Jag har uppdaterat filerna med ljud- och filminspelningar genom att ge dem nya namn så att man lättare kan få en uppfattning om vad de handlar om. Har även lagt in datum i filnamnet när jag har kunnat identifera ett sådant.
Om man sorterar filerna under "Namn" längst upp på sidan så får man bättre överblick över materialet.
Idag hänvisade åklagaren till platsdata som visar hur LW rörde sig 11 och 14 maj. De har tydligen gjort nya, längre versioner än de som visades i TR, men jag har bara de gamla som är på 60 resp 45 sek vardera – så fort någon får loss de nya från HR så lägger jag upp dem.
Alla ljud- och filmfiler ligger på samma ställe som förut:
https://gofile.io/d/51JMPj
Kuriosa: jag kan inte se statistik för de enskilda filerna, men en klumpsumma för nerladdningar i var och en av de fyra länkarna. Många har skrivit att de är tacksamma för länkarna och statistiken kan komplettera med info om att filerna tycks vara uppskattade av många – i synnerhet ljudfilerna: 4685 nerladdningar av ljudfiler från rättegången hitintills.
Edit: jag hoppas att alla som efterlyste ljudfilen mellan LW och hennes vännina har observerat att den numera ligger bland övriga filer på gofile.
Edit 2: stort tack till alla som hjälper mig genom att ladda upp nya filer allteftersom, både här på sidan och som pm.