2021-04-12, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hahaha, DET kunde man ju ge sig fan på!
Som du skriver är dom ju "the perfekt fucking match"!

Dom skulle ju "kommunicera" med ett slags "språk", så extremt obegripligt hjärndött och fullständigt ologiskt att inte ens Alan Turing varit kapabel att tyda det, ens under sina glansdagar på 40 talet! 😂

Hade ju behövts nån slags motsvaraighet till Rosetta-stenen för det. 😉
Haha!! 😂

Fy fan vad obehaglig Tjackie är. Sjunger sin hemska skriksång, gör något pussövergrepp på Steff. Hon har ingen jävla känsla för någonting!!!!
2021-04-12, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Har du avinstallerat appen helt och tagit hem den på nytt?
Jag gjorde det nu och det funkade. Hade dragit mig för det då jag var osäker på lösenord men hade sparat det i telefonen. Så nu har min röst gått till Simon älskling! 😍😍😍
2021-04-12, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha!! 😂

Fy fan vad obehaglig Tjackie är. Sjunger sin hemska skriksång, gör något pussövergrepp på Steff. Hon har ingen jävla känsla för någonting!!!!
Skulle gissa på att hon går på starka mediciner för depression eller något. Det förklarar en del av hennes beteende. Sedan är hon nog bara en väldigt konstig person i övrigt.
2021-04-12, 12:14
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag gjorde det nu och det funkade. Hade dragit mig för det då jag var osäker på lösenord men hade sparat det i telefonen. Så nu har min röst gått till Simon älskling! 😍😍😍

Jag röstade också på Simon
2021-04-12, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Skulle gissa på att hon går på starka mediciner för depression eller något. Det förklarar en del av hennes beteende. Sedan är hon nog bara en väldigt konstig person i övrigt.
Kanske det. Hon är verkligen skum. Endavgonfen hon pratar om sig själv är servon spirituella saker mm.
2021-04-12, 12:16
Medlem
Haha har alla tagit samma kassa BUS som Madde gjorde? Ser förjävligt ut. Ser ut som att alla har spräcklig vitiligo i nyllet.
2021-04-12, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
När jag säger ni så drar jag alla er svenskar över en kant, så som ni gör med oss.

Varför har du inte gått på någon som skriver negerhoran, apflickan mm, men går på mig som svarar på dessa?

Svaret är nog ganska enkelt, du älskar svensk rasism mot andra, men när ni utsätt så gråter ni för då är det inte lika roligt.
Över en kam*.

För att jag vet att det är meningslöst att argumentera om det på Flashback. Jag "går på dig" för att du kastar bävrar i trähus. Det jag motsätter mig är att du leker som att du har moral, medan du är största kvinnohataren i tråden.

Alla som hänger i den här tråden är medvetna om vad jag tycker om rasism.
2021-04-12, 12:20
Bannlyst
Nya odds..
Stephanie Harvey
1.50
Judith Nodby
3.00
Simon Ejdertoft
4.00
2021-04-12, 12:21
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Haha har alla tagit samma kassa BUS som Madde gjorde? Ser förjävligt ut. Ser ut som att alla har spräcklig vitiligo i nyllet.

Dom har inte sköljt av det än, det ska sitta ett tag och då brukar det se förjävligt ut men blir bra när man sköljt av det (om man har lite vana)
2021-04-12, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Dom har inte sköljt av det än, det ska sitta ett tag och då brukar det se förjävligt ut men blir bra när man sköljt av det (om man har lite vana)
Madde har ju varit gråsmutsig och fläckig i ansiktet i flera dagar, så hon måste väl har sköljt av sitt?
2021-04-12, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Hur kommer man åt sådan info?

Du följer exonphspoilerse på insta. Hon brukar lägga upp omröstningar varje vecka om vem man vill rädda.
2021-04-12, 12:23
Medlem
Nu vill vi se gymmet eller grabbarna BUS och inte Nardos ensam i köket!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in