2021-04-12, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Efter 40 dagar borde han kunna hennes namn.

Skjut mig, nu sjunger de på Alex vidriga låt. Saknas bara gråtfest nu också.
Låt han va, han tar det dag för dag och vill inte pressa fram något.
2021-04-12, 00:04
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
HAHAHHA
2021-04-12, 00:04
Medlem
Citat:
-Vet ni vad skillnaden på bajs och diarre är?
-diarre kan man gurgla.

Lyssnar på denna minst 1 gång om dagen och jag skrattar fortfarande varje gång hjag hör den!!
Gud vad jag älskar Simon!!!!! Åker han ut så kommer jag definitivt att sluta titta på denna sörjan.
Vem levererar content ens i närheten av simon levererar?

https://imgur.com/a/TVSeUQD

super big shoutout till personen som spelade in och ladadde upp denna!!! <3

Haha, han är ju helt sinnessjuk! Skrattar så jag gråter och då har jag ändå hört det förut. 😂😂😂
2021-04-12, 00:06
Medlem
Citat:
Men, är ju lite väl att kräva att han ska vara Steff så nära att han kan hennes namn. 🦜🦜🦜
2021-04-12, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Sami var Amor minns jag

Lennie berättade ju då under den veckan på någon dejt med Jasmine i annexet, medans hon söp han full, att han älskade att fista brudar
2021-04-12, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men, är ju lite väl att kräva att han ska vara Steff så nära att han kan hennes namn. 🦜🦜🦜
Han tar det i sin egen takt bara, han vill bara chilla och inte stressa fram något, särskilt inte stressa fram inlärning av en annan deltagers namn förstår du väl. Har ni ens tittat på bb i år??
2021-04-12, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Lennie berättade ju då under den veckan på någon dejt med Jasmine i annexet, medans hon söp han full, att han älskade att fista brudar
Just det ja, hade glömt bort hans fistningar.

Åh, nej! Nu börjar Tjackie prata om själar och alla ens parallella liv.
Medlem
Citat:
Han tar det i sin egen takt bara, han vill bara chilla och inte stressa fram något, särskilt inte stressa fram inlärning av en annan deltagers namn förstår du väl. Har ni ens tittat på bb i år??
Nej, jag förstår inte.
Medlem
jag gillar inte att de ska upprepa teman.Om ni fick komma på ett tema vad skulle det vara
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej men varför gör du det då och sen undrar jag, kan du inte läsa eller? Ångrar nu att jag la min energi på att försöka förklara för någon som bara verkar allmänt bitter och sitter och påstår att du har den "rätta" uppfattningen om Homosexuella?

Vad är rätt uppfattning då enligt dig? För om du påstår att jag har skev uppfattning så måste du ha en ännu skevare och nedanstående är för mig något som verkligen är skeva. I några av de nedanstående kan du läsa vad som för mig är facit av fördomsfulla uppfattningar om Homosexualitet som förpestar livet för många som därför blir tvungna att leva i förnekelse.

Att man som homosexuell ska behöva gå och gömma sig ett helt liv utan att få uppleva kärlek?

Att inte våga stå för den man är för att andra inte accepterar dig då?

Att förälska sig i någon av samma kön men du måste fatta ett beslut för andras skull och inte din egen?

Att känna sig ensamast i världen för att du vet att du inte kan/får leva ut din sexualitet som ändå är en del av dig eller tillsammans med någon?

Detta är bara några av konsekvenserna för många av de HBTQ personer som förväntas följa dessa "moraliska" principer och lägga sina egna liv åt sidan för att andra ska bestämma vad som är rätt eller fel!.

Vad snackar du om? jag syftade på ditt påstående när du implied att homosexuellt är ett val! Jag tycker inte heller att du som straight person ska diktera till en gay (om det nu stämmer om Mergim) när du tycker det är lämpligt för honom att "komma ut" och hur han ska leva sitt liv! det är upp till den personen att avgöra när han känner sig redo att komma ut, det är en naturlig del av processen.
2021-04-12, 00:09
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ah minns lite vagt.. Haha ja men det kanske kan bli kul, lite kumbaya igen då om det blir det temat
NEJ flippen, det kan INTE bli kul!
Ge dom sadistiska 👹 inga dumma idéer nu!
2021-04-12, 00:10
Medlem
Citat:

Han kan tänka sig att lära sig hennes namn på utsidan. Där inne tar han bara dag för dag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in