2021-04-12, 14:16
Medlem
xrlpyts avatar
Steffi <3

https://ibb.co/W2ZpmTm
2021-04-12, 14:17
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Men lägg av! Hon duscha förrigår och duschade idag också. Hon duschar kroppen ofta men låter bli håret eftersom hon har afro-hår. Kolla liven så märker ni hahahah.
Jag tycker synd om deltagarna som måste vara instängd med Nardos. Negrer har en speciell lukt som påminner mig om gammal trappuppgång, kryddor och svett.
2021-04-12, 14:18
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tycker synd om deltagarna som måste vara instängd med Nardos. Negrer har en speciell lukt som påminner mig om gammal trappuppgång, kryddor och svett.
Tro mig det är den
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hehe.
Hon duschar väldigt sällan så det lär ju stinka. Hon duschar inte ens efter ett träningspass på gymmet. Tror jag att alla svarta gör så? Naturligtvis inte. Jag snackar om henne. Att det är fattigt i Sydafrika vet jag men de saknar också bashygien. Det finns många områden där varannan person har AIDS. Kunskapsnivån är väldigt låg därför också hygienen blir lidande.

Okeej men vad fan har det med nardos att göra? Och vad fan vet du om att hon stinker? Är du inne i huset med dom eller? Tyst med dig om du inte har nått vettigt eller sammanhängande att säga. Hon kommer inte ens från Sydafrika så varje tar du upp den referensen. Du är så dum att jag tappar hjärnceller av dig
Medlem
xrlpyts avatar
Pedram vill tydligen döpa sin framtida dotter till Chelsea, hans favoritlag..
2021-04-12, 14:20
Medlem
xrlpyts avatar
Har inte Simon på sig Alex skinnjacka? Eller är den bara väldigt lik?
2021-04-12, 14:21
Medlem
upptagetvardets avatar
Simon♥️
2021-04-12, 14:22
Medlem
Citat:
Okeej men vad fan har det med nardos att göra? Och vad fan vet du om att hon stinker? Är du inne i huset med dom eller? Tyst med dig om du inte har nått vettigt eller sammanhängande att säga. Hon kommer inte ens från Sydafrika så varje tar du upp den referensen. Du är så dum att jag tappar hjärnceller av dig
Men håll käft. Vad gör du här? Stick tillbaks till Facebook eller Instagram där du kom ifrån om du inte klarar av det. DELTAGARNA sa precis att hon stinker, ska du förneka det också? Detta är inte första gången de klagar heller. Madde, Joel och Emelie pratar om det frekvent.
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Det stinker jävligt mycket vem den än är. Hon duschar väldigt sällan så det kommer att stinka ordentligt.
Jag förstår att du själv är svart eller har väldigt mycket umgänge med svarta. Sydafrika ligger i Afrika där hygienen är under all kritik.
Medlem
Simon ser ut som ett barn som lånat sin storebrors jacka till ett skoldisco i den där skinnjackan. Passar honom inte alls.
2021-04-12, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Simon ser ut som ett barn som lånat sin storebrors jacka till ett skoldisco i den där skinnjackan. Passar honom inte alls.
Ja nu vart det reklam film...
2021-04-12, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vad sjutton har han for för skor? Ser ut som typ något slags platåskor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in