2021-04-13, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
gissa en gång?

Inte fan vet jag, hade väl inte frågat annars?
2021-04-13, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
För att hon sa till honom två gånger att göra det, han var på väg in efter hon föreslagit det första gången men då sa hon igen att ”neej, pissa här ute i krukan istället”.
Och? Man har alltid ett val även om man är under dödshot men det var han väl inte?
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Ingen som vet var han är alltså? Judith ser jag inte heller, vad är det som händer?!

Juddan ligger någonstans o deppar, hon såg gråtfärdig ut med micen över ögat.
Simpa har nog däckat, sist jag såg honom låg han i sängen och Emelie kliade han över ryggen. Om jag inte såg helt fel.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
När har Joel INTE förstört precis allt denna säsong? Han och Adrian är två superdemolishers av en säsong som hade haft hopp om de castat två andra.

Påminn mig inte, Ridne!
Jag har fortfarande mentala ärr efter hans väckelsemöte
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Inte fan vet jag, hade väl inte frågat annars?
Sovrum 1. Deckat.
2021-04-13, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Faktiskt tror jag det är den bästa plats han kan vara på eftersom det inte finns någonstans att fly när hans demoner kommer. Så att han tvingas möta dem. Förhoppningsvis kommer han jobba vidare med sig själv sen efter BB, då kommer det komma något riktigt gott ur det.

Edit: Hade det inte varit så bra människor i huset som han kunde snacka med vore det en annan sak (tänker framförallt på Tanja som säger jävligt kloka saker till honom).

Såklart hon gör! Tanja är bara bäst och har både hjärta och hjärna på rätt ställe.

Å det kan nog kanske komma nåt gott ur det hela, som du skriver. Hoppas det. Simon verkar vara en kul och fin kille som har en del att kämpa med vad gäller måendet.
Medlem
Jag är av åsikten att hela jävla huset har omedvetet/medvetet accepterat att dom är en sekt där nardos är ledaren. Dom ända som inte köper det är dompa (därav deras grupphysteri när han retar upp nardos) tanja (som har seriööösa konfliktfobier och borde se sitt eget värde och stå upp för vad hon tycker för jag lovar att hon har rätt) emelie står också någorlunda på egna ben men är noggrann att använda sina relationer och försvarsmekanismer rätt för hon har vinnarskalle av rang)

Efter att alla dragit sina stores om allt från analsex till otrohet och lösfittor så är det igen bättre att mobben springer med högafflar efter dompa än att låta honom ta lite jävla plats i rummet. Moralkompass trasig. Iq nivå hallmark film.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Kan dom inte ställa Juel och Rimmet mot varann och ställa perverterade homosexuella frågor utan pardon?

Det blir nog inte mycket underhållning tror jag då Mergim inte är ute ur garderoben!😬
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Och? Man har alltid ett val även om man är under dödshot men det var han väl inte?
Men snälla lilla rara.
Medlem
Är Jackie akltid såhär tyst och timid som i afton? Hon syns och hörs inget
2021-04-13, 23:13
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Sovrum 1. Deckat.

Han sa för några veckor sedan ”på utsidan har jag hjälpmedel” ang att han däckar. Tror ni han är tjackis eller ladd-torsk?
2021-04-13, 23:13
Medlem
Moscow99s avatar
Strumpor OCH tofflor!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in