2021-04-12, 17:04
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
rätta mig om jag har fel: du kom in i tråden idag: läste några kommentarer från enstaka indvider och började skrika rasister och anmäla denna tråd så att alla blev drabbade? Om du hänger här ett tag så kommer du märka att det finns alla sorters människor här, de allra flesta sådana som baserar sitt tyckande å tänkande kring folk därinne i huset baserat efter deras handlingar så vem är det som dömer för fort här egentligen?
Finns ju andra som anmäler inlägg också.😀😀😀
Hoppas verkligen ingen åker idag, men det ser inte bra ut för Stef☹️
2021-04-12, 17:04
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
någon annan som har problem med Cmore just nu?

jag också
2021-04-12, 17:05
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Bögrim mobbar. ALLA! Nu som alltid.

Ja han har exakt likadan attityd som förra året och utvecklingen han talar om tror jag inte vi kommer att få bevittna.
2021-04-12, 17:05
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
Någon mer än jag som inte får Liven att ladda? Cmore säger en felkod och kontakta kundtjänst. Jag kan se bikterna och steffis snack på senaste.

Ja det är fler som har problem nu, verkar vara nåt som börjat inträffa på måndagar. Jag kan inte logga in och kolla live på mobilen men på datorn kan jag, den har visat live hela dagen så nu kommer jag inte logga ut där med risk att inte kunna se senare.
2021-04-12, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
varför drar du då alla över en kam? Det om något är väl jäkligt rasistiskt, att döma ut en hel tråd och kalla "oss" för rasister när de flesta av oss inte yttrat något rasistiskt öht. Klar med dig och dina inlägg nu om du inte kan bli mer nyanserad och sluta generalisera så hårt som du gör nu.

De allra flesta här är intresserade av BB och inte att föra en politisk samhällsdebatt, det finns det andra trådar för.

Om du inte tycker att du är rasistisk i dina inlägg behöver du inte ta åt dig? Mina inlägg är för de som faktiskt är rasister. Ingen bad dig att ta det personligt. Och som sagt, jag får utrycka mig hur fan jag vill, och jag kommer fortsätta göra det
2021-04-12, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja han har exakt likadan attityd som förra året och utvecklingen han talar om tror jag inte vi kommer att få bevittna.
Blev uppenbart efter 30 minuter. Och snorkråkorna, ni som såg förra säsongen. Han la kråkor på de han hatade...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Tycker det är viktigt att lyfta personer som gör bra ifrån sig oavsett vilken deltagare det är. Nu är det mycket hat riktat mot nardos här och jag försöker lyfta fram de bra sidor folk verkar ha ett blint öga för!
Det är ingen "bra sida" att en gång på 50+ dagar visa medkänsla för andra, när man 99% av resterande tid bara bryr sig om sig själv.

Also: skillnad på hat och kritik, men det förstår jag att Instagramkrigare som du kanske har svårt att särskilja.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Cmore-appen har fungerat för mig men däremot så visade min TV4 min röst från när Tess åkte ut, då fick jag ominstallera för att få det att fungera. Så verkar oklart var problemet ligger!
Min röst i Cmore-appen på Kattis från långt tillbaka har visats fram till idag. Då dök aktuell omröstning upp utan att jag ominstallerat. Såg nu att DC tuffar på obekymrat på min andra dator så tänker inte byta till annan kamera eller annat program 😬
2021-04-12, 17:08
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Om du inte tycker att du är rasistisk i dina inlägg behöver du inte ta åt dig? Mina inlägg är för de som faktiskt är rasister. Ingen bad dig att ta det personligt. Och som sagt, jag får utrycka mig hur fan jag vill, och jag kommer fortsätta göra det

Vill du inte diskutera BB istället?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Sitt på fingrarna när du läser inlägg från denna varelse, tillsammans med zingding och dess like

Inte värd din tid eller uppmärksamhet fina du!
Hahaha jag veeeet men tycker det är lite SKÖJ PAPEGÖJJ att svara också

har för lite stimulans i mitt liv atm + ger mig en anledning att skolka från arbetsuppgifter
Medlem
Zingo2s avatar
Tror både Judith och Stef tar detta ok.
Värre för Simon som är säkrast av dom.
2021-04-12, 17:09
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Min röst i Cmore-appen på Kattis från långt tillbaka har visats fram till idag. Då dök aktuell omröstning upp utan att jag ominstallerat. Såg nu att DC tuffar på obekymrat på min andra dator så tänker inte byta till annan kamera eller annat program 😬

Hmm Katti är en vålnad och vill inte släppa taget?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in