Citat:
Ursprungligen postat av
Vanligman
Ok så Evy är så farlig att hans motståndare var så väldigt rädda att det förberedda att skjuta han och några till? De som är rädda brukar inte planera något sånt här.
Du tycker inte att det låter lite löjligt?
Rädda är ett subjektivt ord. Med tillräckligt valium och kokain är ingen "rädd" . Alltså att mörda någon är just väldigt riskfult för det kan leda till långa fängelsestraff samt tar det mycket kapital med stulna bilar vapen och i det är fallet betalning till torpederna. En sån grej gör man ju mot någon som man själv ser som ett hot eller någon som minskar ens egna vinst inom den kriminella världen . Bråk om knaykförsäjlning osv . Förstår inte din logik riktigt. Om jag levde i den kriminella världen och var riktigt rädd att en person skulle vilja skada mig rejält till om med vilja mörda mig, då skulle jag försöka se till att mörda han först eller ge upp inom den kriminella världen och sticka iväg. Det är väll rätt så logiskt.
Kolla på vårberg FUP, den personen det gänget vill mörda och jagar är ju en person som visat sig ha ett stort våldskapital och skadad personer inom Vårberg gänget.