2021-04-12, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Mina oxå.
Bästa ! Hoppas de står mot varandra och att Adrian åker🤣
2021-04-12, 23:20
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Jag tror att det finns nånting, även om det är litet just nu, mellan Tanja och Adrian. Så sitter Madde där och tror att han är hennes....

Ber till gudarna att du tror fel.
Orkar inte med några mer kärlekshistorier om Adrian nu.
2021-04-12, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hhahahah ”älskar att rösträtt kom innan juraperioden”
och att sverige är 200 år
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Okej, då är jag med.

Jag kommenterar bara det jag sett, och det tycker jag blivit överdrivet. Så vitt jag vet har hon aldrig våldtagit någon, och har därför inte förtjänat att bli kallad våldtäktskvinna. Hon har inte gjort något sexuellt övergrepp, så vitt jag vet. Som jag uppfattar det har ingen där inne heller känt sig trakasserad av henne, och då tycker jag att man ska vara försiktig med att sätta det epiteten på henne och tillskriva folk känslor/upplevelser som de själva inte känt/upplevt.

Det gör mig ORIMLIGT provocerad över att män i den här tråden RASAR över Judith, medan hälften av dem inte ens skulle reagera - kanske till och med heja på - om deras manliga kompisar skulle lägga någon sliskig kommentar till en tjej, småtafsa på eller prata med sexistisk underton om en kvinna. Majoriteten av alla män i den här tråden skulle inte FÖRSTÅ ens hälften av den vardagssexism som jag som kvinna, och alla kvinnor med mig, utsätts för, som är mycket värre än det Judith "gjort".

Därför blandar jag mig inte in i diskussioner om Judith.

Ja, du verkar bli lite väl affektiv av ämnet, men jag förstår dig. Jag skyddar ingen polare som äcklar sig, och delar inte tjejen ut en lavett så kan jag göra det.
Klart som fan att jag inte förstår hur det är att vara kvinna. Eller mörkhyad. Eller gay. Eller allt det som jag inte är.

Hoppas du har läst vad vi män anser om Pedrams äckelbeteende, för där ligger (no pun intended) oljudith i lä. Grejen är att varken pedrams eller judiths beteende ska toleraras i BB. Men det gör det av någon skev anledning. Vissa kan inte hantera alkohol, så då får de fasen låta bli.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Det hade varit det bästa som hänt hittills i BB
Ja! Den lättnaden som skulle infinna sig.., ouf
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Katastrof med paktande, paktande hör inte hemma i BB. Det har i princip aldrig varit tillåtet med paktande i BB (förutom förra säsongen av någon anledning)...
Pakthejarna här i tråden verkar ju glädjas åt att vinnarna i ett paktspel a la Robinson kommer att vara personer som Joel, Judith, Madde och Adrian, alltså de som provocerar minst i huset. Kul det kommer bli.

Jag är för nomineringar, det tillhör BB men fan inget paktande. Fittproduktion.
Medlem
Tanja och Adrian hade varit gulliga ihop!
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah det är ju för att jag håller käften i en annan utsträckning i år. Lärde mig obvi något från förra året. Det mår mitt blodtryck bra av.

Det är jag och Mergim. Vi "får visa andra sidor av oss själva i år", men i grunden är vi EXAKT likadana som sist. vi har bara blivit bättre på att dölja det<3

Haha fast jag har alltid gillat dig, även förra säsongen, märkligt men sant Jag kanske är som Lenny var förra året med Mergim då. När bb är över säger jag upp bekantskapen med dig, för jag inte orkar med dig egentligen haha
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Simon har redan glömt bort Steph.
Det hade nästan jag också...
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot
Kanske har varit uppe förr men varför får de alltid vinglas utan fötter?
De får såna plastglas med fötter man ska trycka dit. Men inte varje gång så de återanvänder ibland de gamla som fötterna spruckit på. De har inga riktiga glas därinne med tanke på poolen
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Ber till gudarna att du tror fel.
Orkar inte med några mer kärlekshistorier om Adrian nu.

Men titta då. Adrian och Tanja är vända mot varandra och pratar. Madde ser ut som ett tredje hjul. Titta på Maddes min och avund.
2021-04-12, 23:22
Medlem
Simon ”jura var under tusen år”. Nej, nu får ljushuvudena där inne vara tysta med sin enorma kunskap.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in