2021-04-13, 23:07
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
- Vem av er, har störst kuk?

Tanja vinner den lätt.

100%
2021-04-13, 23:08
Medlem
VARFÖR ska det alltid låtas så förbannat varenda säsong?! Förra året skrek Mergim
Och Jassa för fulla muggar. Nu kör de ett jävlas ölsort och ”sjunger” ”LAAAAAA” efter varenda fråga... VARFÖR?!
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Vad fan är detta
Joels jävla skrikande stämma kommer få mig att bli en jävligt opopulär granne ikväll

Ja, altså jag var tvungen att muta TV helvetet.
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men du försökte ju precis flytta fokus från att Simon grät genom att påpeka Steffis gråtande, och att antyda att henns gråtande var mycket värre. "Okej en kille gråter, men TÄNK PÅ ATT STEFFI GRÄT MYCKET MER, BRÄNN HENNE...!"

Steffi grät hela tiden, no biggie. Simon har precis börjat gråta eller gör det utspritt. Uppmärksammas direkt.

Stephanie var uppenbarligen känslomässig och en ”cryer” men där handlade det om allt mellan mat till kärleksbekymmer. Simon är uppenbarligen ledsen eller sårad av djupare saker just nu, då kanske det sista som borde poppa upp är mes eller fejk.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Var befinner sig Simon just nu?

gissa en gång?
Medlem
Perhaps-Probablys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Fast nej. Emelie sa inget som hon inte sagt flera gånger förut. Hon har flera gånger sagt att Dompa är en drittsäck, men att hon bara vill ha kul i huset.
Varför ville hon då inte ha ett snack med Dompa förren hon först hade tjuvlyssnat på vad han hade att säga? Och varför var hon frustrerad och sa ”Varför ska alla killar jag träffar vara en douche, varför kan dom inte skicka in en vettig kille?” om hon bara vill ha kul i huset?

Emelie säger motsägande saker hela tiden för att hon är en sån osäker människa som inte vågar vara ärlig med sig själv och andra.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Han bajsar i sin egen mun, den lille fejkfeministen!
Bända upp gapet och lägga en loska i en tjejs mun är ok, men inte om det händer hans syster? Kladda på tokfulla tjejer är ok, så länge det inte händer...Generalfel i hans skalle!
Helt klart! 👍

Är ju så uppenbart också när han drar sina inövade patetiska floskler att det bara är memorerat, det låter ju som han läser från en fusklapp.

Den stora feministen och kvinnorättskämpen! 😂
Medlem
Rudiebois avatar
Kan dom inte ställa Juel och Rimmet mot varann och ställa perverterade homosexuella frågor utan pardon?
2021-04-13, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Förhoppningsvis utanför byggnaden

Ingen som vet var han är alltså? Judith ser jag inte heller, vad är det som händer?!
2021-04-13, 23:09
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Vad fan är detta
Joels jävla skrikande stämma kommer få mig att bli en jävligt opopulär granne ikväll

När har Joel INTE förstört precis allt denna säsong? Han och Adrian är två superdemolishers av en säsong som hade haft hopp om de castat två andra.
2021-04-13, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
VARFÖR ska det alltid låtas så förbannat varenda säsong?! Förra året skrek Mergim
Och Jassa för fulla muggar. Nu kör de ett jävlas ölsort och ”sjunger” ”LAAAAAA” efter varenda fråga... VARFÖR?!
Jag fattar inte?! Kan de inte bara hålla käften?
2021-04-13, 23:10
Medlem
Moscow99s avatar
De tre bögarna Bruse är nu i samma säng

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in