2021-04-13, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Ääsch, alla är vi olika. Hon är bara väldigt positiv inställd. Kan bli tröttsamt om man är själv trött och irriterad men stör mig mindre på henne än på det eviga gnällandet från vissa andra. Hon sitter inte och snackar skit om andra vad vi får se dessutom.
Förvisso inte lika oförblommerat som Johanna, Ludvig och Pär-Sophia, men hon är i allra högsta grad delaktig i utfrysningen av Wrenkler. Se bara på när han försöker prata med henne och hon demonstrativt visar med hela sitt väsen att hon inte lyssnar.

Riktigt motbjudande människa.
Senast redigerad av efterskalvet 2021-04-13 kl. 11:44.
2021-04-13, 11:45
Medlem
JohnClays avatar
Jag hade nog själv haft riktigt svårt för Wrenkler om jag tvingats umgås med honom 24/7. Det gäller att inte sticka ut för mycket och bli ett uppenbart abjekt. Han har mer eller mindre satt en måltavla på sin egen rygg.

Jag hejar på honom för han är det roligaste med Robinson i år, men jag har full förståelse för att hans lagkamrater inte står ut.

Han passar nog bra i gränslandet. Där gäller det att hålla sig sysselsatt och vinna individuella tävlingar.
2021-04-13, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxismberg
Hoppas verkligen att Wrenkler vinner i år. Endast och bara för att inget skulle reta transorna och feminizterna mer. 😂
Håller med dig. Tycker feministjohanna är på pricken lik Lilla My i Mumindalen, både till utseende och elaka sätt.
2021-04-13, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohnClay
Om jag säger att jag är en hobbit eller en attackhelikopter så skrattar alla ock skakar på huvudet men om jag påstår att jag är en kvinna så måste alla genast hålla med och nicka instämmande.

Är du ironisk eller menar du allvar?

Tror du på allvar att personer med transexuella bakgrunder Väljer detta, som om dom från första början hade ett val?

Javisst, om "dö" eller "ta självmord" är alternativet så har dom väl teoretiskt ett val. Ingen riktig transperson skulle leva idag om dom inte fick diagnos och behandling.

Att jämföra medicinska diagnoser med helikoptrar är extremt barnsligt.
Senast redigerad av Brandmannen-vk 2021-04-13 kl. 12:18.
2021-04-13, 12:23
Medlem
Jäklar vad Tove-Sophia bara inte gör någonting och bara gnäller på Paul Michael hela tiden, otroligt tröttsam människa. PM är lite socialt inkompetent men är ärlig och säger vad han tycker vilket är hedersvärt.
2021-04-13, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Ja men hur ska vi ha det? Åt ena sida gnälls det att TV4 göder deltagarna medan andra tycker de inte borde svälta.

Det är ju inte mästernas mästare det här, (mätta föredettingar som tävlar) samtidigt kan man inte låta de svälta totalt för då svimmar de av som flugor. De här öarna är inte gjorda för överlevnad om man inte får gå åt faunan och floran hur som.

Jag tycker de verkar ha hittat en balans där deltagarna orkar göra något iaf men är sjukt taggade att tävla för mer mat och ligger så pass nära gränsen att de är helt under isen ibland och riskerar tuppa av.

Rätt så meningslöst att sitta och ropa att de får en massa mat i onödan eller att det är skandal att de svälter när sanningen i det här fallet uppenbarligen ligger i mitten.

En månad på 300kcal per dag är rena trakasseri. Testa själv? Kring 1000kcal skulle de behöva minst. Och även det vore för lite på lång sikt.

TV4an skadar och förnedrar Robinsons deltagarna medvetet.

Hur ska det tävlas på alvar?

En tiondedel av USAs vinstsumman och typ noll mat... onödigt dumsnål och tråkigt.
2021-04-13, 13:07
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandmannen-vk
Det verkar som om några här behöver gå om skolan. Tänker på er som tror att hon kan leva som kille om hon bara vill.

ScienceDaily

PDF
https://www.ese-hormones.org › ...PDF
Transgender brains are more like their desired gender from an early age

"we now have evidence that sexual differentiation of the brain differs in young people with Gender Dysphoria, as they show functional brain characteristics that are typical of their desired gender."
just så ja....h¤n lever som en kvinna - h¤n är inte en kvinna och kommer aldrig att bli. Det var lönlöst att amputera snoppen då det var knoppen som skulle ha skruvats rätt
Senast redigerad av kubun 2021-04-13 kl. 13:10.
2021-04-13, 13:19
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mpati
En månad på 300kcal per dag är rena trakasseri. Testa själv? Kring 1000kcal skulle de behöva minst. Och även det vore för lite på lång sikt.

TV4an skadar och förnedrar Robinsons deltagarna medvetet.

Hur ska det tävlas på alvar?

En tiondedel av USAs vinstsumman och typ noll mat... onödigt dumsnål och tråkigt.
Ja det hoppas jag att de vid det här laget iom kollapserna har förstått att det inte funkar och jag tycker mig ha sett att det nu kommit fram mer käk till dem. Åtminstone borde de ha fått ett riktigt fiskenät. Hoppas Wrenkler lyckas fånga ordentligt med fisk och ger de båda "tjejerna" två superlånga näsor.
Senast redigerad av kubun 2021-04-13 kl. 13:22.
2021-04-13, 13:20
Medlem
JohnClays avatar
Fattar inte hur kön samtidigt kan vara 100% social konstruktion (alla är lika starka ) och ändå
fysiska kräva operationer och hormonbehandling för att "korrigera" när det blivit "fel".

Förnekar inte existensen av hermafroditism eller intersex men den pågående trenden där all form av könsdysfori skall bejakas och hejas på är livsfarlig.

Skit samma. Nu är det så. Får gilla läget.

Har inga problem med Tove-Sophia. Finns andra jag stör mig mer på i år. Hon får gärna springa runt i vilka kläder hon vill för mig. Jag bryr mig inte. Det var väl för att kunna göra det hon gick igenom allt besvär med att operera sig. Var och en blir salig på sin fason.

Så länge jag slipper bli tvingad att tro på kulten eller betala för vansinnet och man ger fan i att korrigera barn så.
2021-04-13, 13:59
Medlem
Citat:
Har inga problem med Tove-Sophia. Finns andra jag stör mig mer på i år. Hon får gärna springa runt i vilka kläder hon vill för mig. Jag bryr mig inte. Det var väl för att kunna göra det hon gick igenom allt besvär med att operera sig. Var och en blir salig på sin fason.

Så länge jag slipper bli tvingad att tro på kulten eller betala för vansinnet och man ger fan i att korrigera barn så.
Problemet är att man i Sverige 2021 måste tro på kulten, och att den hela tiden skall lyftas som ett föredöme, samt praktiseras långt ned i ungdomen, bland förvirrade tonåringar. Slipper jag tro eller betala, så OK, men så länge det inte är så, så känner jag mest en avsky.

Däremot hade jag ingenting emot Tova-Sophia, innan hon så aktivt blev negativ mot Wrenkler och Alexander. Hur fan kan man börja gråta om man blir uttagen till en tävling pga sina styrkor?
2021-04-13, 14:08
Medlem
JohnClays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Problemet är att man i Sverige 2021 måste tro på kulten, och att den hela tiden skall lyftas som ett föredöme, samt praktiseras långt ned i ungdomen, bland förvirrade tonåringar. Slipper jag tro eller betala, så OK, men så länge det inte är så, så känner jag mest en avsky.

Däremot hade jag ingenting emot Tova-Sophia, innan hon så aktivt blev negativ mot Wrenkler och Alexander. Hur fan kan man börja gråta om man blir uttagen till en tävling pga sina styrkor?

Jag blev väldigt förvirrad av det också. Fattade faktiskt inte vad konflikten handlade om. Lag Nords styrka har annars varit deras förmåga att kommunicera rakt och lyssna på varandra. I alla fall runt tävlingarna.
2021-04-13, 14:28
Medlem
Citat:
Jag blev väldigt förvirrad av det också. Fattade faktiskt inte vad konflikten handlade om. Lag Nords styrka har annars varit deras förmåga att kommunicera rakt och lyssna på varandra. I alla fall runt tävlingarna.
Jag tror konflikten gällde att Alexander var öppen i sin kommunikation. Tydligen skall man aldrig kommunicera öppet, om man inte dessförinnan tagit reda på alla inblandade parters åsikt. Hon tyckte att han borde förstått att hon inte skulle acceptera att pekas ut som stark. Fråga mig bara inte hur han skulle förstått det, framförallt eftersom hon aldrig talat om för någon att hon egentligen är en han. Men förstått det, borde han ha gjort!! Annars blir det konflikt!

Jag förstår Wrenkler. Jag åker hellre hem än jag tävlar för sådana människor. Det är ovärdigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in