2021-04-13, 00:06
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Mergim är riktigt elak mot Joel och Simon. Han är en fet jävla mobbare som mår bättre av att sänka andra. TV4 skulle aldrig visa det i avsnitten.

Joel var den första han hatade i huset men Mergim vet att stämningen detta år är annorlunda och Joels status är hög i det rosa sovrummet så han får hålla tillbaka mycket. Megim måste slicka Nardosröv och vill inte göra sig ovän med Emelie pga deras tittarstöd men man ser att han kokar inombords när Joel är nära honom.
Hur fan kunde TV4 produktionen ta med han igen. Helt ofattbart 😖
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Var det inte nardos som kunde den?
Måste erkänna att jag låter bli att kolla när de drar igång. Trodde det var Mergims och Jassas låt och dans som han nu tyvärr så frikostigt delat med sig av men jag kan ha missuppfattat
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Förfärligt att se.

Hoppas inte TV4 gör en säsong 2022.

Hela skiten är bara så blasé.
Ifall en ny säsong av BB blir av så hoppas vi det blir på en annan plattform och en annan kanal.
2021-04-13, 00:08
Medlem
basiss avatar
Och AD är framme vid spisen och fyller på än en gång.... suck....
Medlem
ziggarillens avatar
Saknar att man inte kan snabbspola. Djävligt tröttsamt att titta på liven och se denna hemmafest. Hade hoppats på lite dramatik när jag öppnade gratisprenumerationen på C-more. Enda som är kul att studera är kaninkokerskan och smygbögen. Madde är helt malplacerad och vill vara en fin dam på stället som mer påminner om fyllepuben.
Medlem
Rudiebois avatar
Tänker att varje gång när Megalodon Juddan lyfter upp Rimmet och snurrar honom över huvudet, att han snart kommer råka slå in porslinständerna i bordskanten på köksön
2021-04-13, 00:09
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ifall en ny säsong av BB blir av så hoppas vi det blir på en annan plattform och en annan kanal.
Verkligen 👍
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
+1
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Jag gillar Simon men jag röstar på Tanja i en final 10 av 10 gånger.

Hon är faktiskt underbar, så det gör inget om hon vinner över honom
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag har hunnit med flera utbildningar under åren och där "sanningen" onekligen har skiftat. Jag har aldrig behövt "rädda" ett spädbarn från att kvävas, men däremot en äldre vuxen, och där och då önskade jag att jag hade kunnat lyfta hen rakt upp och ned - och låtit gravitationen hjälpa mig - medan jag bankade hen i ryggen.

(Det gick dock bra, hen hostade upp matbiten efter några ryggdunk.)

Usch det är otäckt. Har självt fått ringa ambulans när ett barn (ej spädbarn) satte i halsen och inte fick luft. Fick då rådet av 112 att göra en heimlich manöver så hård att jag inte skulle tänka på om revbenen knäcktes. Det läker sa dom men får han inte luft nu är det kritiskt (barnet blev vit/blå i ansiktet).

Ont: ingen som bryr sig alls om Simon?
Medlem
Adrian påminner om en horsare som ska ta sina sprutor. Fast Adrian är besatt av mat. Herregud
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Saknar att man inte kan snabbspola. Djävligt tröttsamt att titta på liven och se denna hemmafest. Hade hoppats på lite dramatik när jag öppnade gratisprenumerationen på C-more. Enda som är kul att studera är kaninkokerskan och smygbögen. Madde är helt malplacerad och vill vara en fin dam på stället som mer påminner om fyllepuben.

Är det inte Madde som är kaninkokerskan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in