2021-04-13, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brandmannen-vk
Exakt.

Varför är det fejk att vara sig själv? Fattar inte ditt resonemang.
Nä det är inte mycket du fattar tyvärr för din omgivning.
2021-04-13, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Fy fan för att vakna till Ankis hurtiga röst varje morgon år ut och år in. Finns inte på kartan att hon är gift med en normal karl.
Ääsch, alla är vi olika. Hon är bara väldigt positiv inställd. Kan bli tröttsamt om man är själv trött och irriterad men stör mig mindre på henne än på det eviga gnällandet från vissa andra. Hon sitter inte och snackar skit om andra vad vi får se dessutom.
2021-04-13, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Vilket hatiskt sätt menar du exakt? Vad är det som är så kul med att folk klagar?

Det är hyckleri
2021-04-13, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GnusMan
Det är hyckleri
Kan du utveckla ditt svar en aning?
2021-04-13, 09:48
Medlem
Har Elias ingen skäggväxt, eller har han rakprylar med sig?
2021-04-13, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Har Elias ingen skäggväxt, eller har han rakprylar med sig?
Jag tror hans personliga sak var rakhyvel?
2021-04-13, 10:40
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandmannen-vk
Varför är det fejk att vara sig själv? Fattar inte ditt resonemang.
Trodde det var ganska tydligt för alla, men visst. En man som utger sig för att vara kvinna är väl så fake det bara kan bli.
2021-04-13, 11:01
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är väl du som upplever stringen som ett uttryck för sexualitet? Ögonen dras kanske dit mot din vilja? Är det då rumpans fel, eller ditt?

För med det resonemanget så legitimerar du väl även att kvinnor bör täcka sina kroppar och använda shorts istället för string? Om de är riktigt vackra, så ögonen nästan fastnar så kanske de ska ha burka?
Man ska väl ta seden dit man kommer - för å spinna vidare på din inslagna linje
Det är väl inte frågan om Paradise Hotel eller Love Island h¤n är deltagare i?!

Det har funnits Robinsontjejer som det varit behagligt att ha springandes i mindre bikinis som Emma t.ex. som gifte sig med ishockeyproffset Henrik Zetterberg, men en transa o en tokfeminist = nä tack
Hon som nu ska finna sin man i Bachelorette Julia Franzén från förra årets Robinson är ju ett föredöme när det gäller att klä sig rätt. Är övertygad om att hon inte kommer att springa runt i sina shorts i det programmet som säkerligen kommer att innehålla dejtande vid poolen.

Joanna i årets Robinson är en fröjd att åse. Hade hon valt att dra fram i string hade det bara blivit vulgärt och det utan vare sig dina eller mina ögon fängslade under hennes midja.

Kul att gränslandet finns med i år också och hoppas vi får se både Hayes och Dean där för de var ju två kul prickar, så de inte börjar plocka in från o med nästa öråd. Första avsnittet sänds 19 april https://www.tv4play.se/program/robinson-gr%C3%A4nslandet
2021-04-13, 11:26
Medlem
ColaKexs avatar
2021-04-13, 11:26
Medlem
JohnClays avatar
Bra att gränslandet startar. Kan bli räddningen för Wrenkler och Alex. Hoppas dock slippa deltagare från tidigare år. Det tillför sällan något.

Kan bli en tvist på söndag alltså med två utröstningar. Är det inte så de brukar dra igång?

Har en gränsländare eller joker nånsin vunnit Robinson?
2021-04-13, 11:31
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Transan flyger runt som en vante i sanden och grinar. Vad sägs om att försöka bidra? Någon mer som hör transans mansröst skina igenom där, förresten? Han döljer den annars men där blev det uppenbart.
Kan vara därför han inte vill tävla? Rädd för att den djuriska rösten ska komma fram
2021-04-13, 11:32
Medlem
JohnClays avatar
Om jag säger att jag är en hobbit eller en attackhelikopter så skrattar alla ock skakar på huvudet men om jag påstår att jag är en kvinna så måste alla genast hålla med och nicka instämmande.

Fattar inte den här tidslinjen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in