2021-04-12, 22:54
Bannlyst
Julia deprimerad..

https://imgur.com/a/NMNTu2U
2021-04-12, 22:55
Medlem
Knasfians avatar
Vad innebär den nya veckan? Alla rätt på en mystisk utmaning
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Julia deprimerad..

Jag såg det! 😭😭
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
OKEJ EN FRÅGA som ger tillfälle för självreflektion

OM NI VAR MED I BB - vilken personlig egenskap, eller något annat med er som person, tror ni att den här tråden skulle störa sig på med er?

alla har obvi någonting som folk kan störa sig på så GOGOGO
En del skulle nog störa sig lite på mig då jag redan första kvällen i poolen, skulle få nåt slags jätte mystiskt krampanfall och tragiskt nog råkade dränka både Nardos och Judith utan att kunna kontrollera armarna det minsta.

Troligen pga nån slags epilepsi kanske? 🤔
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Julia deprimerad..

Blir du förvånad? Såg henne och förstod direkt att hon har mentala issues.
2021-04-12, 22:56
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Förstår inte alls vad du menar med "strukturell genusmisshandel" tbh.

Jag har inte sett de påstådda "grova" tafsförsöken som det gormas om, så kan tyvärr inte ha en åsikt om det. Men det jag har sett tycker jag i många fall har blivit otroligt förstorat och det används emot henne på ett rent oschysst sätt. Hon får obefogat mycket skit för saker som jag som kvinna blir utsatt för flera gånger på en kväll på krogen utan att någon reagerar - för att det är socialt accepterat.

Hon ska inte begå sexuella övergrepp - men jag tycker inte hon gjort det. Hon är ingen våldtäktskvinna.

Kortfattat menar jag att kvinnan alltid har setts som det svagare könet och att män därför har kört över henne i flera tusen år. Strukturellt därför att det sker i samhället. Skeva löner, tafs på krogen osv.

Om du inte har sett det kan du inte gärna veta vad hon gjort eller inte, men jag förstår vad du menar. I huset bör hon ha alkoholförbud (alternativt max 4 burkar) eftersom hon har väldigt svårt att hålla fingrarna i styr när hon passerar en viss promillegräns.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Haha jag som har tänkt att gemenskapen är bättre i tråden i år. Men det kanske bara är för att jag inte är lika MoBbAd nu. Och för att jag inte ger mig in i lika många tjafs hahaha PeRsOnLiG uTvEcKLiNg.

Haha du hade det inte lätt förra året. Nu gillar folk dig på ett annat sätt! #dinresaräknas 😂
Medlem
burialhexs avatar
Varför fick inte jag? Ja kan allas ålder!
/Nardos

Svårt att förstå ibland.
Tror kanske högst 2 där inne förstod vad Emelie sa
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
ABSOLUT INTE. Samma här! Syftade inte det minsta på de personerna, tänkte mer på att du uttryckte dig väldigt ”fint” men lade ändå till att du inte vill sprida hat, därför jag tog upp det.
Jag tänker på andra i tråden som använder grova och skeva ord om personer därinne som inte alls stämmer på dem, som höra, bögjävel osv osv 😊
Medlem
Vad tror ni det blir för tema på veckan? Oklart ju
2021-04-12, 22:57
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Alla kommer nominera tjackie och ingen röstar kvar henne, spola fram en vecka tack lr skicka ut 2 nästa måndag.
Tjackis är betydligt mer intressant än t,ex kaninkokerskan. Om det inte vore för att hon beter sig som en idiot och springer efter bögen så skulle ingen märka om hon försvann. Helt sjukt färglös person denna Madde.
2021-04-12, 22:57
Medlem
1754s avatar
Citat:
Julia deprimerad..

Förståeligt med tanke på att hon kommer att förlora sin mor snart. Jag tycker synd om henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in