2021-04-13, 02:54
Medlem
Jomras avatar
Simon snackar som fan i sömnen och går sen på toa, sover typ fortfarande, kommer tillbaka till sovrummet och Tanja säger till honom att han pratar som fan i sömnen...Simon svarar ’Lediga’ o somnar direkt 😂
2021-04-13, 02:55
Medlem
Mergim har nog både hittat sin nya Lenne samt vill flörta med tittarna med att få bort Madde ifrån Adrian, dubbel glädje. Vidrigt att han inte bara kan försöka det utan ska låtsas vara hennes kompis också. Inget har förändrats där sedan förra säsongen. Ut med han när tillfället ges.
2021-04-13, 02:55
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja och det tror jag beror på att Nardos visar sig inte underlägsen och tar kontrollen direkt. Hon är inte ett dugg rädd för honom och visade direkt vart skåpet ska stå. Tycker hon att något är fel eller att någon blir orättvist behandlad då står hon upp för det/den och det kallas civilkurage.

Haha. För att hon börjar den matchen med 10-0. Mergim skulle ALDRIG säga emot eller starta en konflikt med Nardos, då han vet om stödet här hemma. Det är bara svälja. Det tog emot fruktansvärt mycket för honom att lyssna på henne.

Hade dessa 2 varit från start hade den där konversationen sett helt annorlunda ut. Deras personligheter krockar fullständigt. Men han nöjer sig med en brun tunga.
2021-04-13, 02:56
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Haha. Ändrade skiten fan det blev ändå kul får kalla skiten för altanen nu

Jag kommer fortsättningsvis kalla honom för altanen. En altan där man skakar av mattor och dunkar skosulorna mot innan man går in i sin trygga vrå - hemmet
2021-04-13, 03:01
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Vad dom hänt mellan Tanja & Predatorn är det ingen som riktigt förstått här på Flashback.
Jag har iallafall inte fått någon rimlig förklaring till deras avhållsamhet.
Men åker Emelie ut och alkoholen flödar, Å kan allt hända mellan Tanja & Dompa röv. Det fanns en sensuell kemi där ikväll
Jag fattar. Såg inte början utan klipp på när de gökar som kaniner. Hon mins väl knappast det. Gissar på att båda har fått varning från BB och kärlekssagan är över för denna gång. Jag ser också fram emot om Emelie ryker så Dennis får fria händer och då kommer bången fram igen utan tvekan. Han kanske kan få med Jackie på det hela också.
2021-04-13, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Haha. För att hon börjar den matchen med 10-0. Mergim skulle ALDRIG säga emot eller starta en konflikt med Nardos, då han vet om stödet här hemma. Det är bara svälja. Det tog emot fruktansvärt mycket för honom att lyssna på henne.

Hade dessa 2 varit från start hade den där konversationen sett helt annorlunda ut. Deras personligheter krockar fullständigt. Men han nöjer sig med en brun tunga.

Tänkte exakt samma. Aldrig någonsin hade Mergim tagit det där snacket från någon annan, men han vågar inte bråka med Nardos
2021-04-13, 03:02
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Jag kommer fortsättningsvis kalla honom för altanen. En altan där man skakar av mattor och dunkar skosulorna mot innan man går in i sin trygga vrå - hemmet
Haha.
Altanen är alldeles utmärkt och du har en skön påäng i beskrivningen.
2021-04-13, 03:03
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Tänkte exakt samma. Aldrig någonsin hade Mergim tagit det där snacket från någon annan, men han vågar inte bråka med Nardos
Ge mig någon som skulle orka med ett sådant snack.
2021-04-13, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
nej den här elden släckte hon imponerande fort....ibland skiner hon till
2021-04-13, 03:05
Medlem
xrlpyts avatar
okej en sista outburst sen ska jag skärpa till mig

STEFFFFFFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3

<3 <3 <3

Hehe okej. Stängde ned liven för 4+ timmar sedan och tänker inte förnya C More, och det spelar verkligen ingen roll vem av de kvarvarande som vinner. Min sista POV (och MVP) försvann med Steffi, så jag skiter i.
2021-04-13, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
Simon snackar som fan i sömnen och går sen på toa, sover typ fortfarande, kommer tillbaka till sovrummet och Tanja säger till honom att han pratar som fan i sömnen...Simon svarar ’Lediga’ o somnar direkt 😂

Åhh Simon ❤️ Har ni sett klippet från bikten efter att Steph hade åkt? Det gjorde ont i hjärtat att kolla på honom och hur vilsen han blev utan henne 🥺❤️
Nu är det Tanja och Simon som ska till finalen, resten kan åka hem!
2021-04-13, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Adrian ifrågasatte vad mergim har med hela grejen mellan Madde och Adrian att göra, och då brast det för mergim. Han sa att han ”inte ens bryr sig om Madde och Adrian” och att ”det var det Madde kom till mig och sa” osv osv. Helt ärligt så förstår jag typ inte själv riktigt vad exakt som triggade honom, väldigt barnsligt som nardos själv sa!

mergim sa varför ifrågasätter ad bara mig och kallar dig (nardos) söt o garvar med dig. för ad sa, vad har mergim med det här o göra, när nardos skulle förklara hur saken kom upp. adrian menade inget egentligen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in