2021-04-13, 00:01
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja.. det gör ont i hjärtat att se honom nu
Började med Luis och sen gick det bara utför
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Har Jackie blivit bättre i foten? Står och dansar men har inte kunnat vara med på något alls på militärveckan.
Jupp, hon har varit utan värktabletter i två dagar och idag skippade hon kryckan för första gången. Hon har dock fortfarande ont och gissningsvis kommer hon köra på lite för hårt nu med alkohol i kroppen. Jackie-style.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det går lite fram och tillbaka i rekommendationerna, men att hålla en bebis i fötterna och dunka i ryggen torde vara mest effektivt som första steg. Det skulle antagligen vara det bästa och första alternativet när det gäller vuxna också, men det är ju lite svårare att lyfta upp dem i fötterna och samtidigt kunna dunka dem i ryggen..

Jag ser inga som helst fördelar med att lägga en bebis nedåtlutad på sitt ben och sedan göra ryggdunkningar, jämfört med att lyfta bebisen i fötterna.
Det där med ett spädbarn upp och ned är mig veterligen en gammal rekommendation. Tänker att det finns anledningar till att det reviderats. Både ur effektivitetssynpunkt och skaderisk för barnet.

https://www.1177.se/Vasterbotten/olyckor--skador/akuta-rad---forsta-hjalpen/nar-nagon-satter-i-halsen/

https://rullavagn.nu/artikel/sa-har-gor-du-om-din-bebis-satter-i-halsen-filmen-ingen-foralder-vill-missa/

Men nog om det. Var en kul grej från Pedde bara då han blev motsagd direkt och även ångrade sig.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Nu ska bögrim köra sin bögiga dans

Torra, stela Adrian likaså. Skicka hem båda till sina mammor.
Medlem
basiss avatar
Dags för mute när den jävla tiktok låten (med medföljande dans) kommer på..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Ingen frågar var Simon är. Bra vänner han har i huset..

Snälla häng med i svämgarna. Han sa stt han ville ha ensam tid i turkosa rummet
2021-04-13, 00:02
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Trött jag är på att de kör dansen till tiktoklåten varenda jävla dag..
+1 Mergims fel
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Bara en tidsfråga innan dom hamnar i masspsykos.
Samma rulljans vid varje ”fest”

Billig fjortisdricka, snuskig fet halvfabrikat, kissat i poolen alternativt thIs iS tHä MöoUmäÄnt som spelas om vartannat på repeat, samma mongoloida dans.
Detta liknar mer och mer en afterwork för LSS Samhall i Pajala kommun för varje vecka som går.

Kasta in millen i kontanter och låt dom slåss som djur om dessa och stäng ner skiten.

Denna säsong är dödsdömd.
Förfärligt att se.

Hoppas inte TV4 gör en säsong 2022.
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
+1

Jag förstår det verkligen inte heller. Hur kan folk vilja ha kvar en sexofredare i huset..?! Produktionen har varnat henne flera ggr så hon har haft chans att rätta till sin skeva personlighet men ändå klarar hon inte av det och TITTARNA ÄLSKAR HENNE?! Nej jag vettefasen vad det är för fel på folk som vill ha en sådan kvar.
+1 hon skulle varit ute mygel 😖
Medlem
Ridnes avatar
Den där jävla TikTok-dansen provocerar mig mer än lovligt. Spyr att de ska dansa till den varenda gång den kommer och att de tar med det i avsnitten varje gång.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Adrian är en typisk player.

Player Two.
2021-04-13, 00:03
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
+1 Mergims fel