Varför visar Mergim aldrig nåt sexuellt intresse för nån tjej?
A: För han är muslim?
B: För han är gay?
C: För han är asexuell?
Vad menar du? Det har väl inte funnits någon i förra årets BB eller årets som han attraherats av helt enkelt. Du vet väl inte vilken typ han går i gång på?
Duschar hon bara på måndagar:-/. Emelie o madde pratade om att hon aldrig duschar. Men kul för henne att hon lyckats ta sig in i duschen efter en vecka.
Fy fan va vidrigt. Jag hade gått och klagat till BB i bikten på direkten om jag märkte att någon spred stank medvetet. Inte duscha på en vecka? Fyyyy faaaan, de flesta stinker efter en dag. Stanken måste sätta sig överallt.
Vad menar du? Det har väl inte funnits någon i förra årets BB eller årets som han attraherats av helt enkelt. Du vet väl inte vilken typ han går i gång på?
Fy fan va vidrigt. Jag hade gått och klagat till BB i bikten på direkten om jag märkte att någon spred stank medvetet. Inte duscha på en vecka? Fyyyy faaaan, de flesta stinker efter en dag. Stanken måste sätta sig överallt.
Men lägg av! Hon duscha förrigår och duschade idag också. Hon duschar kroppen ofta men låter bli håret eftersom hon har afro-hår. Kolla liven så märker ni hahahah.
Han var ju kär i Lennie förra BB. Eller besatt, är kanske mer korrekt.
Ja dom tyckte också att det var konstigt att ingen annan reagerat, då hon uppenbarligen luktar om hon dvs inte sprayar parfym för att dölja den unka stanken. Riktigt nasty iaf