2021-04-12, 08:05
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Självklart finns det lättkränkta människor i detta landet (och som utnyttjar de) i hela detta landet finns det kränkta människor. Men alla normalt funtade människor som har något innanför pannbenet vet vad hot och hat är och betyder. Självklart får man tycka illa om en persons beteende osv. Men att ta det från att tycka illa om någon till hata, det avståndet är gigantiskt. Och hur kan man hata någon man inte känner det tycker jag är jätte konstigt. Jag tycker Judith är fruktansvärt irriterande och störande och vill att hon lämnar ikväll. Men jag hatar inte henne och jag skulle aldrig nånsin gå in på hennes instagram eller Facebook för att jag måste förmedla detta till henne. Alla vettiga människor har en spärr
Där håller jag också med. Jag skriver faktiskt aldrig oprovocerat taskiga grejer till offentliga personer i privata meddelanden eller liknande. Gör man det har man hamnat på en väldigt knepig nivå. Där bör man undra vad ens motiv är.

Att däremot skitsnacka lite allmänt så här på Flashback; det är inte värre än hur det låter om några vänner kollar på samma program tillsammans hemma i soffan.
2021-04-12, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Där håller jag också med. Jag skriver faktiskt aldrig oprovocerat taskiga grejer till offentliga personer i privata meddelanden eller liknande. Gör man det har man hamnat på en väldigt knepig nivå. Där bör man undra vad ens motiv är.

Att däremot skitsnacka lite allmänt så här på Flashback; det är inte värre än hur det låter om några vänner kollar på samma program tillsammans hemma i soffan.

Precis!
2021-04-12, 08:23
Medlem
Jaha jag missade alltså något slags drama mellan Nardos och Emelie igår/natt som återigen blev en diskussion om rasism???

varför är jag inte förvånad

att ifrågasätta en svart persons beteende är inte automatiskt rasismmmmmmmmm tack o hej
2021-04-12, 08:24
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Amen på det. Mycket bra skrivet!

Tappar intresset med rasande fart på den här jävla 3 månader långa hyllningen av en fullständigt efterbliven och skrikande afrikansk narccissist sitta som konstant sitter och babblar som en utvecklingstörd apa hög på Crystal Meth, Tv4s riggade och usla parodi på BB borde ju kallas Rigg Brother 2021 Nardos Edition.🤢🤮

Åker inte den andra jävla superirriterande hjärnblödningen ÄckelJudith (som numera givetvis också börjat skrika YEEEEEY lika mycket som hjärndöda Nardos) ut i kväll, tror jag man lägger ner skiten helt enkelt?

Finns ju betydligt vettigare saker att lägga tid och energi på.
Tro mig jag ser annat nu mer det är ca 10-90 att jag set på helt annat stora delar av dag/kvall, Även ite även om det är kallt så är det mer givande än detta....
2021-04-12, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Nardos är ju redan på krigsstigen. Många i farozonen för en nardolog ikväll

Har noll energi för detta, men hon kan fortsätta gräva sin egen grav medan jag byter kamera.

Citat:

Exakt! Och det är inget krav att sitta och läsa tråden om man upplever det som så fruktansvärt. Vare sig man deltagit i BB eller bara är vem fan som helst. 👍
2021-04-12, 08:48
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

+1
2021-04-12, 08:48
Medlem
Ser vi på samma DC verkligen? Jag upplever inte att det är Nardos-TV som det skrivs förutom med generalveckan som undantag. Jag ser lika mycket Emelie prata om killar, Madde prata om Adrian, Adrian knuffa en burk, Judith prata om sig själv osv som jag ser Nardos.

Det lär vara det att ni retar er på Nardos som lägger henne mer på minnet än om dom filmar Adrian 15 min, Madde 15min, sen Nardos 15 min och sedan Emelie 15 min.

Alla lika ointressanta men den som väcker känslor hos er känns som den enda som visats. Bete er nu, Nardos är inte favoriserad åtminstone inte i liven. Jag gillar Nardos, ogillar hennes skrik. Men det är ett faktum att hon spenderar mycket tid ensam i sovrummet medan gruppen leker lekar i soffan eller bara har det allmänt gött. Det är sådär 75% av ett dygn som hon inte är värd kameratid och inte heller får kameratid. Undantaget generalveckan.
2021-04-12, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jaha jag missade alltså något slags drama mellan Nardos och Emelie igår/natt som återigen blev en diskussion om rasism???

varför är jag inte förvånad

att ifrågasätta en svart persons beteende är inte automatiskt rasismmmmmmmmm tack o hej
I landet PK är du rasist om du ens kollar på en neger. Bäst att skopa ut ögonen för att slippa bli stämplad som rasist.
2021-04-12, 08:57
Bannlyst
PROGRAMINFORMATION
Ikväll måste en lämna Big Brother, blir det Judith, Simon eller Stephanie?
Ikväll väntar ännu en veckofinal och tre husgäster hänger löst. Judith Nodby, Simon Ejdertoft och Stephanie Harvey riskerar att få lämna Big Brother ikväll.

FÖRMIDDAG

- Väckning

- 12.00 Luncha med Big Brother

EFTERMIDDAG/KVÄLL

- Packa väskor

- 21.0 Veckofinal på TV4 Play, Sjuan och C More.
2021-04-12, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Tittade på klipp från husmötet, vem i helvetet är det som kladdat snorkråkor på väggen i badrummet? Fyfan

100% Adrian. Han pillar sig i näsan hela tiden och med tanke på hur omogen han är som inte ens kan hämta papper själv när han ska snyta sig, så är jag stensäker på att det är morsgrisen AD.
2021-04-12, 08:59
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Ser vi på samma DC verkligen? Jag upplever inte att det är Nardos-TV som det skrivs förutom med generalveckan som undantag. Jag ser lika mycket Emelie prata om killar, Madde prata om Adrian, Adrian knuffa en burk, Judith prata om sig själv osv som jag ser Nardos.

Det lär vara det att ni retar er på Nardos som lägger henne mer på minnet än om dom filmar Adrian 15 min, Madde 15min, sen Nardos 15 min och sedan Emelie 15 min.

Alla lika ointressanta men den som väcker känslor hos er känns som den enda som visats. Bete er nu, Nardos är inte favoriserad åtminstone inte i liven. Jag gillar Nardos, ogillar hennes skrik. Men det är ett faktum att hon spenderar mycket tid ensam i sovrummet medan gruppen leker lekar i soffan eller bara har det allmänt gött. Det är sådär 75% av ett dygn som hon inte är värd kameratid och inte heller får kameratid. Undantaget generalveckan.
Är du kanske befälhavaren i Nardos så kallade armé som tittar in här i tråden med jämna mellanrum, för att ständigt och reservationslöst hylla och försvara din sinnessjuka "gudinna"?

Du är ju antingen fullständigt blind eller lika genomkorkad som din älskade Nardos, hon är i DC MINST 70 % av tiden och hennes stora propagandaapparat som kallas "avsnitten" är ju bara en enda stor vinkling till hennes favör och smutskastning av hennes huvudkonkurenter!

Så lägg ner, din fanatiska Nardos-Taliban!

Du är ju exakt lika ständigt upprepande och superjobbig som din efterblivna idol för fan!
Hylla henne på Instagram istället, låt oss slippa din pinsamma hyllninsretorik här på Flashback är du gullig?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-12 kl. 09:11.
2021-04-12, 09:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
PROGRAMINFORMATION
Ikväll måste en lämna Big Brother, blir det Judith, Simon eller Stephanie?
Ikväll väntar ännu en veckofinal och tre husgäster hänger löst. Judith Nodby, Simon Ejdertoft och Stephanie Harvey riskerar att få lämna Big Brother ikväll.

FÖRMIDDAG

- Väckning

- 12.00 Luncha med Big Brother

EFTERMIDDAG/KVÄLL

- Packa väskor

- 21.0 Veckofinal på TV4 Play, Sjuan och C More.

ja det var inte mycket som händer idag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in