2021-04-12, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Narkos offer igen eller? Ovanligt.

Mer som att Emelie var offer lol. Alltid synd om henne. Nardos var snäll nog och bad henne att ta hänsyn till andra som sover
2021-04-12, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
vad hände mellan emelie och nardos?
nardos von sivers ska för en gångs skull sova i samma tid.Emelie blev rädd av något i badrummet och då skulle hon vara tyst.Men nu ska bb tända lyset för nardos har tappat sin piercing
2021-04-12, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Narkos offer igen eller? Ovanligt.

Haha exakt!! Nardos ska alltid spela offer riktigt toxic hade aldrig pallat
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Mer som att Emelie var offer lol. Alltid synd om henne. Nardos var snäll nog och bad henne att ta hänsyn till andra som sover
hur många gånger kutar inte nardos in och eeeeeeeyyyyoooooaaaarrr och håller låda när andra ska sova
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nardos von sivers ska för en gångs skull sova i samma tid.Emelie blev rädd av något i badrummet och då skulle hon vara tyst.Men nu ska bb tända lyset för nardos har tappat sin piercing

Så jävla typiskt direkt hon behöver väcka alla så är det ingen fara, Nardos är så jävla dubbelmoral
2021-04-12, 01:59
Medlem
Citat:
hur många gånger kutar inte nardos in och eeeeeeeyyyyoooooaaaarrr och håller låda när andra ska sova

Absolut, men hon håller käft om nån säger till, tillskillnad från lillvickan som vägrar ta in nått
2021-04-12, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
Så jävla typiskt direkt hon behöver väcka alla så är det ingen fara, Nardos är så jävla dubbelmoral

Men alla var ju redan vakna i det rosa rummet?😂
2021-04-12, 02:00
Medlem
Ridnes avatar
Prinsessan Nardos:
Kan ni tända Big Brother..snabbt???!
Big Brother: ........
Prinsessan Nardos: TASKIGT ASSÅ ATT INTE TÄNDA!
Big Brother tänder.

De lyder hennes minsta vink. Alltid.
2021-04-12, 02:01
Medlem
Citat:
Absolut, men hon håller käft om nån säger till, tillskillnad från lillvickan som vägrar ta in nått
men nja inte riktigt va
2021-04-12, 02:01
Medlem
Citat:
Emelie och Joel blev skrämda i toan av BB och började skrika, då sa nardos till att vara tysta för folk sover i turkosa rummet. Då säger Emelie ”men lilla cockie dååå”, varav nardos säger, ”säg inte lilla cockie till mig”, och då säger Emelie ”men du ska alltid skapa dramaaaaa” och ”jag är tyst hela tiden men så fort jag öppnar munnen ska nån hoppa på mig” hahahah. Emelie tycker så synd om sig själv hela tiden det är sjukt

Här tycker jag helt annorlunda, jag uppfattade det klart och tydligt att Nardos övereagerade och skrek rakt ut när hon bara kunde sagt till lugnt och snällt som en normal funtad människa. Jag FÖRSTÅR Emmelie till 100000 procent, jag hade flippat. Nardos ska alltid överragera och bråka. Såg att Emmelie fick ångest, för hon vill inte bråka. Och nu ska dubbelmoralen morsa tända lyset och skrika efter sin piercing och det är tydligen helt okej!!! Normalt??? Nej. Dubbelmoral??? Ja. Toxic??? JAJJAMÄN
2021-04-12, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Prinsessan Nardos:
Kan ni tända Big Brother..snabbt???!
Big Brother: ........
Prinsessan Nardos: TASKIGT ASSÅ ATT INTE TÄNDA!
Big Brother tänder.

De lyder hennes minsta vink. Alltid.

Det hade väll BB gjort mot vem som helst, ni vill bara hitta anledningar till att hata på nardos. Hon är faktiskt den enda som vågar säga ifrån tillskillnad från er konflikträdda svenskar😂
2021-04-12, 02:02
Medlem
Citat:

+100000000!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in