2021-04-12, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Men lägg av! Hon duscha förrigår och duschade idag också. Hon duschar kroppen ofta men låter bli håret eftersom hon har afro-hår. Kolla liven så märker ni hahahah.
Varför diskuterarade Emelie o Madde igår om det då?. Inte för skojs skull iaf.
2021-04-12, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tror du man duschar ofta i Afrika?
Min polare jobbade i Sydafrika och hygienen bland svarta är inte det man kan önska

Men lägg AV med rasismen. Skäms du inte? Det är väldigt fattigt i Afrika, därav blir det så. Sluta va så okänslig. Just nu bor hon i Sverige och inte Afrika och om du kollar liven så hade du märkt att hon duschar kroppen varannan dag.
Medlem
xrlpyts avatar
"Här i orten är det bajs i porten"

Steffi om när hon upptäckte bajs i trappuppgången en gång när hon delade ut post..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Han är inte normal, fattar du inte frågan?

Är han inte normal för ingen där inne faller honom i smaken? Jösses han får nog ligga hur mycket han vill ute i verkligheten att tro att det är något fel bara för man inte går i gång på vissa är väldigt inskränkt. Han kanske är kräsen vilket inte är fel.
Medlem
Citat:
Men lägg av! Hon duscha förrigår och duschade idag också. Hon duschar kroppen ofta men låter bli håret eftersom hon har afro-hår. Kolla liven så märker ni hahahah.
Nej det gör hon inte. Hennes "dusch" är max 1-2 gånger i veckan och när hon går in i duschen så sätter hon sig på huk som i Afrika. Sedan spolar hon lite vatten på benen och är klar efter 2 minuter. Hon tvålar inte ens in fiffi, rövhålet eller armhålorna. Vidrig människa.
2021-04-12, 14:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Är han inte normal för ingen där inne faller honom i smaken? Jösses han får nog ligga hur mycket han vill ute i verkligheten att tro att det är något fel bara för man inte går i gång på vissa är väldigt inskränkt. Han kanske är kräsen vilket inte är fel.

2 säsonger och noll intresse för tjejer, klart man undrar, bög lr muslim?
2021-04-12, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Varför diskuterarade Emelie o Madde igår om det då?. Inte för skojs skull iaf.

Dom påpekar ju att hon inte duschar håret. Bara häromdagen stod hon i en handduk och läste brev osv osv.
2021-04-12, 14:14
Medlem
Anonym396s avatar
Jag var uttråkad idag och kollade lite på LIVEN trots att jag lovade att jag inte skulle göra det.

Men det enda man får se är det rosa gänget! Den enda gången man får se Tanja, Simon, Stephanie, Pedram och Judith är om de pratar med Nardos eller spenderar tid i det rosa sovrummet. Det är helt sinnessjukt!

Produktionen måste ha haft möten om det här. Eller så är det helt undermedvetet hos produktionen då de har kärat ner sig i Nardos och hennes gäng för att deras chefer vill att hon ska vinna.

Just nu 14:00 får vi se lite av det turkosa sovrummet.
2021-04-12, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
2 säsonger och noll intresse för tjejer, klart man undrar, bög lr muslim?

Ingen har varit någon topp pingla direkt så ser det inte konstigt alls.
2021-04-12, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Nej det gör hon inte. Hennes "dusch" är max 1-2 gånger i veckan och när hon går in i duschen så sätter hon sig på huk som i Afrika. Sedan spolar hon lite vatten på benen och är klar efter 2 minuter. Hon tvålar inte ens in fiffi, rövhålet eller armhålorna. Vidrig människa.

Har du sett detta på live eller? Eller hittar du bara på nu?
2021-04-12, 14:16
Medlem
Citat:
Har du sett detta på live eller? Eller hittar du bara på nu?
Varför skulle jag hitta på? Idiot. Jag såg det med egna ögon.
2021-04-12, 14:16
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Men lägg AV med rasismen. Skäms du inte? Det är väldigt fattigt i Afrika, därav blir det så. Sluta va så okänslig. Just nu bor hon i Sverige och inte Afrika och om du kollar liven så hade du märkt att hon duschar kroppen varannan dag.
Hehe.
Hon duschar väldigt sällan så det lär ju stinka. Hon duschar inte ens efter ett träningspass på gymmet. Tror jag att alla svarta gör så? Naturligtvis inte. Jag snackar om henne. Att det är fattigt i Sydafrika vet jag men de saknar också bashygien. Det finns många områden där varannan person har AIDS. Kunskapsnivån är väldigt låg därför också hygienen blir lidande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in