2021-04-12, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Kan bli kvar... bara säger
Ja inget är omöjligt, men oddsen sjunket och gårdagen tyder på steph
2021-04-12, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja det är fler som har problem nu, verkar vara nåt som börjat inträffa på måndagar. Jag kan inte logga in och kolla live på mobilen men på datorn kan jag, den har visat live hela dagen så nu kommer jag inte logga ut där med risk att inte kunna se senare.
Alltså jag har aldrig problem när alla andra verkar ha problem??? Har jag (lol, den jag snyltar på) något superCmorekonto eller vad handlar det om.

Skönt för mig, tråkigt för er
2021-04-12, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja det är fler som har problem nu, verkar vara nåt som börjat inträffa på måndagar. Jag kan inte logga in och kolla live på mobilen men på datorn kan jag, den har visat live hela dagen så nu kommer jag inte logga ut där med risk att inte kunna se senare.

Det flög förbi en banderoll på cmores huvudsida att dom hade störningar och problem med inlogg. Sen vart jag utsnörd. Hoppas dom få skiten i ordning till ikväll.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hmm Katti är en vålnad och vill inte släppa taget?
Haha! Måste varit det. Förbannelsen bröts idag och jag blev så glad att jag röstade av bara farten, fast jag inte tänkt det den här veckan 😁
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Äckligt? Det är väl normalt att duscha naken, eller tycker inte du det?
Alltså HON är äcklig inget annat sorry om jag var otydlig
2021-04-12, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha jag veeeet men tycker det är lite SKÖJ PAPEGÖJJ att svara också

har för lite stimulans i mitt liv atm + ger mig en anledning att skolka från arbetsuppgifter

Jo, jag vet. Min grej när blodtrycket är för lågt är att besöka kommentarsfältet på instagram
Ett tips från en skolkare till en annan haha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja inget är omöjligt, men oddsen sjunket och gårdagen tyder på steph
Önskar simon. Pga hans psykiska ohälsa. HEM NU till morsan. Punkt.
Medlem
Mouchinos avatar
Nej nu får någon lägga upp röst pollen från Discord för det har stämt flera gånger. Ber ödmjukt om att den som har tillgång till den, snälla kan du länka den här!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså jag har aldrig problem när alla andra verkar ha problem??? Har jag (lol, den jag snyltar på) något superCmorekonto eller vad handlar det om.

Skönt för mig, tråkigt för er

Funkar på min dator men den har ju varit inloggad på live sedan imorse. Har fungerat på min mobil idag också men inte nu när jag testade så jag vågar inte logga ur på datorn nu 😂
Medlem
icons avatar
Äh, nu slutade det fungera på andra datorn också. Ni som får det fungera igen får gärna tjoa om det i tråden.
2021-04-12, 17:13
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Haha! Måste varit det. Förbannelsen bröts idag och jag blev så glad att jag röstade av bara farten, fast jag inte tänkt det den här veckan 😁

2021-04-12, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Alltså HON är äcklig inget annat sorry om jag var otydlig
ALLA ÄR ÄCKLIGA, beroende på vem som tittar! TUUUUR! 😍😍😍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in