2021-04-12, 23:30
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Pedram: Barn som håller på och dör pga att något fastnat i deras hals ska man försöka peta bort med ett finger.

IDIOT.
Spädbarn ville han hänga upp och ner och dunka i ryggen. Hans mamma hade lärt honom det.
2021-04-12, 23:31
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag tänkte överge för lite annat nu. Men det är ju då saker händer!
Ja men det känns väldigt lojt idag. Tror inte det händer något kul.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
Vi behöver skapa en counter-terrorist grupp till mammagruppen för att återställa nån form av intelligens i röstningarna. Är ju bara att sluta kolla annars.

Jag tror att det kommer bli ett bra slut ändå, kanske enda anledningen man pallar fortsätta kolla? Simon verkar fortfarande populär och såg att Tanja var klar favorit i en tjejgrupp som är betydligt större än mammagruppen. Längtar efter hur de i mammagruppen låtsas vara glada för att Tanja vinner efter att ha försökt demonisera även henne genom sina fakekonton på instagram. I själva verket vet man att de sitter hemma och gråter för att de suttit och bajsat på genuint fina människor för att deras idoler ska vinna ett program på tv. Fick nästan rysningar av att skriva det sista
Medlem
Tror tyvärr att Nardos kommer sitta varje vecka tills hon åker ut.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Spädbarn ville han hänga upp och ner och dunka i ryggen. Hans mamma hade lärt honom det.

Jag hörde det. Vilken mupp han är.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Pedram: Barn som håller på och dör pga att något/mat fastnat i deras hals, så ska man försöka peta bort det med ett finger.

IDIOT.

Hörde också det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Haha fast jag har alltid gillat dig, även förra säsongen, märkligt men sant Jag kanske är som Lenny var förra året med Mergim då. När bb är över säger jag upp bekantskapen med dig, för jag inte orkar med dig egentligen haha
Hahah "märkligt men sant" så säger alla som träffar mig och faktiskt gillar mig. OTROLIGT märkligt hur man kan gilla mig. Du skulle dock gilla mig ännu mer utanför den här tråden, det kan jag garantera dig!!!!

Kul på tal om det att de pratar om hur de ska åka runt i Sverige och träffa alla efter säsongen. För det gick ju så bra förra året osv...
2021-04-12, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThereseSkog
Klart vi också finns på Flashback!

Är många kända eller folk som har varit med i program som finns på falsback
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Kul! Då kommer de få leva i olika tidsepoker varje dag. Kommer bli sjuuuk mat vissa dagar, coola kläder, förmodligen fattiga/rika inkluderat. Vågar BB så låter de även männen förtrycka kvinnorna iom att det sett så ut historiskt sett. Men vete tusan ändå. Oavsett, kul vecka tänker jag!

Typ något sånt, eller att dom som torskar denna tävlingen nu och får en sämre start på veckan. Börjar i bebis stadiet och få gå runt med en jätte blöja och napp och sen arbeta sig uppåt i åldrarna. Medans dom andra kanske börjar i tonåren eller något. Jag vet inte, får se. Låter som något nytt så det kan kanske bli kul
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Tror tyvärr att Nardos kommer sitta varje vecka tills hon åker ut.

Perfekt
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
”Katti blev min trygga punkt här inne, hon tog mig under sina vingar” säger Adrian.

Valdes det uttrycket av en tillfällighet? Skulle inte tro det.

🦜

😂
2021-04-12, 23:33
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
”Katti blev min trygga punkt här inne, hon tog mig under sina vingar” säger Adrian.

Valdes det uttrycket av en tillfällighet? Skulle inte tro det.

🦜
Var de små vingarna på Pedram som drog honom dit direkt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in