2021-04-12, 23:25
Medlem
Alla samtal flyter på naturligt förutom mellan Madde och Adrian, stelaste som finns
Medlem
Tror ni det händer nått mer ikväll? Eller kan man gå o slagga..😴😴
Medlem
Riddick_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Vill ni ha ytterligare anledning till att absolut inte rösta fram Emelie eller Nardos som vinnare? Prova att läs några dagstrådar i mammagruppen. Man blir mörkrädd över hur de demoniserar deltagare som Jaq och Madde trots att de egentligen aldrig gjort något direkt elakt medan de hyllar sina egna och deltagare som Mergim Mergim som återigen i år är inne för att utvecklas som person men visar upp lika kasst beteende som förra säsongen, inte ändrats ett dugg i mina ögon. Låter Madde slicka hans röv, lånar hennes kläder och sen snackar skit om henne bakom hennes rygg

Vi behöver skapa en counter-terrorist grupp till mammagruppen för att återställa nån form av intelligens i röstningarna. Är ju bara att sluta kolla annars.
2021-04-12, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Synen nu hahaha Madde bredvid
vart TOG HON VÄGEN?
Medlem
Dukanva85s avatar
Jag har två olika bilder av AD,
Adrian utan mössa: en helt okej reko kille som vill många väl, jävligt torr och tråkigt dock
Med mössa: jag vill mörda..
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
Jag vet inte hur mkt du har sett/hört från simon om varför han är där, gått genom i livet osv. Och jag känner igen mig.

och jag säger detta så snällt jag kan. DU har ingen aning om vad jag gått genom i mitt liv och har du inte gått genom liknande saker har du (trots yttrandefrihet) ingen moralisk rätt att yttra dig om hur stora/små problem har. Det är jävligt ätt för folk som blivit utdelade bra kort i livet att kritisera folk som mår dåligt och bara säga "ryck upp dig för fan"

Vad vet jag, du kanske har överlevt 13 världskrig å har PTSD. Men.... fan skulle inte skriva en bok.

TLDR; döm inte folk som mår dåligt när du inte har den blekaste om hur det känns att knappt våga lämna lägenheten

Har sett BB från dag 1 i år. Du har många bra poänger. Håller med dig i det mesta du skriver. All respekt för vad du än gått och går igenom.

Mitt inlägg var mer riktat mot Simon då jag finner att han ofta beter sig som en bortskämd "brat" som använder sig av allt från dödliga sjukdomar till att han hatar personer i sin argumentation vilket hos mig återspeglar en människa som inte direkt haft det tufft i livet. Eller åtminstone inte lärt sig från det. Min erfarenhet är att en människa som genomlidit mycket och överlevt oftast får en ödmjukhet ett perspektiv i samspelet med andra människor. Något jag tycker Simon saknar. Eller ja. Vissa får en bitterhet och ett hat förstås, med de flesta!

Din erfarenhet/samhörighet med Simon är ju självklart något jag skall hålla käft om. Ber om ursäkt för piken!

Med det sagt är det syd att inte Simpan åkte ut idag. Enligt mig.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Nej är det sant? Är tv4 så pk att de inte visat det?
2021-04-12, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Tidsmaskins vecka, låter intressant men är troligen inte de. Men ger de ett försök
Kul! Då kommer de få leva i olika tidsepoker varje dag. Kommer bli sjuuuk mat vissa dagar, coola kläder, förmodligen fattiga/rika inkluderat. Vågar BB så låter de även männen förtrycka kvinnorna iom att det sett så ut historiskt sett. Men vete tusan ändå. Oavsett, kul vecka tänker jag!
Medlem
Älskar hur Tanja äger ut Madde i soffan! Go Tanja!!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
AD har en ögon-knullande blick mot alla han pratar med

Nu kommer han lägga på extra kol med väntande nomineringar så det är klart han kör sitt äckelfalsk spel! Varför annars sitta och fjanta sig med Tanja när han knappt vågar hångla med en tjej? Han är patetisk alltså! Han vill bara linda dem runt sitt finger bara för att sen som en stucken gris springa så långt han kan. Det börjar bli så stydligt vad AD pysslar med!
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-12 kl. 23:31.
Bannlyst
Vi måste maila produktionen och varna dom att inte skicka in kunskapsfågeln.
Det finns möjligheter att Adrian våldför sig på den 🐧🍆💦🦜😂😂
2021-04-12, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
vart TOG HON VÄGEN?

Vet ej men tur hon hade vett nog att avlägsna. Håller väl 20 minuter sen är hon svans igen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in