Citat:
Ursprungligen postat av
cinnamonbon
Alltså, till en början tänkte jag att hon nog kände det men jag är inte så säker nu. Vet inte heller vad som är värst tbh för om hon inte tänker på det så är det ju skönt för hennes del men HEMSKT för då blir hon ju verkligen till åtlöje. Adrian som aktivt bad henne sjunga nu igen på utegården. WHY?
Om hon känner av det och fortsätter köra sitt race ändå så är det kanske bättre för då har hon uppenbarligen ett väldigt gott självförtroende, hon dansar ju på (det var så pinsamt) och wailar järnet, dessutom när andra hejar på och ber henne, så.. ja. Jag vet inte. Jobbigt att bevittna hur det än ligger till. 😬
Kanske inte. Och nej, vet inte heller vad som är värst faktiskt. Hon lider ju inte om hon inte förstår, men VI gör det hahah. Undrar om Adrian var seriös? Vilket jag tror pga han är ju inte direkt den skämtsamma typen, men förstår inte varför han skulle be om det seriöst.
Ja, men samtidigt så måste man ju på något sätt förstå att man kanske ska anpassa sig lite. Tror knappast det är första gången hon är off i en grupp liksom.