa kameror som filmade henne när hon ristade in elaka ord på deras bilar för ingen trodde att hon var sådan.

Nu säger jag Inte att Madde är sådan alls men hon är ändå förvånad över att han nobbar henne.

Emelie gör inte saken bättre genom att "hetsa" att hon ska gå och krama Adrian mm.
Hon var ju emot hets när det handlade om henne men vill gärna uppmuntra Madde.
Är det för att skapa drama och få Madde att se dålig ut?
Tycker inte att hon är någon bra kompis.
En riktig vän hade sagt till Madde att chilla och vänta till efter programmet.
2021-04-14, 05:13
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Varför vill BB att dom ska sova såå tidigt?
Det har blivit Bolibompa av hela köret!
2021-04-14, 05:18
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
När en kille är intresserad av en tjej så är de upp till killen att ta initiativet. När en tjej är intresserad av en kille så är det fortfarande upp till killen att ta initiativet. När en kille visar intresse och tjejen säger nej då är det creepy att fortsätta. När en tjej visar intresse och killen säger nej, då är det gulligt och synd om tjejen och allting är killens fel.

Dubbelmoral.

Som jag sagt många gånger innan, Madde har tappat verklighetsuppfattningen och gått in i en psykos med besatthet. När hon kommer ut så kommer hon fortsätta och stalka Adrian och hota med självskadebeteende om han inte pratar med henne. För att det är vad som kommer hända: han kommer aldrig prata med henne mer.

Jag tror inte heller att de kommer att dejta.
Innerst inne är han nog glad att de bor långt ifrån varandra, det hade jag varit.
2021-04-14, 05:24
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Tanja är den enda rättvisa vinnaren av BB 2021!

Håller med dig!
Jag hade aldrig hört talas om henne innan utan jag gillar hennes sätt och personlighet.
Hon är snäll, rolig, glad, söt.
Heja Tanja ❤️
2021-04-14, 05:51
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Alltså produktionen... såg på några avsnitt... Varför i HELVETE lägger de till "sorglig" pianomusik när Julia berättar om sin mamma och när Simon, Pedram etc. pratar i dagens avsnitt... Less is more! Orden talar för sig själv, vi behöver inte någon generisk pianomusik för att förstår vad de känner? Eller är det så illa? Går fan inte att ta det seriöst när sorgliga pianomusiken går igång... Produktionen har fan noll fingertoppkänsla.
Jag håller med! Glömde helt bort att kommentera det. Jag började SKRATTA (pga produktionen; inte Julia och hennes mamma). Det finns inget värre än när produktioner sitter och tänker "hur blir detta så bra TV som möjligt? Jo! Vi lägger på sorglig musik, så att det verkligen blir bra". Wtf
2021-04-14, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Han sa för några veckor sedan ”på utsidan har jag hjälpmedel” ang att han däckar. Tror ni han är tjackis eller ladd-torsk?

Ooohh...både och och alltihop... Hon har ju tjack tics
2021-04-14, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Bara prat om Madde och Adrian. Typ ”går Adrian upp från soffan så följer Madde efter, ska Adrian bada jacuzzi följer Madde efter, hon gör allt som han gör och nu ligger hon bredvid han i sängen” bla bla bla

Men det stämmer ju... Madde är som en svans på Adrian... Det är så obehagligt att se...
2021-04-14, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Men det stämmer ju... Madde är som en svans på Adrian... Det är så obehagligt att se...

Mergim fattade hur allt låg till ganska snabbt speciellt efter han snackat med Madde när han sa rent ut till henne att Adrian kanske inte är intresserad och hon hävda tvärtom.

Så ja de har helt rätt i sina observationer.
2021-04-14, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Ooohh...både och och alltihop... Hon har ju tjack tics
Dimpa har goa ticks i ögonen 😆
2021-04-14, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Sista för inatt: Idag sa Dompa ang Emelie: Jag tar det jag vill ha-isch. Ganska douche på det Och nu sover de inte tillsammans...håhåjaja.

Nattinatti

Vet inte om just det är så douche precis man kan ju hävda att han är mer rak på sak och säker på vad han vill också.😉 Däremot hur han pratade om tidigare upplevelser vid poolen var not cool och jävligt avtändande beteende och väldigt doucheaktigt.

Vad Emelie failar på är att hon inte är ärlig med vad hon känner för hela hennes kroppsspråk visade att hon vart illa berörd. Självklart känner hon något lowkey för han att då säga att det finns inga känslor är totalt skitsnack. Jävligt avtändande beteende det också. Osäkerhet är väldigt oattraktivt överlag.
2021-04-14, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Där kom det vi har uppmärksammat om AD:s ätande och ibland att det inte finns något kvar när andra sen ska äta. Ja det är så synd om AD som är så hungrig men alla där inne behöver få äta sig mätta. Så biffig är inte AD så han ska ses som ett undantag att få vräka i sig. Tror han blir mätt men som du säger, han VILL äta mer.
Nej varför skulle det vara synd om honom för att han käkar så mycket att han käkar upp andras mat? Du har helt skev verklighetsuppfattning. Han är en jävla idiot som är så självisk att han låter andra lida och gå hungriga bara för att mätta sig själv. De borde ryta ifrån och ge fan i att GE HONOM DERAS mat.

Han är inte mer värd än någon annan och när det gäller mat så är han den sista som ska vara glupsk. Han har inte LAGAT EN RÄTT eller gjort NÅGOT i köket sedan han kom in. Han till och med tar åt sig äran för vad ANDRA lagar och sen har attityd om någon klagar. Samma beteende som när han tvingade Steff att tvätta alla hans kläder. Han gav henne attityd för att det inte gick snabbt nog.

Han har absolut ett par personlighetsstörningar och kan tänka mig att de sträcker sig långt bak i tiden när han var barn fysiskt. Nu är han ett barn mentalt, bokstavligt talat. Tänk som ett barn så kommer du se det tydligare. Han sover med gummisnoddar under kudden vilket man gör när man är ett barn. Han smetar snorkråkor på väggen på toaletten som ett barn. Hela hans förhållningssätt till andra människor är som ett barns. Antagligen så har han blivit så curlad i hela sitt liv att han aldrig riktigt växte upp mentalt. Hans föräldrar har gullat med honom och eggat på hur fantastisk deras lilla gullegris är, och detta har han fått höra upp till 30 års ålder. Då blir man skruvad i hjärnan som honom.

Det är många år med terapi för att gräva sig ur den gropen, och tyvärr så kommer det bara bli värre då hans beteende eskalerar för varje dag som går.
2021-04-14, 07:57
Medlem
Ridnes avatar
Jag tycker det är sådan satans dubbelmoral att Dompa ska få skit för sin story igår där han berättade att han spenderat en vecka på ett hotellrum med en kvinna för att sedan inte prata med henne igen, och hon hade stått för rummet. Jaha? Ja det var ju kanske inte så snällt.. Men egentligen så hade han bara en sugarmama.

Hade det varit en tjej som spenderat en vecka med en sugardaddy som stod för hotellrummet för att sedan inte höra av sig mer så hade det låtit "YAS KWEEN SLAY" "GIRLPOWER" och så vidare. Eller så hade ingen brytt sig alls.

Om det ska vara jämlikhet så ska det ske på lika villkor. Uppenbarligen är vi inte där ännu eftersom folk tappar det när en snubbe gör en grej men som de inte bryr sig att en tjej gör.

Den enda som faktiskt sade detta igår, alltså att tjejer kan bete sig likadant.. Var Jaqi! Hon är faktiskt ganska klok och godhjärtad även om hon är jobbig och för energisk. Dompa förtjänade inte all skit han fick.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in