Det låter på din kommentar som om transsexuella ska/måste berätta om sina medicinska bakgrunder för andra. Förstår inte riktigt poängen med det. Hon är en kvinna och inget mer med det, varför göra det komplicerat?
Lär dig för det första att citera på rätt sätt, för det andra att länka till det inlägg du vill peka ut och för det tredje förklara vad du menar på ett begripligt sätt.
Tack, det var mig han klagade på men orkade inte bry mig. Förstod i utgångsläget inte vad han snackade om.
Det låter på din kommentar som om transsexuella ska/måste berätta om sina medicinska bakgrunder för andra. Förstår inte riktigt poängen med det. Hon är en kvinna och inget mer med det, varför göra det komplicerat?
För det första, eftersom jag ser att du är ny på forumet: lär dig att använda spoiler när du svarar på spoilerkommenterer.
Om du gör som ovan avslöjar du ju innehållet i min kommenter och rikerar att spoila innehåll från dagens avsnitt för de som ännu inte sett det.
Som svar på din fråga
Så var min kommentar kanske en gnutta ironisk.
Senast redigerad av farling 2021-04-12 kl. 14:47.
Varför sätter man inte upp sitt hår i en tävling? Tofs eller fläta eller vad fan som helst. Inte konstigt att Wrenkler trampar på det. Och hon är "salongsägarinna" 🤯🙈😂
Varför sätter man inte upp sitt hår i en tävling? Tofs eller fläta eller vad fan som helst. Inte konstigt att Wrenkler trampar på det. Och hon är "salongsägarinna" 🤯🙈😂
Han vill ju ta varje tillfälle i akt att visa upp sin kvinnlighet på bästa sändningstid.
Glöm inte spoiler innan avsnittet har gått på TV.
Lite intressant att höra hennes tidigare röst lysa genom när hon ojade och jämrade när hon flög som en vante hit och dit.
Sophia såg helt förstörd ut över att behöva åka på tävlingen för att hon är starkare än Ludde Märkligt att hon sitter och påstår att man inte behöver göra en "big deal" av det. Det hade det ju inte blivit om hon inte opponerat sig, heller. Sjukt märkligt att sitta och böla i synken över hur "fejk" allting är.
Vad fan menar hon?
Ni som skriver under spoiler-tag borde bumpa upp era inlägg framåt kvällen utan spoiler, rätt tradigt att diskutera under spoiler-tag.
Sophia såg helt förstörd ut över att behöva åka på tävlingen för att hon är starkare än Ludde Märkligt att hon sitter och påstår att man inte behöver göra en "big deal" av det. Det hade det ju inte blivit om hon inte opponerat sig, heller. Sjukt märkligt att sitta och böla i synken över hur "fejk" allting är.
Vad fan menar hon?
Ni som skriver under spoiler-tag borde bumpa upp era inlägg framåt kvällen utan spoiler, rätt tradigt att diskutera under spoiler-tag.
Ja, helt sjukt. Bara för att det var Alex som lugnt och metodiskt lade fram sitt förslag och fick medhåll. Det är smärtsamt att se hur Happy Clappy-gänget i lag Nord får allt serverat på silverfat och kommer att åka snålskjuts in i sammanslagningen. Som tack kommer de att göra av sig med PM och A längs vägen dit, om de nu hinner med det.
Under dagens tävling visades synkklipp där Joanna pratar om hur häftigt hon tyckte det var att laget jobbade tillsammans. Det borde väl betyda att hon kommer tillbaka?
Under dagens tävling visades synkklipp där Joanna pratar om hur häftigt hon tyckte det var att laget jobbade tillsammans. Det borde väl betyda att hon kommer tillbaka?
Precis vad jag tänkte när jag såg det. Hade ju varit riktigt märkligt om hon inte får komma tillbaka för att tävla men för att spela in synkar. Tror säkert att hon är tillbaka i morgondagens avsnitt.
Varför skulle de lyssna klart på hela brevet? De fick ju den information de behövde och stack(det finns en immunitet och den som först når...). Knappast halvvägs in i brevet som Andreas påstod. Bara en ursäkt för dom var sega.
Det var en deltagare " henen " som läste för de andra då stack W innan ..Så hur tänkte du nu skulle hen läst klart under simturen ?
- Det såg väl alla med lite mellan öronen att det var riggat!