2021-04-13, 00:03
Medlem
Pedrams "dansstil" är bortom all räddning.
2021-04-13, 00:03
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Snälla häng med i svämgarna. Han sa stt han ville ha ensam tid i turkosa rummet

Okej, det missade jag.
2021-04-13, 00:04
Medlem
1754s avatar
Det brast för Simons psyke ikväll. Dom borde kalla in psykologen akut.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jupp, hon har varit utan värktabletter i två dagar och idag skippade hon kryckan för första gången. Hon har dock fortfarande ont och gissningsvis kommer hon köra på lite för hårt nu med alkohol i kroppen. Jackie-style.
Hehe ja det syns 😊
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Snälla häng med i svämgarna. Han sa stt han ville ha ensam tid i turkosa rummet

Snicksnack. Typisk martyrskap. Att man inte ser igenom det.

”Buhuu jag vill vara ensam”, fast man egentligen vill vara husets mittpunkt,
gärna resten av tiden som är kvar.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nästan alla har kul och dansar. Jackie "LÅT OSS HA EN BRA KVÄLL" Hatar såna här människor som förstör allt med ord. Var tyst och ha kul istället.
Har man sett henne och Adrian i samtal på tumanhand? Båda är cringe med att sätta ord på det självklara som inte behöver sägas
Medlem
"NÄÄÄEJ SALAAAAMI" Snälla jag orkar inte meeeeeeeeer han måste ut
Medlem
ovaxadbanans avatar
Det var väl Mergim som kom på denna dans förra året?? Varför kollar alla på Nardos som en ledare? Enda anledningen att Mergim låter Nardos hålla på så är för att han tycker att det är bra att ha henne som vän. Ibland märker man att han håller tillbaka när hon är jobbig. Explosion när? 🤔
2021-04-13, 00:05
Medlem
likebananass avatar
Simon är redan bortglömd, det gick snabbt, Steph vem var hon.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

Hahah just det. SUPERsuccé. Gjorde de öht någonting på det? Sami och Glassy-showen alltså, inte att åka runt. Jag störde mig (och stör mig fortfarande) på att alla förra året var så sjukt dåliga på att förvalta sitt "kändissskap", ingen tog liksom vara på den möjlighet de fick. Sådan jävla yrkesskada att störa sig på det haha.

Haha ja! Fy fan vad dåligt det var. De ville ju tjäna pengar på det dirr och gjorde något genom patreon som kostade pengar. Det var ett skämt och kemin var som bortblåst. De skulle ha börjat med youtube, skaffat en grund med följare och idéer och sedan kanske tagit betalt.
Anty lyckades ju med konststycket att bli mindre känd efter bb könns det som haha
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Aha, då ber jag om ursäkt! jag fick lära mig att lägga spädbarn på mage och köra ryggtryck när jag gick utbildning, men det är ju några år sedan
Jag har hunnit med flera utbildningar under åren och där "sanningen" onekligen har skiftat. Jag har aldrig behövt "rädda" ett spädbarn från att kvävas, men däremot en äldre vuxen, och där och då önskade jag att jag hade kunnat lyfta hen rakt upp och ned - och låtit gravitationen hjälpa mig - medan jag bankade hen i ryggen.

(Det gick dock bra, hen hostade upp matbiten efter några ryggdunk.)
Medlem
Inte varit inne och kollat liven (eller denna tråd) på några dagar, men såg nu i avsnittet att Dennis och Emelie myste till det lite extra någon kväll. Har någon mer updates om vad som faktiskt hände (elr länk till var man kan se i efterhand)?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in