Citat:
Ursprungligen postat av
Hydraulslangen
Är du kanske befälhavaren i Nardos så kallade armé som tittar in här i tråden med jämna mellanrum, för att ständigt och reservationslöst hylla och försvara din sinnessjuka "gudinna"?
Du är ju antingen fullständigt blind eller lika genomkorkad som din älskade Nardos, hon är i DC MINST 70 % av tiden och hennes stora propagandaapparat som kallas "avsnitten" är ju bara en enda stor vinkling till hennes favör och smutskastning av hennes huvudkonkurenter!
Så lägg ner, din fanatiska Nardos-Taliban!
Hylla henne på Instagram istället, låt oss slippa din pinsamma hyllninsretorik här på Flashback är du gullig?
Du medför så sällan med något subjektivt överhuvudtaget, så fort någon ifrågasätter Nardos-hatare så ska man placeras in i ett fack. Försök inte att måla upp mig som en fanatiker när jag ifrågasätter vad ni ser på.
Men då kanske jag är blind då vem vet, håll du dig till armé-fjanteri i diverse sociala medier medan jag håller mig borta från det då det där är lite utanför min radar. Jag har varken intresse eller behov av Instagram och annan skärp för att konsumera en dokusåpa.
Men låt Nardos då from nu vara min dokusåp-gudinna och jag kan absolut ingå i någon Nardos-armé - men kom även ihåg att vi nu konstaterat det och ge mig bättre svar nästa gång. Jag är här i tråden för ett delat intresse dvs Big Brother samtidigt som jag tillfullo skiter i vem som syns i rutan bara jag matas med lite drama vilket sällan sker.
Förutom förra veckan då, Nardos sket fullständigt i vad människor grät över, visst tygla hon till sig lite men annars fortsatte hon med temat oavsett hot och risker om att bli utfryst vilket genetera i bra TV med mycket gråt och skitsnack - den typ av TV som jag vill se. Så förra veckans vinnare var helt klart Nardos, förlorade Simon och Adrian.
Ett dolt guldkorn från förra veckan: Pedram - jag tycker att han tog veckan otroligt bra, faktiskt bäst av alla killar om inte hela gruppen tom med undantag det psykbryt som han fick samtidigt som hela gruppen hade en meltdown. Gillar att han tog sin nedgradering med ro och ett leende. Pedram klättrar därför nu från delad sista plats med allihopa upp till en tredje plats. Ettan delad Simon och Nardos, tvåan Dennis.
Hur ser du själv på veckan som gick då? Vems armé och Instagramgäng tillhör du? Eller är du flexibel och ändrar dina favoriter likt jag?
Judith var min första favorit, inte längre.
Simon var min favorit men föll förra veckan.
Nardos klev upp till Simons plats förra veckan men ligger ändå tight med honom.
Adrian var även han en favorit även han en gång men verkligen inte längre.
Dennis gillar jag starkt efter militärveckan.
Jag stirrar mig inte autistiskt blint på en enda deltagare som jag hurrar på hela vägen till final så lägg ner med armé-snacket. Jag följer en dokusåpa och inte en person.