2021-04-13, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Hva som får meg til å tro det har jeg skrevet tidligere. Du kan bla deg noen få sider tilbake.

Hvorfor er du så overbevist om at RU ikke har med saken å gjøre ?
Jeg sier ikke at han ikke har noe med saken å gjøre. Hadde ikke RU møtt TH, hadde det ikke blitt noen kidnapping. Ikke fordi RU og TH står bak, men fordi RU pratet om sin kontakt med milliardæren til en hel haug krypto sultne folk.
Citera
2021-04-13, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Hva i all verden er det som får deg til å tro det?
Brevet han skrev.
Citera
2021-04-13, 00:38
Medlem
Citat:
Tror du RU kjenner han ?
Ikke godt nok.
Citera
2021-04-13, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Brevet han skrev.

Du har ingenting å fare med, bare tøys og sludder.
Citera
2021-04-13, 00:40
Medlem
Citat:
Jeg sier ikke at han ikke har noe med saken å gjøre. Hadde ikke RU møtt TH, hadde det ikke blitt noen kidnapping. Ikke fordi RU og TH står bak, men fordi RU pratet om sin kontakt med milliardæren til en hel haug krypto sultne folk.

Og en av disse kryptosultne folka kan bedre engelsk enn norsk ? Hvorfor er du så sikker på dette og hvorfor utelukker du helt RU ?
Citera
2021-04-13, 00:48
Medlem
Citat:
Og en av disse kryptosultne folka kan bedre engelsk enn norsk ? Hvorfor er du så sikker på dette og hvorfor utelukker du helt RU ?
RU er alt for synlig til å være med på dette. GM er en person som har gjort alt han kan for å skjule seg, han kan ikke da ha med en sånn som RU med på det han driver med. Ja jeg tror det er en som kan engelsk bedre en norsk og har veldig peiling på krypto coins.
Citera
2021-04-13, 00:54
Medlem
Citat:
RU er alt for synlig til å være med på dette. GM er en person som har gjort alt han kan for å skjule seg, han kan ikke da ha med en sånn som RU med på det han driver med. Ja jeg tror det er en som kan engelsk bedre en norsk og har veldig peiling på krypto coins.

Og litt svensk.

Jeg tror fortsatt det er RU som har skrevet trusselbrevet. Det er for mange ting som stemmer. Jeg tror ikke TH har noe med saken å gjøre.
Citera
2021-04-13, 01:01
Medlem
Man skulle i utgangspunktet tro at de stadige oppringningene til AEs mobiltelefon den dagen hun forsvant, må ha vært svært stressende for angivelig ukjent GM i S4. I det aktuelle og avgjørende tidsrommet ble det ringt til AE en rekke ganger.

Kl. 9:48, 9:50, 10:06 og 10:07 er noen av de kjente oppringningene, bare få minutter etter hverandre. I tillegg kom det tekstmeldinger som plinget i mobilen. Det neste som kunne skje var at noen plutselig kom og ringte på døren.

Hva gjorde GM trygg på at det ikke ville skje, dersom det var en ukjent GM?

Tross alle henvendelsene og stadig kontakt på mobiltelefonen, ser det ut til at GM følte seg trygg nok til å kunne bli værende i S4 i lengre tid. Holdt noen vakt? Ukjent GM kunne neppe la en fremmed bil stå utenfor huset eller i nærheten, uten å øke risikoen for å bli oppdaget eller oppfattet som mistenkelig. Hva da med fluktmulighetene dersom noen skulle dukke opp midt i stagingen?

Var planen å ta bena fatt?
Citera
2021-04-13, 01:09
Medlem
Citat:
Og litt svensk.

Jeg tror fortsatt det er RU som har skrevet trusselbrevet. Det er for mange ting som stemmer. Jeg tror ikke TH har noe med saken å gjøre.
Ok, da er han iskald. Har lest litt av hans innlegg på Facebook etter 31 Oktober 2018, han er akkurat som han var før 31 Oktober 2018.
Citera
2021-04-13, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Man skulle i utgangspunktet tro at de stadige oppringningene til AEs mobiltelefon den dagen hun forsvant, må ha vært svært stressende for angivelig ukjent GM i S4. I det aktuelle og avgjørende tidsrommet ble det ringt til AE en rekke ganger.

Kl. 9:48, 9:50, 10:06 og 10:07 er noen av de kjente oppringningene, bare få minutter etter hverandre. I tillegg kom det tekstmeldinger som plinget i mobilen. Det neste som kunne skje var at noen plutselig kom og ringte på døren.

Hva gjorde GM trygg på at det ikke ville skje, dersom det var en ukjent GM?

Tross alle henvendelsene og stadig kontakt på mobiltelefonen, ser det ut til at GM følte seg trygg nok til å kunne bli værende i S4 i lengre tid. Holdt noen vakt? Ukjent GM kunne neppe la en fremmed bil stå utenfor huset eller i nærheten, uten å øke risikoen for å bli oppdaget eller oppfattet som mistenkelig. Hva da med fluktmulighetene dersom noen skulle dukke opp midt i stagingen?

Var planen å ta bena fatt?

TH + en til, og RU skulle framstå som synderen.
Citera
2021-04-13, 01:21
Medlem
Citat:
Jeg tror 2.

At GM var i huset helt frem til 10:07 kanskje enda lenger? Tyder vel på at han ikke visste noe om at en elektriker skulle komme.
kanskje det nettopp var han som kom. Neppe. Avtalen med aeh var å ringe. Litt rart med hjemmeværende dame, men hans alibi er nok sjekket ut.
Citera
2021-04-13, 09:18
Medlem
Huff, dette var trist.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0K8E2o/advokat-tor-kjaervik-70-drept-paa-roea?fbclid=IwAR1N43Eo3hGM9OOK6pE5Xg5kcJg9KzKFtPEX B7Nf8koCCiDHnSV_ r3pTXWI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in