2021-04-12, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Mergim måste slängas ut med huvudet före så fort han hänger löst. Han hade sin chans i BB förra året. Fattar inte varför han är med öht.
Kom och knulla nu. Eller? Do you wanna fuck? 🍆🍆🍆
2021-04-12, 22:49
Medlem
Knasfians avatar
Hör ni Emelie nu? Haha erkänner sitt flashback medlemskap.. Vem kan det vara!??
2021-04-12, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Strukturell genusmisshandel av kvinnor är lika gammalt som människan själv. Jag är inte född igår, moder!
En rörelse för män som far illa av kvinnors beteende kanske kommer i framtiden (typ incelkulturen 2.0).

Det som är klart är, oavsett vad man kallar det, att oljudith skulle ha skickats hem efter upprepade fysiska närmanden som inte är okej (vare sig man är man eller kvinna). Vad tycker du själv om hennes beteende?
Förstår inte alls vad du menar med "strukturell genusmisshandel" tbh.

Jag har inte sett de påstådda "grova" tafsförsöken som det gormas om, så kan tyvärr inte ha en åsikt om det. Men det jag har sett tycker jag i många fall har blivit otroligt förstorat och det används emot henne på ett rent oschysst sätt. Hon får obefogat mycket skit för saker som jag som kvinna blir utsatt för flera gånger på en kväll på krogen utan att någon reagerar - för att det är socialt accepterat.

Hon ska inte begå sexuella övergrepp - men jag tycker inte hon gjort det. Hon är ingen våldtäktskvinna.
Medlem
Madde måste sluta göra vad Adrian gör, dansar Adrian så dansar Madde, dansar inte Adrian så dansar inte Madde
Medlem
One Of Us. One Of Us. One Of Us.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Hur kan hon vara så omtyckt i huset om hon, som ni påstår, går och kladdar på alla utan deras medgivande?
Hon berättar för alla vilken fin person hon är och hur mycket hon älskar allihop. Manipulativ mytoman som vill kladda och ta hand om miljonen. Jag ber en bön om att kladdit röstas ut omgående.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
OKEJ EN FRÅGA som ger tillfälle för självreflektion

OM NI VAR MED I BB - vilken personlig egenskap, eller något annat med er som person, tror ni att den här tråden skulle störa sig på med er?

alla har obvi någonting som folk kan störa sig på så GOGOGO

Jag måste skamset erkänna att jag är en jävla gnolare, hade inte sjungit ut (som sångfågeln i huset nu) men hade nog blivit lynchad här för det, vet det kan vara irriterande MEN JAG KAN INTE HJÄLPA DET! ☺️
Medlem
LaegetKingens avatar
ojoj, så emelie är en av oss
Medlem
är Emelie Rammi?!?!?!?!?
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja,det är helt obegripligt Moscow?

Dom enda rimliga förklararingarna är riggning eller masspsykos fast det mest troliga är nog att en armé av enormt storrövade militanta lesbianer, har simmat man ur huse och simultanhotat en stor del av tittarna med avskyvärt Odjurithhångel!

Nu blir det BB semester tills nån av ÄckelJudith eller Nardos hänger löst och åker ut, orkar INTE med båda samtidigt.

Gör hellre en hjärntransplation med en Järv som donator.

Hahaha!
Fick nog både Nardos och Juuels fan-röster!
Sen var ju Steffi miss rökruta, så ingen större förlust i underhållning direkt.
Medlem
Nu säger Emelie att hon läst allt om förra året och att hon varit en av flashbackarna när han frågade om hon visste vad ”de” kallade Amilia.
Medlem
basiss avatar
Vem saknas från förra året? Ngn som vill dyka i arkivet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in