2021-04-12, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Om jag minns rätt var det Victorias saker! Men kan ha hört fel jag med
Hörde också VVs saker!
2021-04-12, 18:15
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Det tragiska är att BB deltagare vill bli kända så dom går in där. Sen kmr dom ut och inser att ingen har någon aning vilka dom är. Måste kännas förödmjukande. Sorgligt på något sätt.
Nä, det är ju just det som är bland det lustigaste med hela konceptet!

Har ju varit så i alla år att alla dumjävlar som är med, tror dom ska bli nån slags superstjärna när dom kommer ut!
Bara för att upptäcka att dom är om möjligt, ännu mera irrelevanta än när dom gick in i huset för att skämma ut sig! 😂

Och aldrig lär dom sig detta. 🤣

Skadeglädjen och så, you know.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Mjöl i potatismos för att få det fastare?
Såg du hur den såg ut innan?😀😀😀😀😀😀
Då behövdes mjöl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad gör Adrian i köket förutom att smaka på saker och fråga om maten innehåller protein?

han puttar på burkar, leker med bollar (inte sina egna, tveksamt om han ens har några) och anordnar begravningar när produktionen tar ut bollarna för att tittarna röstat på att det var såå tråkigt att kolla på.. Vad mer kan man begära?!?! Kul kille det där...
2021-04-12, 18:16
Medlem
Citat:
Vad gör Adrian i köket förutom att smaka på saker och fråga om maten innehåller protein?
Ingenting. Mer än att kastar sig på maten först och tar orimligt stora portioner.
2021-04-12, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Så ambivalent! Just nu mår jag piss då livet är då trist så få blir jag både arg och ledsen.

I feel you. Ohälsosamt engagerad i denna galenskap. Trots att det stundom är väldigt underhållande, speciellt tack vare den här tråden. (❤️)
2021-04-12, 18:17
Medlem
Krävdes bara två tillsägelser innan Adrian kunde duka bordet
2021-04-12, 18:17
Medlem
Citat:

Pruttein*
2021-04-12, 18:18
Medlem
Citat:
Krävdes bara två tillsägelser innan Adrian kunde duka bordet

Dutti vovve!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Han försöker göra en Lennie, men kopian kan aldrig bli bättre än originalet.
Se på Lill Vickan, hon är värre än originalet.😀

Alltså hur arg jag än blir på Simon och hans beteende i samband med tävlingar så hör och häpnad föredrar jag honom framför AD. Alla dagar i veckan! Just pga hans förmåga att vilja visa oss alla sidor, bra som dåliga och där emellan är han underhållande, han bjuder på sig själv trots att det skulle kunna resultera i färre supporters med allt tokeri. Därmed sagt så gillar jag inte hans beteende när han blir en bitter och dålig förlorare och det måste han jobba bort för det han blir då är inget jag står för.

Om AD tror att han ska kunna vinna detta genom att vinna tävlingar och spela God Almighty så tror han jävligt fel. Värsta jag vet är skenheliga människor som vill belysa hur otroligt bra personer de är.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Han försöker göra en Lennie, men kopian kan aldrig bli bättre än originalet.
Se på Lill Vickan, hon är värre än originalet.😀

Lill Vickan låter så gulligt ❤️
2021-04-12, 18:19
Medlem
Grabbarna grus flyger upp när maten är klar. Annars är det superlim i rumpan som gäller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in