2021-04-12, 23:28
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Har sett BB från dag 1 i år. Du har många bra poänger. Håller med dig i det mesta du skriver. All respekt för vad du än gått och går igenom.

Mitt inlägg var mer riktat mot Simon då jag finner att han ofta beter sig som en bortskämd "brat" som använder sig av allt från dödliga sjukdomar till att han hatar personer i sin argumentation vilket hos mig återspeglar en människa som inte direkt haft det tufft i livet. Eller åtminstone inte lärt sig från det. Min erfarenhet är att en människa som genomlidit mycket och överlevt oftast får en ödmjukhet ett perspektiv i samspelet med andra människor. Något jag tycker Simon saknar. Eller ja. Vissa får en bitterhet och ett hat förstås, med de flesta!

Din erfarenhet/samhörighet med Simon är ju självklart något jag skall hålla käft om. Ber om ursäkt för piken!

Med det sagt är det syd att inte Simpan åkte ut idag. Enligt mig.

+1
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Nej är det sant? Är tv4 så pk att de inte visat det?

Jag såg det live. Dom turades om. Riktigt sjukt. Ofcoursemyhorse hade bilder på det.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Tror ni det händer nått mer ikväll? Eller kan man gå o slagga..😴😴
Tippar på att man kan gå och knyta sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Vi måste maila produktionen och varna dom att inte skicka in kunskapsfågeln.
Det finns möjligheter att Adrian våldför sig på den 🐧🍆💦🦜😂😂
Åh, fan! Det har jag inte tänkt på. Rädda Kunskapsfågeln genast! 🦜🦜🦜
2021-04-12, 23:29
Medlem
Svart-Skalles avatar
Pedram: Barn som håller på och dör pga att något/mat fastnat i deras hals, så ska man försöka peta bort det med ett finger.

IDIOT.
Medlem
Ridnes avatar
Jaha nomineringar denna vecka... Då vet man att Joel och Rovjudith glassar fram på räkmacka flera veckor till. Kan Joel vara den värsta räkmacksglidaren i historien? Tror inte han ens har några fans men klarar sig för att vi aldrig får chans att rösta ut honom.

Simon, Jaqi och Mergim kommer sitta nästa Måndag. Jaqi åker ut.
Veckan efter: Simon, Mergim och ...? Madde?
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jag såg det live. Dom turades om. Riktigt sjukt. Ofcoursemyhorse hade bilder på det.
Jag som ser liven jämt. Det känns som om det bor troll i denna FB-skog.
Medlem
”Katti blev min trygga punkt här inne, hon tog mig under sina vingar” säger Adrian.

Valdes det uttrycket av en tillfällighet? Skulle inte tro det.

🦜
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Tippar på att man kan gå och knyta sig.
Jag tänkte överge för lite annat nu. Men det är ju då saker händer!
2021-04-12, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Ja, du verkar bli lite väl affektiv av ämnet, men jag förstår dig. Jag skyddar ingen polare som äcklar sig, och delar inte tjejen ut en lavett så kan jag göra det.
Klart som fan att jag inte förstår hur det är att vara kvinna. Eller mörkhyad. Eller gay. Eller allt det som jag inte är.

Hoppas du har läst vad vi män anser om Pedrams äckelbeteende, för där ligger (no pun intended) oljudith i lä. Grejen är att varken pedrams eller judiths beteende ska toleraras i BB. Men det gör det av någon skev anledning. Vissa kan inte hantera alkohol, så då får de fasen låta bli.
Ja, det blir jag, för det är min absoluta hjärtefråga och det finns ingenting jag brinner mer för (förutom katter och perfekt kokade potatisar). Jag är helt med på att man som man inte förstår hur det är att vara kvinna, och det begär jag inte heller, men det minsta man kan begära är att män är villiga att lyssna på kvinnors utsatthet - vilket många inte är. Män lyssnar mer på män, men män vet inte hur det är att vara kvinna så det blir ju också skevt.

Det har jag absolut gjort, och att många inte anser hans (även Mergims också, kanske främst förra året) beteende är okej är jag otroligt tacksam för - eftersom han visat sjukt många redflags och jag personligen blivit svintriggad av hans maktutövning mot typ Therese pga egna trauman. Dock motsätter jag mig lite att män hackar på andra män för tendenser/beteenden de ofta själv besitter (utan att ibland förstå det själv). MEN det tar inte bort att hans beteende ändå uppmärksammats och kritiserats, vilket jag är glad för.

Att många inte kan bete sig med alkohol i kroppen speglar ju tyvärr "verkligheten", och jag förstår att det är svårt att ha 100% kontroll över det även i en tv-produktion. Det är trots allt vuxna människor, liksom. Förstår att det är en svår balansgång för produktionen, inte bara när det gäller det här utan problematiska beteenden överlag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vet ej men tur hon hade vett nog att avlägsna. Håller väl 20 minuter sen är hon svans igen

Men hoppas inte. Då orkar jag inte med henne mer. Lite såhär, skyll dig självDå!!!
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Alla samtal flyter på naturligt förutom mellan Madde och Adrian, stelaste som finns

Flyter verkligen något samtal till och från AD naturligt? 🧐 är nog mera envägskommunikation där....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in