2021-04-12, 09:06
Medlem
ollepolle90s avatar
BB supportergrupp Facebook, vem röstar du kvar?

Simon 602

Sjöodjuret 531

Steph 242
2021-04-12, 09:09
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Är du kanske befälhavaren i Nardos så kallade armé som tittar in här i tråden med jämna mellanrum, för att ständigt och reservationslöst hylla och försvara din sinnessjuka "gudinna"?

Du är ju antingen fullständigt blind eller lika genomkorkad som din älskade Nardos, hon är i DC MINST 70 % av tiden och hennes stora propagandaapparat som kallas "avsnitten" är ju bara en enda stor vinkling till hennes favör och smutskastning av hennes huvudkonkurenter!

Så lägg ner, din fanatiska Nardos-Taliban!
Hylla henne på Instagram istället, låt oss slippa din pinsamma hyllninsretorik här på Flashback är du gullig?

Jag har en vän som aldrig kollat eller kollar på BB annars men hade kollat på liven en dag för nån vecka sedan. När jag sedan pratade med min vän som vet att jag kollar på BB så undrade hon om det var nån speciell dag eller anledning till att "den mörka tjejen" (min vän kunde inte namnen givetvis) var i kamerafokus 80% av tiden.
2021-04-12, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
BB supportergrupp Facebook, vem röstar du kvar?

Simon 602

Sjöodjuret 531

Steph 242

Hur mkt sanning ligger det i dom siffrorna varje vecka? är dom pålitliga?

Steffi fick mina två röster, misstänkte att hon skulle ligga sämst till, Simon räknar jag med är populärare en Judith. Och det är Judith jag vill ha ut
2021-04-12, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Är du kanske befälhavaren i Nardos så kallade armé som tittar in här i tråden med jämna mellanrum, för att ständigt och reservationslöst hylla och försvara din sinnessjuka "gudinna"?

Du är ju antingen fullständigt blind eller lika genomkorkad som din älskade Nardos, hon är i DC MINST 70 % av tiden och hennes stora propagandaapparat som kallas "avsnitten" är ju bara en enda stor vinkling till hennes favör och smutskastning av hennes huvudkonkurenter!

Så lägg ner, din fanatiska Nardos-Taliban!
Hylla henne på Instagram istället, låt oss slippa din pinsamma hyllninsretorik här på Flashback är du gullig?
Du medför så sällan med något subjektivt överhuvudtaget, så fort någon ifrågasätter Nardos-hatare så ska man placeras in i ett fack. Försök inte att måla upp mig som en fanatiker när jag ifrågasätter vad ni ser på.

Men då kanske jag är blind då vem vet, håll du dig till armé-fjanteri i diverse sociala medier medan jag håller mig borta från det då det där är lite utanför min radar. Jag har varken intresse eller behov av Instagram och annan skärp för att konsumera en dokusåpa.

Men låt Nardos då from nu vara min dokusåp-gudinna och jag kan absolut ingå i någon Nardos-armé - men kom även ihåg att vi nu konstaterat det och ge mig bättre svar nästa gång. Jag är här i tråden för ett delat intresse dvs Big Brother samtidigt som jag tillfullo skiter i vem som syns i rutan bara jag matas med lite drama vilket sällan sker.

Förutom förra veckan då, Nardos sket fullständigt i vad människor grät över, visst tygla hon till sig lite men annars fortsatte hon med temat oavsett hot och risker om att bli utfryst vilket genetera i bra TV med mycket gråt och skitsnack - den typ av TV som jag vill se. Så förra veckans vinnare var helt klart Nardos, förlorade Simon och Adrian.

Ett dolt guldkorn från förra veckan: Pedram - jag tycker att han tog veckan otroligt bra, faktiskt bäst av alla killar om inte hela gruppen tom med undantag det psykbryt som han fick samtidigt som hela gruppen hade en meltdown. Gillar att han tog sin nedgradering med ro och ett leende. Pedram klättrar därför nu från delad sista plats med allihopa upp till en tredje plats. Ettan delad Simon och Nardos, tvåan Dennis.

Hur ser du själv på veckan som gick då? Vems armé och Instagramgäng tillhör du? Eller är du flexibel och ändrar dina favoriter likt jag?

Judith var min första favorit, inte längre.
Simon var min favorit men föll förra veckan.
Nardos klev upp till Simons plats förra veckan men ligger ändå tight med honom.
Adrian var även han en favorit även han en gång men verkligen inte längre.
Dennis gillar jag starkt efter militärveckan.

Jag stirrar mig inte autistiskt blint på en enda deltagare som jag hurrar på hela vägen till final så lägg ner med armé-snacket. Jag följer en dokusåpa och inte en person.
2021-04-12, 09:21
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Då det till 99% är Stephanie som åker ikväll, kvällens livesändning blir en axelryckning.
Desto mer spännande är det hur BB ska få Nardos med bihang att ytterligare glida på en räkmacka en vecka till? Kärleksvecka med Nardos, Mergim och Emelie de kärleksfulla små liven som kommer att bestämma tävlingar, dela ut straff och rädda deras ”vänner”?
Själv önskar jag Vuxna och barn, där förra veckans glidare får svälta, nattliga uppdrag med barnskrik och bajsblöjor.
2021-04-12, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Hur mkt sanning ligger det i dom siffrorna varje vecka? är dom pålitliga?

Steffi fick mina två röster, misstänkte att hon skulle ligga sämst till, Simon räknar jag med är populärare en Judith. Och det är Judith jag vill ha ut
Steph och Kattis hade färre röster en Therese men Therese åkte ut.

Steph hade färre röster än Kattis men Kattis åkte ut.

Så dom siffrorna är inget att förlita sig på. Faktum är efter första veckan när Jesper åkte mot Kattis så är absolut ingenting något att förlita sig på. Den enda icke-skrällen är väl egentligen Louis och Alex.
2021-04-12, 09:25
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag har en vän som aldrig kollat eller kollar på BB annars men hade kollat på liven en dag för nån vecka sedan. När jag sedan pratade med min vän som vet att jag kollar på BB så undrade hon om det var nån speciell dag eller anledning till att "den mörka tjejen" (min vän kunde inte namnen givetvis) var i kamerafokus 80% av tiden.
Yes! Så är det ju tyvärr.
Har kollegor som endast ser sporadiskt, men direkt kommit fram till exakt samma sak som din vän.

Är så jävla uppenbart och pinsamt genomskinligt.

Detta ÄR inte en rättvis tävling helt enkelt, och varför fyran väljer att ta en deltagares parti på detta tydliga sätt är obegripligt?

Det BORDE ju vara lagstadgat att sånt här som folk satsar pengar på ska sändas OPARTISKT och neutralt av kanalen som sänder "tävlingen"?

Och INTE konstant försöka påverka opinionen till en deltagares favör?

Spelinspektionen (eller vad dom nu heter?) borde ju helt klart granska fyran, misstänkta för grov manipulering och uppenbar korruption!?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-12 kl. 09:27.
2021-04-12, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Steph och Kattis hade färre röster en Therese men Therese åkte ut.

Steph hade färre röster än Kattis men Kattis åkte ut.

Så dom siffrorna är inget att förlita sig på. Faktum är efter första veckan när Jesper åkte mot Kattis så är absolut ingenting något att förlita sig på. Den enda icke-skrällen är väl egentligen Louis och Alex.

Ok. Bra att veta. Jag är inte mkt för odds och sånt. Speciellt inte när det kommer till BB. Men jag tror tyvärr får jag säga att Steffi åker ikväll ändå. Andra gången på raken man har chans att få ut Judith men det går tydligen inte
2021-04-12, 09:27
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jaha jag missade alltså något slags drama mellan Nardos och Emelie igår/natt som återigen blev en diskussion om rasism???

varför är jag inte förvånad

att ifrågasätta en svart persons beteende är inte automatiskt rasismmmmmmmmm tack o hej
Såg inte detta.Men denna Eritrean ser sig mer förnäm en alla i huset,gode gud om någon ifrågasätter henne
Lite synonymer på hennes beteende

Storhetsvansinne

Megalomani, Högfärdsgalenskap, Sjukligt maktbegär, Högfärdsmani, Paranoia, Självförhävelse, Hybris
2021-04-12, 09:34
Medlem
Varför ligger de fortfarande och sover? Klockan är snart 10.
2021-04-12, 09:36
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Varför ligger de fortfarande och sover? Klockan är snart 10.

Det händer ju ändå ingenting under dagen, så de kan lika gärna ligga där och sova.....
2021-04-12, 09:36
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Du medför så sällan med något subjektivt överhuvudtaget, så fort någon ifrågasätter Nardos-hatare så ska man placeras in i ett fack. Försök inte att måla upp mig som en fanatiker när jag ifrågasätter vad ni ser på.

Men då kanske jag är blind då vem vet, håll du dig till armé-fjanteri i diverse sociala medier medan jag håller mig borta från det då det där är lite utanför min radar. Jag har varken intresse eller behov av Instagram och annan skärp för att konsumera en dokusåpa.

Men låt Nardos då from nu vara min dokusåp-gudinna och jag kan absolut ingå i någon Nardos-armé - men kom även ihåg att vi nu konstaterat det och ge mig bättre svar nästa gång. Jag är här i tråden för ett delat intresse dvs Big Brother samtidigt som jag tillfullo skiter i vem som syns i rutan bara jag matas med lite drama vilket sällan sker.

Förutom förra veckan då, Nardos sket fullständigt i vad människor grät över, visst tygla hon till sig lite men annars fortsatte hon med temat oavsett hot och risker om att bli utfryst vilket genetera i bra TV med mycket gråt och skitsnack - den typ av TV som jag vill se. Så förra veckans vinnare var helt klart Nardos, förlorade Simon och Adrian.

Ett dolt guldkorn från förra veckan: Pedram - jag tycker att han tog veckan otroligt bra, faktiskt bäst av alla killar om inte hela gruppen tom med undantag det psykbryt som han fick samtidigt som hela gruppen hade en meltdown. Gillar att han tog sin nedgradering med ro och ett leende. Pedram klättrar därför nu från delad sista plats med allihopa upp till en tredje plats. Ettan delad Simon och Nardos, tvåan Dennis.

Hur ser du själv på veckan som gick då? Vems armé och Instagramgäng tillhör du? Eller är du flexibel och ändrar dina favoriter likt jag?

Judith var min första favorit, inte längre.
Simon var min favorit men föll förra veckan.
Nardos klev upp till Simons plats förra veckan men ligger ändå tight med honom.
Adrian var även han en favorit även han en gång men verkligen inte längre.
Dennis gillar jag starkt efter militärveckan.

Jag stirrar mig inte autistiskt blint på en enda deltagare som jag hurrar på hela vägen till final så lägg ner med armé-snacket. Jag följer en dokusåpa och inte en person.
Bla, bla, bla. Läsa din upprepande dynga är ju precis som att lyssna på din stora narccissist idol!

Och exakt som med Nardos hjärndöda utläggningar stänger man av efter en mening, och börjar göra nåt mer givande som att räkna gem till exempel. 😁

Din sjuka Nardos-Taliban. 😉

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in