2021-04-13, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Adrian är svinarg.....
Han gick och la sig? Som den mes han är, ser inte direkt att han är förbannad.
2021-04-13, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Shit vad Mergim överreagerade!!! Skönt att nardos kunde slänga lite vett i skallen på honom.

Vad sa Nardos om hela grejen då?
2021-04-13, 02:32
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jadu, jag tror på det förstnämda och det förklarar ju varför Mergim gör narr av Madde bakom hennes rygg!

Jag också.. Eller så vill han bara skapa content och drama för att han tror vi vill se det.
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Han gick och la sig? Som den mes han är, ser inte direkt att han är förbannad.

Du missade nog när dom zoomade in han i sängen. Han låg med armen över ögonen, spänd mun. Då är man förbannad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Hon tyckte mergim överdrev.
2021-04-13, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jadu, jag tror på det förstnämda och det förklarar ju varför Mergim gör narr av Madde bakom hennes rygg!
Jag tror också att han försöker splittra mellan han och Madde för att få ihop det med Emelie då Mergim vet att det är vad folket vill på utsidan vill se. Han har droppat hintar om det till Adrian sen han kom in och även pratade med sig själv häromdagen om att det var vad han vill. Varför gör han detta då? Jo, för att vinna tittare såklart.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Tror detta, för han har försökt vid flera tillfällen sova med Nardos

Nej jag tror det var en bortförklaring att säga att han ville sova med Nardos när han vet att han då hade kunnat lagt sig mellan de två utan att det skulle se weird ut. Då också automatiskt "råkat" få AD brevid sig.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Vi väntar och ser när det klickar till och smäller för Albanen
Det finns definitivt potential. Däremot kommer inte prettyboy agera på det sättet. Jag gillar prettyboy han lallar runt där och i slutändan så får han som han vill. Smooth Operator, som sagt. Afrikanskan är rätt rolig att titta på. Har nog aldrig träffat en naivare person någonstans även om hon kan vara oerhört irriterande. Simon skall bli kul att se hur han hanterar Stephs utgång. Resten av gänget känns färglösa och man börjar fatta varför DC följer mest de ovan nämnda. Dennis och Emelie är ett ointressant par, lägg till PH Tanja i ekvationen och det börjar lukta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi

Hon sa bland annat att Mergim var barnslig, att han överreagerade grovt, att han gjorde en liten grej till värsta stora grejen, att han är drama Queen osv😂 Hon sa även att Adrian kanske svarade drygt för att han tidigare sagt att han inte vill snacka om Madde grejen och att både hon och mergim var för på och skämtade för mycket med honom.
2021-04-13, 02:35
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Shit vad Mergim överreagerade!!! Skönt att nardos kunde slänga lite vett i skallen på honom.

Ja verkligen! Ja Nardos är nog den enda som har bollar att vågar ta en konfrontation när det krävs. Hon vågar säga precis som det är.
2021-04-13, 02:36
Medlem
Anonym396s avatar
Vad elaka Nardos och Mergim är mot Madde. Synd att TV4 har bestämt att Nardos ska vinna och att de inte tar med sådana grejer i avsnitten. Mergim får verkligen ut Nardos värsta sidor.
2021-04-13, 02:37
Medlem
Contragulationss avatar
Så nerkärade Madde berättar för Marek i förtroende att Adrian viskade "jag vill dejta dig på utsidan" innan hon gick in till annexet. Marek väljer då att berätta det för Nardos och AD på ett förlöjligande och hånande sätt. När AD sen ifrågasätter vad Marek har med det att göra, eller snarare ifrågasätter respekten så gör den lille bebisen kaos.

Inte direkt svårt att sätta den narcissistiska jättebebisen i obalans. Herregud vilken sjuk fitta han är.

Undrar hur Madde skulle reagera om hon visste vilken orm det är hon sover bredvid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in