2021-04-12, 18:00
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
Det flög förbi en banderoll på cmores huvudsida att dom hade störningar och problem med inlogg. Sen vart jag utsnörd. Hoppas dom få skiten i ordning till ikväll.
Dom måste ju kört nån ny, riktigt risig firmwareuppdatering till (Android iaf) apparna för nån vecka sen när allt strul började?
Jävligt synd att man är tvungen att uppdatera Android-TV appen ibland, för att den överhuvudtaget ska starta.

Hatar alla värdelösa (som försämrar istället för förbättrar) uppdateringar en del techföretag spyr ur sig, tex Bose QC 35 ska man aldrig tillåta ny firmware till då det förstör brusreduceringen totalt.
2021-04-12, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Känns inte genuint då det bara blir från ett håll och känns mekaniskt!

Kan förstå approachen från början, att han går in och är en lyssnare, folk älskar ju att prata om sig själva så där vann han ju sympatier hos dom i huset, men allt går ju till en viss gräns, bjuder han inte på sig själv blir ju folk misstänksamma till slut. Eller folk och folk, vissa av dom iaf 😆
2021-04-12, 18:02
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Jag menar.. Hur kan AD aldrig göra bort sig som "normala" människor gör? Vad är det han döljer? Varför är han så inställsam till alla? Varför är han så nyfiken när andra pratar privat? Varför blir han aldrig redlös? Varför vill han hela tiden vara så kontrollerad och städad? Det är BB och då behöver man inte tänka på allt!

Dessutom är han extremt selektiv med vad han berättar om sig själv och sitt liv. Det lilla han nämnt har målat upp en bild av en snäll, mysig och omtänksam person som älskar barn. Jag ser sprickor i fasaden
2021-04-12, 18:02
Medlem
Missat lite men det ska tydligen ha dykt upp ett brev om att dom ska samla ihop Julias alls saker till kl 19? Är det pga produktplaceringen som hon la ut när hon lämnade kvar dress och dyl till Simon bla? Eller finns det mycket kvarglömda saker ifrån henne?
2021-04-12, 18:03
Medlem
Citat:
Jag menar.. Hur kan AD aldrig göra bort sig som "normala" människor gör? Vad är det han döljer? Varför är han så inställsam till alla? Varför är han så nyfiken när andra pratar privat? Varför blir han aldrig redlös? Varför vill han hela tiden vara så kontrollerad och städad? Det är BB och då behöver man inte tänka på allt!

Det är inte underhållning att se en person som bara vägrar att släppa lite lite på sin intregitet så man undrar ju vafan han gör i ett sånt program som BB, om inte för stålarna?

Förutom att det är han som kletat snorkråkor på väggen haha han har ju alltid fingrarna i näsan så måste ju vara han
2021-04-12, 18:03
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Kan förstå approachen från början, att han går in och är en lyssnare, folk älskar ju att prata om sig själva så där vann han ju sympatier hos dom i huset, men allt går ju till en viss gräns, bjuder han inte på sig själv blir ju folk misstänksamma till slut. Eller folk och folk, vissa av dom iaf 😆

Precis han bara matar och matar efter info men är helt sluten själv i kroppsspråk och när det kommer till djupare prat om sig själv, om de andra ens kan nå fram dit!
2021-04-12, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Missat lite men det ska tydligen ha dykt upp ett brev om att dom ska samla ihop Julias alls saker till kl 19? Är det pga produktplaceringen som hon la ut när hon lämnade kvar dress och dyl till Simon bla? Eller finns det mycket kvarglömda saker ifrån henne?

Om jag minns rätt var det Victorias saker! Men kan ha hört fel jag med
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Adrian har stenkoll på ALLT han gör. Dricker sig aldrig full, pratar aldrig om känslor, rädd för att yttra sig negativt om något. Intervjuar bara folk. Han har förmodligen fått en massa tips av sin syster om hur man ska bete sig och hur man ska göra för att ta sig så långt som möjligt. Tragiskt att så många köper det dock. Han verkar ju vara en snäll kille, men ALLT känns så genomtänkt. Att inte Dikmen tagit upp just detta i sin "domstol" än är lite förvånande faktiskt. Adrian är där ENBART för att vinna, inget annat.
Det bästa är att han inte kommer att vinna =) hans min när han åker ut blir NÖJE
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:

Det är inte underhållning att se en person som bara vägrar att släppa lite lite på sin intregitet så man undrar ju vafan han gör i ett sånt program som BB, om inte för stålarna?
Han försöker göra en Lennie, men kopian kan aldrig bli bättre än originalet.
Se på Lill Vickan, hon är värre än originalet.😀
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tror du inte hon känner det då, men att det inte finns så mycket att göra? För vad ska hon göra liksom. Hon är ju den hon är och gruppen är som den är.

Tror vi (för jag gör det också) upplever den som värre för att hon sjunger mer + högre än innan.
edit: OCH försöker (dvs wailar osv) mer

Alltså, till en början tänkte jag att hon nog kände det men jag är inte så säker nu. Vet inte heller vad som är värst tbh för om hon inte tänker på det så är det ju skönt för hennes del men HEMSKT för då blir hon ju verkligen till åtlöje. Adrian som aktivt bad henne sjunga nu igen på utegården. WHY?

Om hon känner av det och fortsätter köra sitt race ändå så är det kanske bättre för då har hon uppenbarligen ett väldigt gott självförtroende, hon dansar ju på (det var så pinsamt) och wailar järnet, dessutom när andra hejar på och ber henne, så.. ja. Jag vet inte. Jobbigt att bevittna hur det än ligger till. 😬
2021-04-12, 18:07
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Dessutom är han extremt selektiv med vad han berättar om sig själv och sitt liv. Det lilla han nämnt har målat upp en bild av en snäll, mysig och omtänksam person som älskar barn. Jag ser sprickor i fasaden

Ja och han nämner högt om hur han visar medkänsla för att riktigt påminna alla att, så här bra person är jag. Såna saker pratar man inte högt om utan det visar man i gärning bara. Ja som du påpekar är det en felfri fasad som det vore en produkt han vill sälja och för mig är alldeles för likt en annan herres taktik i förra årets BB.
2021-04-12, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ja så är det, men han vinner inte det gör Tanja eller Simon.👍
Det hoppas jag verkligen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in