2021-04-12, 03:37
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Fast ca 90% av alla som skriver är rasister? Det här är ett forum för alla att se, den som läser kan ta åt sig!
Yttrandefriheten är menad att skydda just de obekväma åsikterna; annars hade den inte behövts.

Nå, hände något av värde innan de somnade? Man får väl kolla några sidor bak...
2021-04-12, 03:51
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Klart man tänker på att skydda en svart kvinna i detta forum där det kryllar av rasister och homofober.
Väldigt få här ogillar henne baserat på hennes hudfärg. Själv ogillar jag henne inte alls, då jag tvärtom har henne i min topplista. Eeey

Men en sak ska du ha klart för dig: det säger så ofantligt mycket mer om dig än Flashback när du, baserat på hennes hudfärg (som du gärna använder i argument), tar hennes parti. Nardos behöver ingen som drar något sådant kort å hennes vägnar och har man (som jag) följt henne sedan innan vet man att inte ens hon själv uppskattar din "hjälp". Du uttrycker dig som en lite överviktig feminist med färgglatt hår, "pansexuell" läggning och som har liberala adopterade vänner.
2021-04-12, 03:55
Medlem
Citat:
Mer som att Emelie var offer lol. Alltid synd om henne. Nardos var snäll nog och bad henne att ta hänsyn till andra som sover

Dock skrek och sjöng Narkos 10 minuter innan. Ingen sov heller. Adrian hade precis lagt sig.

Men ja, båda ska alltid vara offer. Narkos tar dock första plats på den.
2021-04-12, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Prinsessan Nardos:
Kan ni tända Big Brother..snabbt???!
Big Brother: ........
Prinsessan Nardos: TASKIGT ASSÅ ATT INTE TÄNDA!
Big Brother tänder.

De lyder hennes minsta vink. Alltid.

Det var skillnad i fredags när rekryterna skulle sova, då gick det inte att släcka. Men det är väl skillnad från person till person tydligen
2021-04-12, 06:52
Bannlyst
Jag gissar dagens odds för utröstningen.

Stephanie: 2.10
Judith: 3.25
Simon: 3.75
2021-04-12, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488

2.10 på Steph är på tok för generöst tror jag. 1.75ish max kommer hon nog att ligga på.
2021-04-12, 07:15
Medlem
Läste på Instagram att föräldrarna till alla deltagare gått ut med att nu får det vara slut med all hat och hot som dom får, så jag hoppas inte det är någon härinne som håller på med sånt, för hot och hat ska vi ta avstånd ifrån. Ogilla kan man göra, men behåll det för dig själv eller skriv av dig härinne.
2021-04-12, 07:27
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488

Är det inte dags att lägga ner dessa jävla patetiska "odds" spekulationer?

Odds ska väl användas i spelbara TÄVLINGAR? Inte riggade tillställningar som från början till slut påverkas och styrs av äckelkanalen som visar skiten!

Tänk om tex en allsvensk fotbollsmatch började med att domaren höll ett femton minuters hyllningstal till ena laget, och sen bara kort sa att det andra laget suger papegojakuk och bara försöker filma till sig frisparkar!??

Rättvist?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-12 kl. 08:13.
2021-04-12, 07:39
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Läste på Instagram att föräldrarna till alla deltagare gått ut med att nu får det vara slut med all hat och hot som dom får, så jag hoppas inte det är någon härinne som håller på med sånt, för hot och hat ska vi ta avstånd ifrån. Ogilla kan man göra, men behåll det för dig själv eller skriv av dig härinne.
För mig är det givet att man inte hotar folk. Just "hatar" är en definitionsfråga, då många idag associerar kritik och/eller allmänt missnöje med just hat. Jag menar att hat kräver betydligt mer tid och uppmärksamhet från utövaren. Men jag bor inte i folks inkorgar, så ponera att de får just konkreta hot och hat; det är inte okej. Jag tycker inte att frivillig exponering ska resultera i rena trakasserier. Vi är lite mer moderna än så.
2021-04-12, 07:40
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Självklart. Skicka in en svart snorunge som kan precis ingenting utan att skrika med sin käft och kalla det drama sen sitter man på Flashback och snackar nonsens. Vad finns att diskutera. En afrikana som skiter fullständigt i andra med sitt meningslösa tugg om ingenting. De har hittat idioter som är beredda att tolerera att hon spöar upp dom och sedan lipar dom. Sjukt.
Amen på det. Mycket bra skrivet!

Tappar intresset med rasande fart på den här jävla 3 månader långa hyllningen av en fullständigt efterbliven och skrikande afrikansk narccissist som konstant sitter och babblar som en utvecklingstörd apa hög på Crystal Meth!
Tv4s riggade och genom-usla parodi på BB borde ju kallas Rigg Brother 2021 Nardos Edition.🤢🤮

Åker inte den andra jävla superirriterande hjärnblödningen ÄckelJudith (som numera givetvis också börjat skrika YEEEEEY lika mycket som hjärndöda Nardos) ut i kväll, tror jag man lägger ner skiten helt enkelt?

Finns ju betydligt vettigare saker att lägga tid och energi på.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-12 kl. 08:25.
2021-04-12, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
För mig är det givet att man inte hotar folk. Just "hatar" är en definitionsfråga, då många idag associerar kritik och/eller allmänt missnöje med just hat. Jag menar att hat kräver betydligt mer tid och uppmärksamhet från utövaren. Men jag bor inte i folks inkorgar, så ponera att de får just konkreta hot och hat; det är inte okej. Jag tycker inte att frivillig exponering ska resultera i rena trakasserier. Vi är lite mer moderna än så.

Självklart finns det lättkränkta människor i detta landet (och som utnyttjar de) i hela detta landet finns det kränkta människor. Men alla normalt funtade människor som har något innanför pannbenet vet vad hot och hat är och betyder. Självklart får man tycka illa om en persons beteende osv. Men att ta det från att tycka illa om någon till hata, det avståndet är gigantiskt. Och hur kan man hata någon man inte känner det tycker jag är jätte konstigt. Jag tycker Judith är fruktansvärt irriterande och störande och vill att hon lämnar ikväll. Men jag hatar inte henne och jag skulle aldrig nånsin gå in på hennes instagram eller Facebook för att jag måste förmedla detta till henne. Alla vettiga människor har en spärr
2021-04-12, 08:01
Medlem
Tittade på klipp från husmötet, vem i helvetet är det som kladdat snorkråkor på väggen i badrummet? Fyfan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in