2021-04-12, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
+1 kan vara där av man inte orkar skriva i tråden för mycket HAT för lite KÄRLEK!

Ska vi behöva öppna en till tråd för oss som INTE vill hata?
2021-04-12, 22:43
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Vad har mobbaren Katti sagt om Nardos?

Pratar om att hon saknade "respekt" i vissa fall. Samma kvinna som gav Nardos flera olika namn och inte kunde hennes namn förrän sista veckan innan hon åkte ut. Ja, det är en tokig värld minst sagt. Kattis är pinsam.
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Men snälla är tönt-Rimmet redan igång

Försökte väl antagligen få igång Nardos på att snacka skit om Simon. Sen kom Simon ut och han går in och Judith börjar intervjua honom??
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Varför sitter Judith och intervjuar Mergim?????

Antar att han drog igång med "jag känner mig utanföööörrr".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicamace
Men förstå vad underbart när Adrian finner sig i situationen att också vara nominerad?! Vore så grymt att se hans reaktion hur tacklar att inte vara störst, bäst och vackrast

Jag hoppas de kommer nominera honom pga att han är en stark spelare.
För jag antar att det fortfarande kommer bli någon typ av immunitetstävling fortfarande
Medlem
Dukanva85s avatar
Nardos sitter i heta stolen! Som picken i Berit! Hon skrattar och tar allt med ro. Underliggande sarkasm från alla andra
Medlem
amiliasharborstes avatar
Vi kommer aldrig bli av med Kladdith
Nu när nomineringarna börjar så lär hon aldrig hänga löst, med tanke på hur omtyckt hon är i huset...
Medlem
Mouchinos avatar
Tack DC som bytte, orkar inte lyssna på Mergim självömkan just nu!
Medlem
OKEJ EN FRÅGA som ger tillfälle för självreflektion

OM NI VAR MED I BB - vilken personlig egenskap, eller något annat med er som person, tror ni att den här tråden skulle störa sig på med er?

alla har obvi någonting som folk kan störa sig på så GOGOGO
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Älskade den bb-tråden förra året, kändes som vi hade en slags gemenskap. Jösses vad många av er förstör tråden i år med rent hat. Vi ska diskutera huset och deltagarna, inte tävla om vem som kan säga dom mest fulaste och hatfulla orden man kan komma på.

Det finns vissa tider då det är fin gemenskap i år också, man får njuta av tillfällena ordentligt. Det har alltid varit hat och fula ord här, men det känns som gemenskapen generellt var bättre förra året. Tråkig utveckling är det.
Medlem
ziggarillens avatar
Hade hoppats på att den vidriga Judit fick åka. Avskyr människan och tål inte höra rösten. Hon är så genomfalsk och låtsas vara så godhjärtad och hederlig. Falsk som äcklig. Ogillar starkt typen av människa.
2021-04-12, 22:44
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
din burn(?) flög rakt över mitt packade huvud. Kan du utveckla? är genuint nyfiken <3
Relaterade till att Simon är en gamer. Och ofta säger att diverse saker är "cancer", hatar på personer som vinner över honom i vad som helst till den grad att det blir personligt, "låtsasspottar" i andras mat. Fräser ut snor på matbord. Hotar fysiskt med att fösa undan en person som ifrågasätter hans humör/utspel etc etc.

Vad har Simon gått igenom som gör honom till din "bram"? Spelat ett svårt datorspel? Varit arbetslös och deppig? För han slår mig som den med minst livserfarenhet av dem alla i huset. Mycket pg a hur han uttrycker sig och beter sig och på hans totala respektlöshet mot diverse saker och ämnen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in