2021-04-12, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
han puttar på burkar, leker med bollar (inte sina egna, tveksamt om han ens har några) och anordnar begravningar när produktionen tar ut bollarna för att tittarna röstat på att det var såå tråkigt att kolla på.. Vad mer kan man begära?!?! Kul kille det där...

Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ingenting. Mer än att kastar sig på maten först och tar orimligt stora portioner.

Borde bli bestraffning med både mat- och diskvecka.
2021-04-12, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
I feel you. Ohälsosamt engagerad i denna galenskap. Trots att det stundom är väldigt underhållande, speciellt tack vare den här tråden. (❤️)
Finns ju inte så mycket mer att göra o dessa tider. Är förbaskat trött på att bara vara hemma 24/7, bortser från gym, promenad och någon gång då och då. Blir ju bara på sämre humör av dessa människor. Hoppas på en kul vecka, annars drar jag nog ner lite på den här skiten.
Medlem
Zingo2s avatar
Utan Judith i köket, hade det varit katastrof! Att fixa till potatismoset som hon gjorde, hade ingen annan fixat. Nu får vi se vad dom tycker?
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Glöm inte Lasse. Helt sjukt att han berättar om en sådan sak när han försöker upprätthålla sin hittepå-persona. 🦜🦜🦜
Adrin kanske mörkade vissa delar av den historien, men den var ändå i grunden sann?
Som spioner och undercover-poliser blir tränade att göra.

Så Lasse kanske i verkligheten VAR EN HUND! 🐶
😱😱😱😱😱😭😭😭😭😭
2021-04-12, 18:21
Medlem
Mouchinos avatar
Säg inte att AD ska börja dra i näsan nu vid matbordet för då kommer jag kräkas.
Medlem
Hur lyckades dom göra potatismoset till sås?
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Alltså hur arg jag än blir på Simon och hans beteende i samband med tävlingar så hör och häpnad föredrar jag honom framför AD. Alla dagar i veckan! Just pga hans förmåga att vilja visa oss alla sidor, bra som dåliga och där emellan är han underhållande, han bjuder på sig själv trots att det skulle kunna resultera i färre supporters med allt tokeri. Därmed sagt så gillar jag inte hans beteende när han blir en bitter och dålig förlorare och det måste han jobba bort för det han blir då är inget jag står för.

Om AD tror att han ska kunna vinna detta genom att vinna tävlingar och spela God Almighty så tror han jävligt fel. Värsta jag vet är skenheliga människor som vill belysa hur otroligt bra personer de är.
Vi är helt överens👍
2021-04-12, 18:22
Medlem
Är det inte märkligt att de inte fått in väskorna ännu?
Kan de vara så att alla får stanna....
2021-04-12, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Utan Judith i köket, hade det varit katastrof! Att fixa till potatismoset som hon gjorde, hade ingen annan fixat. Nu får vi se vad dom tycker?

vadå "fixa till potatismoset" kom precis in i liven och det är ju flytande ffs?? Ser vidrigt ut.
2021-04-12, 18:23
Medlem
Mouchinos avatar
Såg ni, handflatan upp över snoken? Kan han inte gå och fucking snyta sig istället?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Alltså, till en början tänkte jag att hon nog kände det men jag är inte så säker nu. Vet inte heller vad som är värst tbh för om hon inte tänker på det så är det ju skönt för hennes del men HEMSKT för då blir hon ju verkligen till åtlöje. Adrian som aktivt bad henne sjunga nu igen på utegården. WHY?

Om hon känner av det och fortsätter köra sitt race ändå så är det kanske bättre för då har hon uppenbarligen ett väldigt gott självförtroende, hon dansar ju på (det var så pinsamt) och wailar järnet, dessutom när andra hejar på och ber henne, så.. ja. Jag vet inte. Jobbigt att bevittna hur det än ligger till. 😬
Kanske inte. Och nej, vet inte heller vad som är värst faktiskt. Hon lider ju inte om hon inte förstår, men VI gör det hahah. Undrar om Adrian var seriös? Vilket jag tror pga han är ju inte direkt den skämtsamma typen, men förstår inte varför han skulle be om det seriöst.

Ja, men samtidigt så måste man ju på något sätt förstå att man kanske ska anpassa sig lite. Tror knappast det är första gången hon är off i en grupp liksom.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Lill Vickan låter så gulligt ❤️
Eller hur!
Gillar egentligen inte Emelie alls, men allt tjat om Lill Vickan har fått mig att omvärdera henne totalt.
Hon är ju en jättegullig tjej! Inte alls en surpuppa! 😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in