2021-04-13, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Det är just därför hon är en favorit , hon är inte rädd att säga till när det behövs.😉👍

Tack!
2021-04-13, 02:48
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Jaa verkligen! Cudos till nardos! Blev däremot lite rädd att mergim skulle ta åt sig av nardos ord också men han tog det bra tack gud😂

Ja och det tror jag beror på att Nardos visar sig inte underlägsen och tar kontrollen direkt. Hon är inte ett dugg rädd för honom och visade direkt vart skåpet ska stå. Tycker hon att något är fel eller att någon blir orättvist behandlad då står hon upp för det/den och det kallas civilkurage.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Om nu alla har märkt och förstått att Adrian inte är särskilt intresserad av Madde, varför säger de inte bara det till henne? Hade mina vänner skämt ut mig på det sättet hade vi inte varit vänner längre. Ena stunden ska de pusha på det trots att Madde själv inte verkar särskilt sugen på det och andra stunden ska de skratta åt henne bakom hennes rygg? Hade det varit någon av de mer populära som hade blivit utsatt för det här så hade det låtit på instagram och i mammagruppen vid det här laget, det ska gudarna veta. När väl Adrian säger att han ska prata med Madde om det så vill inte Nardos det heller? Varför kan man fråga sig? Det är väl ändå henne han behöver prata och vara tydlig med för en gångs skull, men tror tyvärr hela grejen är att han inte är särskilt intresserad av att vara tydlig. Synts så väl att han gillar uppmärksamheten men inte mycket mer än så

Ingen är vän med någon i det huset, den som säger annat ljuger.
Dom spelar om en fet summa som man lätt kan spendera på ett par helger. Men oavsett en summa som dom flesta där inne inte varit i närheten av.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Adrian ifrågasatte vad mergim har med hela grejen mellan Madde och Adrian att göra, och då brast det för mergim. Han sa att han ”inte ens bryr sig om Madde och Adrian” och att ”det var det Madde kom till mig och sa” osv osv. Helt ärligt så förstår jag typ inte själv riktigt vad exakt som triggade honom, väldigt barnsligt som nardos själv sa!

Ja ,det låter som han exploderade av helt fel anledning. Det är givetvis något som triggar han men vad det lär visa sig.😉
2021-04-13, 02:49
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Det är just därför hon är en favorit , hon är inte rädd att säga till när det behövs.😉👍

100%
2021-04-13, 02:50
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ok, då är frågan vad som triggade hans utspel att Adrian sa i från ? Eller är det något annat som skaver?

För att han kände sig utpekad. Likt när lärarna i skolan inte köpte hans mobbingkofta och såg igenom honom. Är det såhär han betedde sig så ser vi nog alla varför han blev utfryst och mobbad redan där. Samma anledning till varför alla från förra säsongen har tagit avstånd från honom.

Enkelt mönster. Sanningen svider och så vidare. Mergim behöver hjälp och bör absolut inte medverka i fler dokusåpor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja och det tror jag beror på att Nardos visar sig inte underlägsen och tar kontrollen direkt. Hon är inte ett dugg rädd för honom och visade direkt vart skåpet ska stå. Tycker hon att något är fel eller att någon blir orättvist behandlad då står hon upp för det/den och det kallas civilkurage.

Det här är exakt varför Nardos är min favorit! Kunde inte sagt det bättre
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ja altså nästa par att splittra kan för min del bli Emelie eller Dompa röööve. Hugget som stucket.
Snarkar till av deras ”snusk”.
Om inte Dompa rööööve ställer till det med Tanja, han verkade ha gömd ståkuk hela kvällen när han fick stå nära Tanjas essens.
Men tror inte Tanja vågar ta det perverterade steget att göra något med Dompa rööööve. Därav kan han eller Emelie ryka. Ser gärna Emelie ryker före.

Sant. Dennis lär vilja ta det vidare med PH Tanja. Han är inte riktigt nöjd med skånskan som inte släpper till. Frågan är hur länge BB kommer hålla PH Tanja i koppel för att inte supa ner sig och visa vaginan stup i kvarten när hon är aspackad och får blackouts. De hade säkert redan legat om alkoholen var fri för henne. Hur ligger Peddo till är det redan över efter knullet eller vill han ha mer. Emelie verkar ju vara ute efter Dennis när de har supit så där känns det lite kört just nu.
2021-04-13, 02:51
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ja ,det låter som han exploderade av helt fel anledning. Det är givetvis något som triggar han men vad det lär visa sig.😉

Rimmet söker en ny daddy, nu när hans saviour Lennie inte är med i gamet denna säsong.
2021-04-13, 02:53
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Altanen hhahhaha
Haha. Ändrade skiten fan det blev ändå kul får kalla skiten för altanen nu
2021-04-13, 02:53
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Sant. Dennis lär vilja ta det vidare med PH Tanja. Han är inte riktigt nöjd med skånskan som inte släpper till. Frågan är hur länge BB kommer hålla PH Tanja i koppel för att inte supa ner sig och visa vaginan stup i kvarten när hon är aspackad och får blackouts. De hade säkert redan legat om alkoholen var fri för henne. Hur ligger Peddo till är det redan över efter knullet eller vill han ha mer. Emelie verkar ju vara ute efter Dennis när de har supit så där känns det lite kört just nu.

Vad som hänt mellan Tanja & Predatorn är det ingen som riktigt förstått här på Flashback.
Jag har iallafall inte fått någon rimlig förklaring till deras avhållsamhet.
Men åker Emelie ut och alkoholen flödar, då kan allt hända mellan Tanja & Dompa röv. Det fanns en sensuell kemi där ikväll
Senast redigerad av Rudieboi 2021-04-13 kl. 02:57.
2021-04-13, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
För att han kände sig utpekad. Likt när lärarna i skolan inte köpte hans mobbingkofta och såg igenom honom. Är det såhär han betedde sig så ser vi nog alla varför han blev utfryst och mobbad redan där. Samma anledning till varför alla från förra säsongen har tagit avstånd från honom.

Enkelt mönster. Sanningen svider och så vidare. Mergim behöver hjälp och bör absolut inte medverka i fler dokusåpor.

nej absolut inte på ett sätt är det ju tråkigt för honom om han är så hårt hållen hemifrån av kultur religion eller nån macho pappa som inte kan acceptera sin son.Men hur man löser det har jag ingen aning om hur det ska gå till.Men TV är inte rätt ställe iaf

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in