2021-04-12, 11:51
Medlem
Jagtardindotters avatar
rammis katt är på besök här vad fint har saknat rammi<3

INGA ROVDJUR bara fluffiga djur tack

#Fluffigkatt #UTMEDROVDJURET
2021-04-12, 11:51
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det ante mig att klickspråkaren Alex är polare med Narcos. De har ungefär samma mentala nivå och hanterar svenska språket lika uselt. Dock smackade Alex och Narcos skriker istället.

vi ska vara glada att dom inte är i samma säsong SAMTIDIGT
2021-04-12, 11:52
Medlem
Vad mycket Adrian och Pedram hjälper Dennis i köket
2021-04-12, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Spoilersidan la ut en omröstning igår där ledde Steph med 3000-4000 röster och Simon, Judith hade typ jämt. Det är svårt att veta vad man ska kolla på. Kanske kan bli jämt mellan Steph och Judith för Simon tror jag är säker.

Hur kommer man åt sådan info?
2021-04-12, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
vi ska vara glada att dom inte är i samma säsong SAMTIDIGT
Fy fan! Då hade jag inte klarat av en sekund.
2021-04-12, 11:57
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Det ante mig att klickspråkaren Alex är polare med Narcos. De har ungefär samma mentala nivå och hanterar svenska språket lika uselt. Dock smackade Alex och Narcos skriker istället.
Hahaha, DET kunde man ju ge sig fan på!
Som du skriver är dom ju "the perfekt fucking match"!

Dom skulle ju "kommunicera" med ett slags "språk", så extremt obegripligt hjärndött och fullständigt ologiskt att inte ens Alan Turing varit kapabel att tyda det, ens under sina glansdagar på 40 talet! 😂

Hade ju behövts nån slags motsvaraighet till Rosetta-stenen för det. 😉
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-12 kl. 12:07.
2021-04-12, 11:57
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Jag kan fortfarande inte rösta, bara forts veckans röstning som hänger kvar. CP-app!

Inte förvånad att Mergim inte har grabbiga vänner. Det finns inte ens gnutta maskulinitet i Mergim.

Har du avinstallerat appen helt och tagit hem den på nytt?
2021-04-12, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Enda skillnaden är ju att personen gör narr av er för det ser faktiskt så illa ut när ni skriver negress, apflicka osv. Jokes on you som kände att du ens behövde reagera med rasism på det inlägget som gör narr av er.

TACK!!! kunde verkligen inte sagt det bättre
2021-04-12, 12:04
Medlem
Gillar egentligen inte att kommentera folks potentiella viktupp-/nedgångar och lägger ingen värdering i huruvida det är positivt eller negativt, men ser inte Pedram lite slimmare ut? Är det militärveckan som gjort det? Eller är det jag som är ute och cyklar?
2021-04-12, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Gillar egentligen inte att kommentera folks potentiella viktupp-/nedgångar och lägger ingen värdering i huruvida det är positivt eller negativt, men ser inte Pedram lite slimmare ut? Är det militärveckan som gjort det? Eller är det jag som är ute och cyklar?
Näe tycker tvärt om. Hans ansikte är mycket rundare till exempel. Ölkaggen sitter kvar.
2021-04-12, 12:06
Medlem
Kackotopis avatar
Trist att Julia var tvungen att lämna på det där sättet... sorgligt, samtidigt tycker jag att dom gamla BB-deltagarna har haft sin chans.

Är det fler än jag som håller på Nardos? Hoppas hon vinner.
2021-04-12, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Näe tycker tvärt om. Hans ansikte är mycket rundare till exempel. Ölkaggen sitter kvar.
Ansiktet har jag inte kollat på. Tycker "ölkaggen" ser mindre ut, men det kanske bara är för att han sträckte på sig precis när jag tänkte på det eller något idk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in