2021-04-13, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Hon sa bland annat att Mergim var barnslig, att han överreagerade grovt, att han gjorde en liten grej till värsta stora grejen, att han är drama Queen osv😂 Hon sa även att Adrian kanske svarade drygt för att han tidigare sagt att han inte vill snacka om Madde grejen och att både hon och mergim var för på och skämtade för mycket med honom.

Ok, då är frågan vad som triggade hans utspel att Adrian sa i från ? Eller är det något annat som skaver?
2021-04-13, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej jag tror det var en bortförklaring att säga att han ville sova med Nardos när han vet att han då hade kunnat lagt sig mellan de två utan att det skulle se weird ut. Då också automatiskt "råkat" få AD brevid sig.
2021-04-13, 02:40
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Vad elaka Nardos och Mergim är mot Madde. Synd att TV4 har bestämt att Nardos ska vinna och att de inte tar med sådana grejer i avsnitten. Mergim får verkligen ut Nardos värsta sidor.
Fast det kändes som hon balanserade det bra. Hon gillar nog prettyboy rätt mycket. Som en bra kompis i relationen. Kanske något mer ibland men hon är väldigt osäker. Han har redan sagt vilken typ han gillar och det är Falköping. Själv tycker jag att Falköping och prettyboy skulle passa bra ihop. Lugna, lätta, mjuka som fan.
2021-04-13, 02:41
Medlem
Citat:
Ja verkligen! Ja Nardos är nog den enda som har bollar att vågar ta en konfrontation när det krävs. Hon vågar säga precis som det är.

Jaa verkligen! Cudos till nardos! Blev däremot lite rädd att mergim skulle ta åt sig av nardos ord också men han tog det bra tack gud😂
2021-04-13, 02:43
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Kontext?

När vart han arg när Adrian ifrågasatte eller när Adrian kramade om Nardos och sa att hon var söt?

Ute i poolrummet där de satt och diskuterade grejen med Madde. AD undrade väl hur Mergim kunde ha något med honom och Madde att göra. Nardos skojade om någonting till AD och då gick han fram och kramade henne. Efter det slog det slint. Madde hade väl berättat för Mergim tidigare någon kväll om att AD hade sagt att de kanske skulle träffas/dejta på utsidan. Det gick han och berättade för Nardos och hade skitroligt bakom Maddes rygg ikväll och tydligen så var det otroligt viktigt för Mergim att reda ut detta med AD:s eventuella känslor för Madde.
2021-04-13, 02:44
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Så nerkärade Madde berättar för Marek i förtroende att Adrian viskade "jag vill dejta dig på utsidan" innan hon gick in till annexet. Marek väljer då att berätta det för Nardos och AD på ett förlöjligande och hånande sätt. När AD sen ifrågasätter vad Marek har med det att göra, eller snarare ifrågasätter respekten så gör den lille bebisen kaos.

Inte direkt svårt att sätta den narcissistiska jättebebisen i obalans. Herregud vilken sjuk fitta han är.

Undrar hur Madde skulle reagera om hon visste vilken orm det är hon sover bredvid.
Hon lär få veta det efter BB i alla fall. Och precis som förra året kommer alla ta avstånd från albanen. Med rätta.
Senast redigerad av likebananas 2021-04-13 kl. 02:51.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Det finns definitivt potential. Däremot kommer inte prettyboy agera på det sättet. Jag gillar prettyboy han lallar runt där och i slutändan så får han som han vill. Smooth Operator, som sagt. Afrikanskan är rätt rolig att titta på. Har nog aldrig träffat en naivare person någonstans även om hon kan vara oerhört irriterande. Simon skall bli kul att se hur han hanterar Stephs utgång. Resten av gänget känns färglösa och man börjar fatta varför DC följer mest de ovan nämnda. Dennis och Emelie är ett ointressant par, lägg till PH Tanja i ekvationen och det börjar lukta.

Ja altså nästa par att splittra kan för min del bli Emelie eller Dompa röööve. Hugget som stucket.
Snarkar till av deras ”snusk”.
Om inte Dompa rööööve ställer till det med Tanja, han verkade ha gömd ståkuk hela kvällen när han fick stå nära Tanjas essens.
Men tror inte Tanja vågar ta det perverterade steget att göra något med Dompa rööööve. Därav kan han eller Emelie ryka. Ser gärna Emelie ryker före.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Ok, då är frågan vad som triggade hans utspel att Adrian sa i från ? Eller är det något annat som skaver?

Adrian ifrågasatte vad mergim har med hela grejen mellan Madde och Adrian att göra, och då brast det för mergim. Han sa att han ”inte ens bryr sig om Madde och Adrian” och att ”det var det Madde kom till mig och sa” osv osv. Helt ärligt så förstår jag typ inte själv riktigt vad exakt som triggade honom, väldigt barnsligt som nardos själv sa!
2021-04-13, 02:45
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Vad elaka Nardos och Mergim är mot Madde. Synd att TV4 har bestämt att Nardos ska vinna och att de inte tar med sådana grejer i avsnitten. Mergim får verkligen ut Nardos värsta sidor.

Först är det Juddan, sen Tanja och nu Barcos som är den utsedde vinnaren av BB2021.
Har vi altså tre vinnare?
Bestäm er nån gång
2021-04-13, 02:45
Medlem
Citat:
Ja verkligen! Ja Nardos är nog den enda som har bollar att vågar ta en konfrontation när det krävs. Hon vågar säga precis som det är.

Det är just därför hon är en favorit , hon är inte rädd att säga till när det behövs.😉👍
2021-04-13, 02:46
Medlem
Om nu alla har märkt och förstått att Adrian inte är särskilt intresserad av Madde, varför säger de inte bara det till henne? Hade mina vänner skämt ut mig på det sättet hade vi inte varit vänner längre. Ena stunden ska de pusha på det trots att Madde själv inte verkar särskilt sugen på det och andra stunden ska de skratta åt henne bakom hennes rygg? Hade det varit någon av de mer populära som hade blivit utsatt för det här så hade det låtit på instagram och i mammagruppen vid det här laget, det ska gudarna veta. När väl Adrian säger att han ska prata med Madde om det så vill inte Nardos det heller? Varför kan man fråga sig? Det är väl ändå henne han behöver prata och vara tydlig med för en gångs skull, men tror tyvärr hela grejen är att han inte är särskilt intresserad av att vara tydlig. Synts så väl att han gillar uppmärksamheten men inte mycket mer än så
2021-04-13, 02:46
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Hon lär få veta det efter BB i alla fall. Och precis som förra året kommer alla ta avstånd från altanen. Med rätta.

Altanen hhahhaha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in